Ohh ok, ik dacht al. Ik was ook al aan het zoeken namelijk.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:53 schreef Groofsken het volgende:
H&M check. Zelfde coupe
. Wel een ander snoetje
.
Nu Tijn nog. Blz 4 van het fototopic, maar die foto is verwijderd (als dat hem was).
Hier vielen ze precies kloppend bij de maten in zijn andere kleertjes. Niet extra groot ofzo, dacht ik toch?quote:Op maandag 19 juli 2010 20:04 schreef Twinkly het volgende:
H&M rompers vallen groot toch? Als ik uitga van de onderste lijn van de curve dan is Niels ongeveer 72 cm in de herfstMaar als ik 74 bestel en hij is er zo uit is het ook zonde.
Ik vind ze eerlijk gezegd niet per se groot vallen. Gewoon normaal. 74 is idd 74 cm zeg maar, Amélie is nu 74 cm en het wordt nu proppenquote:Op maandag 19 juli 2010 20:04 schreef Twinkly het volgende:
H&M rompers vallen groot toch? Als ik uitga van de onderste lijn van de curve dan is Niels ongeveer 72 cm in de herfstMaar als ik 74 bestel en hij is er zo uit is het ook zonde.
T-shirts van de hema vind ik klein vallen. Bij de rest is me dat nog nooit opgevallen.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:19 schreef Twinkly het volgende:
Ok bedanktVallen de andere H&M kleertjes dan zo groot, of valt Hema gewoon klein?
Hema valt vanaf 74 klein heb ik het idee.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:19 schreef Twinkly het volgende:
Ok bedanktVallen de andere H&M kleertjes dan zo groot, of valt Hema gewoon klein?
Idemquote:Op maandag 19 juli 2010 20:22 schreef Groofsken het volgende:
[..]
T-shirts van de hema vind ik klein vallen. Bij de rest is me dat nog nooit opgevallen.
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:51 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Allebei niet gezien. Ik ga nu op zoek.
Nou wat jij zegt, tijn liep met de hema altijd goed, tot idd 74 en nu begint het.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Hema valt vanaf 74 klein heb ik het idee.
Tot maat 68 vond ik het alles meevallen maar nu is Amélie alweer uit de maat 80 shirtjes aan het groeien van Hema
Broekjes vallen wel mee trouwens qua maat bij Hema, maar ik heb weer geen ervaring met de jongensbroeken.
Oh ja, dat was hemquote:Op maandag 19 juli 2010 20:31 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
![]()
ttsskkk naar aanleiding van DEZE foto wilde JIJ die sterrenrompers
![]()
![]()
(of iig geen saaie witte)
[ afbeelding ]
Koop romperverlengers danquote:Op maandag 19 juli 2010 20:43 schreef mefke79 het volgende:
Hema valt niet heel ruim, maar dat vind ik al vanaf het begin. Het grote voordeel is dat Driekus vooral lang is en niet breed. Die heeft nu nog een kik kid broekje maatje 68 aan en dat zit nog perfect. Maar ja, kind heeft geen kont, dat helpt. Het is wel lastig met rompers. Ik zag gisteren dat de lange mouwen rompers van de hema in de breedte nog steeds ruim zijn, maar in lengte al kort worden. Nou heeft ie een groeispurt gehad, dus hij zal wel rond de 76 cm zitten ofzo.
O en schoenmaten, wij zijn geen goede maatstaf. Driekus heeft nu al schoentjes maat 19 want 18 is te krap.
geen ideequote:Op maandag 19 juli 2010 20:53 schreef mefke79 het volgende:
@ huup, ja dat is de planning. Maar waar haal die dingen in 's hemelsnaam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |