quote:Op maandag 19 juli 2010 14:44 schreef Groofsken het volgende:
Twinkly, de rompertjes zijn binnen. Echt heel erg lief en bedankt voor het kaartje erbij
.
Ik hou zo van die heldere kleur blauw hè.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh die laarsjes zijn zo leukquote:Op maandag 19 juli 2010 15:07 schreef lily het volgende:
Ik heb net ook weer voor 118 euro bij H&M in mijn winkelwagentje gestopt.
Ook die "foute bontlaarsjes". Ik wist alleen de maat niet en kan nu Leah's voetjes niet opmeten.
ohquote:Op maandag 19 juli 2010 15:11 schreef lily het volgende:
Die zwarte tuniek voor jou is mooi. Die andere gaat volgens mij tegenvallen (H&M kenner)
tis nog niet zeker hoorquote:
Ik ook niet, ik haat licht blauwquote:Op maandag 19 juli 2010 16:20 schreef Poppejans het volgende:
Dat vestje vind ik ook leuk Twinkly, maar de kleur niet. Jammer dat het er maar in 1 kleur op staat
Ja,inderdaad! ik hem hem er weer uit gegooid en ben voor de grijze kleur gegaan van dat shirtquote:Op maandag 19 juli 2010 16:22 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik haat licht blauwMaar het is wel een handig vestje, voor in de doek zou ik die wel kopen.
Die trui vind ik ook leuk, maar dan wel stoer gecombineerd, anders lijkt 'ie net een kakkerrrrr
Ik dacht dat het ook voor binnen de bedoeling was, maar misschien ook niet. Hij is wel dun, die jij liet zien met dat pompoentje erop vind ik echt zo'n lekker warm buitenmutsjequote:Op maandag 19 juli 2010 16:28 schreef Twinkly het volgende:
Is dat een siermutsje? Die kan toch ook wel voor de warm in de winter? Ik vind die kleurtjes zo mooi
Tijn was vorige week 74,5 cm (ong. dat meten vind ik een beetje raar bij ons) maar die heeft de shirtjes van de hema enzo al mt 80 en sommige merken ook al 86.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zat alleen te twijfelen over de maat. Volgens de groeicurve zit Ivan rond 1 februari op 80cm (dus dan gaat hij op maat 86 over). Ik heb nu vooral maat 80 gekocht en hier en daar maat 86, bijvoorbeeld voor een jasje.
Wel potvergnorfquote:Op maandag 19 juli 2010 16:43 schreef Poppejans het volgende:
Trouwens, heb nog werkende kortingscodes gevonden!
1304 geeft 5 euro korting
8747 geeft op 1 kledingstuk 25% korting
Ik heb uiteindelijk dat setje gekocht van grijze trui met spijkerbroek, zwarte en lichtgrijze dikke sokken, Barbabob trui en de Barbapapa bodywarmer![]()
Ik zie hem al helemaal voor me met die bodywarmer aan, zittend in het fietsstoeltje voorop![]()
Ik heb 19/21 gedaan. Ik had werkelijk geen flauw idee en volgens mij heb ik in een maattabel gekeken wat vanaf 12 maanden een geschikte maat zou zijn. Liever te groot dan te klein; de sokken van de Hema vallen vrij klein, vind ik. En ach, als ze veel te groot zitten bestel ik er wel weer kleinere sokken bij.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:27 schreef Poppejans het volgende:
Claudia, wat heb jij ingevuld bij die dikke sokken maat 16/18? ik heb geen flauw idee wat ik moet invullen van die 3 maten. 19/21 leek me weer erg groot
Ivan is 72,2cm lang en weegt ongeveer hetzelfde. Ik heb wat kledingstukken van de H&M in maat 74 en die past hij nu nog prima. Ik gok dus dat hij met maat 80 wel een tijdje vooruit kan, maar als dat tegenvalt dan stuur ik het een en ander terug.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:50 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Tijn was vorige week 74,5 cm (ong. dat meten vind ik een beetje raar bij ons) maar die heeft de shirtjes van de hema enzo al mt 80 en sommige merken ook al 86.
En hij woog 9,2c kilo.
Weet niet of je er iets aan hebt.....
Welke Tijn? En welke new born collectie?quote:Op maandag 19 juli 2010 19:44 schreef Twinkly het volgende:
Nee joh, Tijn had die romper ook aan en die leek ook echt niet meisjesachtig daarin![]()
Ik vind dat jongetje dat de New Born collectie showed trouwens wel wat weg hebben van R
Van Hetismijquote:Op maandag 19 juli 2010 19:48 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Welke Tijn? En welke new born collectie?
Ik vond het jongetje enormquote:Op maandag 19 juli 2010 19:44 schreef Twinkly het volgende:
Ik vind dat jongetje dat de New Born collectie showed trouwens wel wat weg hebben van R
Ohh ok, ik dacht al. Ik was ook al aan het zoeken namelijk.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:53 schreef Groofsken het volgende:
H&M check. Zelfde coupe
. Wel een ander snoetje
.
Nu Tijn nog. Blz 4 van het fototopic, maar die foto is verwijderd (als dat hem was).
Hier vielen ze precies kloppend bij de maten in zijn andere kleertjes. Niet extra groot ofzo, dacht ik toch?quote:Op maandag 19 juli 2010 20:04 schreef Twinkly het volgende:
H&M rompers vallen groot toch? Als ik uitga van de onderste lijn van de curve dan is Niels ongeveer 72 cm in de herfstMaar als ik 74 bestel en hij is er zo uit is het ook zonde.
Ik vind ze eerlijk gezegd niet per se groot vallen. Gewoon normaal. 74 is idd 74 cm zeg maar, Amélie is nu 74 cm en het wordt nu proppenquote:Op maandag 19 juli 2010 20:04 schreef Twinkly het volgende:
H&M rompers vallen groot toch? Als ik uitga van de onderste lijn van de curve dan is Niels ongeveer 72 cm in de herfstMaar als ik 74 bestel en hij is er zo uit is het ook zonde.
T-shirts van de hema vind ik klein vallen. Bij de rest is me dat nog nooit opgevallen.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:19 schreef Twinkly het volgende:
Ok bedanktVallen de andere H&M kleertjes dan zo groot, of valt Hema gewoon klein?
Hema valt vanaf 74 klein heb ik het idee.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:19 schreef Twinkly het volgende:
Ok bedanktVallen de andere H&M kleertjes dan zo groot, of valt Hema gewoon klein?
Idemquote:Op maandag 19 juli 2010 20:22 schreef Groofsken het volgende:
[..]
T-shirts van de hema vind ik klein vallen. Bij de rest is me dat nog nooit opgevallen.
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:51 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Allebei niet gezien. Ik ga nu op zoek.
Nou wat jij zegt, tijn liep met de hema altijd goed, tot idd 74 en nu begint het.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Hema valt vanaf 74 klein heb ik het idee.
Tot maat 68 vond ik het alles meevallen maar nu is Amélie alweer uit de maat 80 shirtjes aan het groeien van Hema
Broekjes vallen wel mee trouwens qua maat bij Hema, maar ik heb weer geen ervaring met de jongensbroeken.
Oh ja, dat was hemquote:Op maandag 19 juli 2010 20:31 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
![]()
ttsskkk naar aanleiding van DEZE foto wilde JIJ die sterrenrompers
![]()
![]()
(of iig geen saaie witte)
[ afbeelding ]
Koop romperverlengers danquote:Op maandag 19 juli 2010 20:43 schreef mefke79 het volgende:
Hema valt niet heel ruim, maar dat vind ik al vanaf het begin. Het grote voordeel is dat Driekus vooral lang is en niet breed. Die heeft nu nog een kik kid broekje maatje 68 aan en dat zit nog perfect. Maar ja, kind heeft geen kont, dat helpt. Het is wel lastig met rompers. Ik zag gisteren dat de lange mouwen rompers van de hema in de breedte nog steeds ruim zijn, maar in lengte al kort worden. Nou heeft ie een groeispurt gehad, dus hij zal wel rond de 76 cm zitten ofzo.
O en schoenmaten, wij zijn geen goede maatstaf. Driekus heeft nu al schoentjes maat 19 want 18 is te krap.
geen ideequote:Op maandag 19 juli 2010 20:53 schreef mefke79 het volgende:
@ huup, ja dat is de planning. Maar waar haal die dingen in 's hemelsnaam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |