abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84183319
Hihi is goed Huup.
Ik kom zelf wel erg vaak bij de Hema (fiets er tijdens het werken wel paar keer op een dag langs, dus heel soms spiek ik ff op ze weer wat nieuws in de collectie hebben ). Ben er meestal dus wel op tijd bij haha.
pi_84190831
Huup, wat ontzettend lief van je! Ik vind die duopack geweldig (vooral het rompertje met sterren)!

Twinkly was ookal zo lief geweest om wat rompers voor me mee te nemen. En ik heb er een paar van Stiemie overgenomen, dus ik ben nu wel voorzien. Voor 86/92 heb ik nog wel tijd om rustig rond te kijken naar meer.

Ik heb nog veel meer aanbiedingen gehad van mensen die wel voor me wilden kijken. Heel erg bedankt.

En ik kan ze straks ook vrijwel allemaal voor nummer 2 gebruiken! Best een grappig idee.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84191256
yay blij dat je ze leuk vindt ik pm je straks even.

Wij krijgen dus eens in de zoveel tijd een hele doos met doorschuivers van B.'s nicht en daar zitten ook altijd heel veel rompers in, ik koop er dus maar 2 ofzo bij, hooguit als ik een hele leuke zie of net zoals nu met die warmte dan koop ik een hemdromper want die zaten er niet tussen.
ik geloof dat we voorlopig nog 30 rompers hebben liggen ofzo en ik hoef pas weer los als ze uit maat 86 gaat dus ik heb nog wel even
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84191397
Oh ik vind die Hema rompers ook geweldig. 74/80 is ook de enige maat waarvan wij nog echt veel in de kast hebben liggen. Ik denk dat ik binnenkort toch ook nog maar eens ga kijken of er in de Hema in Amstelveen of Amsterdam nog wat te halen valt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  maandag 19 juli 2010 @ 14:44:36 #80
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84235146
Twinkly, de rompertjes zijn binnen . Echt heel erg lief en bedankt voor het kaartje erbij .

Ik hou zo van die heldere kleur blauw hè.
pi_84235434
quote:
Op maandag 19 juli 2010 14:44 schreef Groofsken het volgende:
Twinkly, de rompertjes zijn binnen . Echt heel erg lief en bedankt voor het kaartje erbij .

Ik hou zo van die heldere kleur blauw hè.

Ik vond ze ook zo leuk, sterretjes Maar mocht ze van mezelf niet kopen, want Niels heeft al genoeg rompertjes Flauw hoor van mezelf.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_84235843
Haha Twinkly
die met die sterren zijn leuk hè? ze gaan straks naar je op de bus Claudia! en ik ga je zo ff pm'en

Er staan weer nieuwe babykleertjes in de online shop van H&M
ik heb enkel wat basics besteld, ik heb pas nog een hele lading Elin-kleertjes gekocht en kleertjes van B.'s nicht gehad dus het voelt echt te schandalig om nog bij te bestellen

ik ben een sucker voor foute pyjama's uit 1 stuk

En voor mezelf
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84235947
Ik heb net ook weer voor 118 euro bij H&M in mijn winkelwagentje gestopt.

Ook die "foute bontlaarsjes" . Ik wist alleen de maat niet en kan nu Leah's voetjes niet opmeten.
Het is buiten 32 graden en ik koop bontlaarsjes en een roze wintermuts met bloem
pi_84235995
quote:
Op maandag 19 juli 2010 15:07 schreef lily het volgende:
Ik heb net ook weer voor 118 euro bij H&M in mijn winkelwagentje gestopt.

Ook die "foute bontlaarsjes" . Ik wist alleen de maat niet en kan nu Leah's voetjes niet opmeten.
oh die laarsjes zijn zo leuk
ik heb een paar van kleurdoos overgenomen, ik had een paar grijze zelf nog staan, en die lichtbruinige en een paar superleuke hysterische
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84236012
hahahha je edit

vooruitdenken heet dat
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84236068
Die zwarte tuniek voor jou is mooi. Die andere gaat volgens mij tegenvallen (H&M kenner )
pi_84236091
Huup wat doe je nou, nou moet ik naar de H&M site grr...
Dat bovenste ding voor jou vind ik heel mooi
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_84236144
quote:
Op maandag 19 juli 2010 15:11 schreef lily het volgende:
Die zwarte tuniek voor jou is mooi. Die andere gaat volgens mij tegenvallen (H&M kenner )
oh
zou zomaar kunnen hoor, ik heb ook wel eens kleding binnen gehad waarna ik nog even nagekeken heb of ik wel hetzelfde binnen had als op het plaatje online Soms valt het idd enorm tegen.
Ik zie het wel, ik zag dat een andere (preview)bestelling al verzonden is, dus als het niet bevalt kan ik straks in een moeite terug naar de winkel
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84236241
quote:
Op maandag 19 juli 2010 15:13 schreef huuphuup het volgende:
oh
tis nog niet zeker hoor

Ik bestel ook gewoon op de gok. Ook in verschillende maten per artikel als ik twijfel. Gaat zo makkelijk ook, dat terugsturen (ik geef het af bij het postkantoor want in een stad kom ik nooit )
pi_84236298
Leuk die zw dingen voor jezelf Huup, vooral de bovenste!

Ik zie ook veel leuks

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 19 juli 2010 @ 15:28:31 #91
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_84236523
Huuphuup had je niet moeten zeggen! Mijn winkelwagen puilt nu uit.......
pi_84237008

dit mutsje had hij vorig jaar ( ) ook en is zo schattig en handig met die koortjes

dit vestje is heel fijn in de doek, niet zo dik maar wel lekker warm.

deze zijn ook heel fijn voor in de doek, gewoon een hele grote maat bestellen en hoog optrekken
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_84237322
Ik heb bijna alles gekocht van de nieuwe H&M-collectie. Nou ja, ik houd alleen niet zo van Barbapapa-spullen.

Ik kijk er vooral naar uit om Ivan in dit sneeuwbroekje te zien:

Het is echt te schattig! En straks zitten we onder de kerstboom met de nieuwe spruit en dan draag Ivan:

Inclusief die sokjes, hè! En met het mutsje dat Twinkly liet zien. Maar eerst is er voor de herfstmaanden dit vestje:

pi_84237489
Ik zat alleen te twijfelen over de maat. Volgens de groeicurve zit Ivan rond 1 februari op 80cm (dus dan gaat hij op maat 86 over). Ik heb nu vooral maat 80 gekocht en hier en daar maat 86, bijvoorbeeld voor een jasje.
pi_84237751
Leuke dingen allemaal
Twinkly dat jasje/vestje even kijken of ie er ook in kleinere maatjes is, misschien wel een idee als ik een jongetje krijg, voor in de doek idd.

Claudia die dingen had ik voor een jongen ook uitgezocht denk ik <3

Die maten vind ik ook lastig, Amélie is heel lang blijven steken op 71 cm terwijl ze in het begin best wel heel hard groeide en groot was dook ze nu onder de curves steeds. Inmiddels heeft ze een groeispurt gehad en zit ze op 74 cm, dus we hangen nu tussen de 74's en 80's in zeg maar. Voor de winterspullen gok ik zelf dus op 86, ik ga een beetje af op hoe lang Elin van kleurdoos in een maat lijkt te zitten. Amélie lijkt redelijk dezelfde lijn te volgen, grofweg. Maar met die vestjes zit ik ook voor het najaar nog wel goed, niet erg als die wat eerder aan moeten.

Schoenen vind ik veel lastiger
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84237989
Achja, de meeste dingen kan hij vanaf oktober wel aan qua temperaturen, en van sommige dingen is het inderdaad niet erg als die te groot zitten (zoals zo'n sneeuwbroek en een jasje). Ik heb nu vooral acuut kleding in maat 80 nodig want ik heb de laatste maanden niets gekocht.

Ik wilde de laarsjes ook kopen maar mijn lief vond ze niet leuk. Nou ja, misschien maar goed ook, want ik heb geen flauw idee wat voor maat voeten hij heeft.
pi_84238050
Voor een vest kan een maatje groter heel goed, zit het tenminste niet te strak!
Ik ben wel Barbapapa fan die newborn set vind ik echt helemaal geweldig, jammer dat het maar tot mt 63 gaat

Deze vind ik ook leuk

Met deze er op
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84238228
Dat vestje vind ik ook leuk Twinkly, maar de kleur niet. Jammer dat het er maar in 1 kleur op staat

Dat vestje met die knopen, die Claudia laat zien vind ik ook helemaal geweldig
pi_84238308
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:20 schreef Poppejans het volgende:
Dat vestje vind ik ook leuk Twinkly, maar de kleur niet. Jammer dat het er maar in 1 kleur op staat
Ik ook niet, ik haat licht blauw Maar het is wel een handig vestje, voor in de doek zou ik die wel kopen.

Die trui vind ik ook leuk, maar dan wel stoer gecombineerd, anders lijkt 'ie net een kakkerrrrr
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_84238467

Ik heb dit setje nu ook in mandje zitten! (zonder mutsje, hou niet van ''sier'' mutsjes)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')