Te veel om op te noemenquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:48 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oeh, wat heb je voor ze gekocht?
aah dat gebreide setje is echt enorm schetig
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:29 schreef Poppejans het volgende:
Huup, speur es een jongenspakket 74 of 80 voor mijJij kan altijd leuke pakketdingen vinden en ik nooit.
Ik ga ook es effe speuren nu
hahahaquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:34 schreef Poppejans het volgende:
Bedankt Huup! Je hebt het pakket teruggevonden wat ik vanmiddag niet kon weervinden. Die tweede link vond ik leuke spulletjes hebben, maar ik zou er niet alles van willen hebben. Kan het altijd effe proberen bij de verkoper natuurlijk
Grrrrrrr.... ik naar H&M rennen (online).... *barbapapaaaa*quote:Op maandag 19 juli 2010 16:43 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb uiteindelijk dat setje gekocht van grijze trui met spijkerbroek, zwarte en lichtgrijze dikke sokken, Barbabob trui en de Barbapapa bodywarmer![]()
Ik zie hem al helemaal voor me met die bodywarmer aan, zittend in het fietsstoeltje voorop![]()
Ze hebben wel onderbroekjes per zoveel verpakt van Barbapapa en een Barbabob pyjama vanaf 86-92quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:18 schreef McLaura het volgende:
[..]
Grrrrrrr.... ik naar H&M rennen (online).... *barbapapaaaa*
Helaas gaan de Barbapapakleren tot en met 86, en dat heeft Thijs nu (van boven, van onder 80). Jammer!
Dan zou ik heel hard balen dat ik dit keer niet met je meezwanger (van een meisje) hoor! Kleurdoos en jij hebben echt verschrikkelijk veel meisjesleuks!quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:32 schreef huuphuup het volgende:
Als ik een jongetje krijg dit keer ga ik dozen met meisjeskleding vol proppen voor hier ofzo, kleurdoosstijle
foto?quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:57 schreef Ticootje het volgende:
Huup, ik heb nog wel een grijze mantel.
ik ga m opzoeken zodra ik uit de rommel ben.quote:
ohja pffquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ik ga m opzoeken zodra ik uit de rommel ben.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:22 schreef trui het volgende:
ja, gisteren verstuurd!ingrid heeft de hare al wel binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |