SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterfquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:17 schreef Mikkie het volgende:
Uw persoonlijke chauffeur:
[ afbeelding ]
Oh en CP, we wachten op de tietenfipo!
Ik ben iemand die hier nooit post, maar me nu verveel.quote:
Doet jezelf eens even voorstellen danquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:18 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik ben iemand die hier nooit post, maar me nu verveel.
Was al druk aan het zoeken hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:20 schreef Rituals het volgende:
CP voelt de druk om mooie tieten te moeten posten!
Lieke, 18 jaar, zit nu precies een half jaar op kamers in het Waterkwartier, maar aan de goede kant (voor zover het waterkwartier een goede kant heeft). Doe de pabo, ga naar m'n 2de jaar en ga stagelopen op de Hazesprong. Weet niet of iemand die school kent?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Doet jezelf eens even voorstellen dan
Leeftijd, studie/werk, waar woon je ongeveer
Zo zelfs een naamquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:22 schreef livalo het volgende:
[..]
Lieke, 18 jaar, zit nu precies een half jaar op kamers in het Waterkwartier, maar aan de goede kant (voor zover het waterkwartier een goede kant heeft). Doe de pabo, ga naar m'n 2de jaar en ga stagelopen op de Hazesprong. Weet niet of iemand die school kent?
Ach, die naam komt zo vaak voor, alsof mij 't iets kan schelenquote:
liekert! Kom je morgenavond naar de stad?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:22 schreef livalo het volgende:
[..]
Lieke, 18 jaar, zit nu precies een half jaar op kamers in het Waterkwartier, maar aan de goede kant (voor zover het waterkwartier een goede kant heeft). Doe de pabo, ga naar m'n 2de jaar en ga stagelopen op de Hazesprong. Weet niet of iemand die school kent?
Weet ik nog niet, heb morgen de musical van m'n broertje en weet niet of we daarna weer naar m'n kamer gaan. En moet sowieso nog met vriendlief overleggen of 'ie daar het geld voor heeft. En what the fack doe jij hier?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:25 schreef DeKubus het volgende:
[..]
liekert! Kom je morgenavond naar de stad?
Ben actief geworden op fok en geboren Nijmegenaar, dus vandaar. Wat enthousiaster mag wel.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:27 schreef livalo het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, heb morgen de musical van m'n broertje en weet niet of we daarna weer naar m'n kamer gaan. En moet sowieso nog met vriendlief overleggen of 'ie daar het geld voor heeft. En what the fack doe jij hier?.
Niet gezien vandaag. Swarmi?quote:
Het Berghem van Nijmegenquote:
quote:
En dan zeggen dat ik een held benquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:37 schreef Mikkie het volgende:
Als ik over tien minuten niet terug ben, zeg me dan maar gedag. Ik ga even het verkeer redden, zijn enorme takken hier op de weg gewaaid en zorgt voor slippende auto's enzo...
Wie van jullie is de side-kick?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ik een held ben
was de auto nog heelquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
CP to the rescue! schutting vd buurvrouw de tuin uit gewaait tegen de auto aan, zat nog half vast. Kliko's over de straat enz ...
We kunnen niet allemaal een held zijn!quote:
Deuk erbij ja...quote:
het ging echt los hoor hier 2 meter zicht door de regenquote:
Ik heb het geredquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:37 schreef Mikkie het volgende:
Als ik over tien minuten niet terug ben, zeg me dan maar gedag. Ik ga even het verkeer redden, zijn enorme takken hier op de weg gewaaid en zorgt voor slippende auto's enzo...
Goeie ja, gelukkig net op tijd boven om balkon en raam van m'n afwezige huisgenoot te sluiten. Z'n deuren klapperden al en z'n gordijn hing al buitenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:42 schreef IrishBastard het volgende:
Hier gaat het ook goed los trouwens, overal in huis regent het in, en het voelt alsof er nog ramen open staan
gezelligquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:48 schreef livalo het volgende:
En ik hoor de eerste politie en ambulance al.
Storm en brand!quote:
Mijne ook.. Zat net het kwailiteitsprogramma 16 and pregnant te kijken op mtvquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:59 schreef livalo het volgende:
M'n TV ligt eruit. Meer mensen last van?
Hier ook.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:59 schreef livalo het volgende:
Nopequote:Op woensdag 14 juli 2010 18:59 schreef livalo het volgende:
hier ook UPC digitale tvquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:00 schreef June. het volgende:
[..]
Mijne ook.. Zat net het kwailiteitsprogramma 16 and pregnant te kijken op mtv
Belichting was ruk, leek niet zo indrukwekkend als het was... En ramen zaten vol regen dus je zag ook weinigquote:
Da's wel heel kneut dan. Hier waaiden de open ramen en deuren bijna uit hun sponningen voor ik ze dicht deedquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:14 schreef Roei het volgende:
Anticlimax hier, zelfs de bloempotten staan nog recht overeind..
UPC hier! Nog steeds geen beeldquote:
Hier alleen UPC TV niet.quote:
Ownedquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:26 schreef Theoden het volgende:
Stroomstoring in neerbosch oostwas gvd net bezig met alv notulen en had natuurlijk niks gesaved ....
Leeft je broer nog?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:14 schreef Roei het volgende:
Anticlimax hier, zelfs de bloempotten staan nog recht overeind..
Bwehehe da's kut. Daar helpt geen airco tegen hè?quote:
EN HOE GAAT HET DAN MET JE TENTAMENS, JONGEDAME?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:59 schreef Rituals het volgende:
Ik heb alle komende vakanties voor deze zomer nu geboekt!
3 t/m 6 augustus: Berlijn
14 t/m 17 augustus: Krakow
23 t/m 26 augustus: Londen
* Rituals gaat weer even leren...quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
EN HOE GAAT HET DAN MET JE TENTAMENS, JONGEDAME?
quote:
Wat klote!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:05 schreef June. het volgende:
Mijn uitspraak van eerder neem ik terug, ook hier lekkage en niet zo'n beetje ook. Gelukkig niet in mijn kamer, maar in het trapgat.
Heb je volgende week tijd zat om te leren!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:03 schreef Rituals het volgende:
[..]
* Rituals gaat weer even leren...
Hertentamen is begin volgende week en ik heb er maar één, dus dit kan allemaal!
Maandag ga ik waarschijnlijk naar de Coronas (in de middag) en dinsdagochtend is het hertentamenquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je volgende week tijd zat om te leren!
Hier alles droog, maar geen tv nog steeds! Straks mis ik Tussen Kunst & Kitsch!
waarom bestelde je niks ?quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:52 schreef HostiMeister het volgende:
Hallo vanaf een bank op de graafseweg. Had niets in huis tijdens de stroomstoring, dus ben maar met huisgenoot naar de mac gegaan, had die fucking ook geen stroomdus maar door de regen naar t centrum gefietst
zeikenat nu
verslaafdequote:
quote:
Hier ook!quote:
Als ze nou d'r matras op de grond legt heeft ze een waterbedquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:21 schreef June. het volgende:
Oh lekker dan, net ook nog kortsluiting![]()
Kamer van huisgenootje is wel een beetje jammer, hele bed nat en matras, watervlekken op de muur, waterbad op grond..
matige grapquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als ze nou d'r matras op de grond legt heeft ze een waterbed.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als ze nou d'r matras op de grond legt heeft ze een waterbed.
Misschien werkt ie zn burger gewoon heel snel weg.quote:
Hosti, kom er maar inquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:23 schreef IrishBastard het volgende:
Boem-dikkie was nog op tijd, dus straks maar eens de auto aanslingeren en hopen dat er onderweg geen zooi licht
Ga terug ook maar over de snelweg, en niet binnendoor
Dudequote:Op woensdag 14 juli 2010 22:23 schreef IrishBastard het volgende:
Boem-dikkie was nog op tijd, dus straks maar eens de auto aanslingeren en hopen dat er onderweg geen zooi licht
Ik had 10 minuten vertraging in Groningen al omdat de machinist niet kwam opdagen. En aangezien we maar 5 minuten overstap tijd hadden in Zwolle was ik een beetje bang dat ik het niet zou halen. Maar gelukkig heeft de trein richting Nijmegen even een paar minuutjes op ons gewacht! Verder geen oponthoud op het spoor dus op de falende machinist na loopt het ondanks het weer tot nu toe nog vlekkeloos!quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:23 schreef IrishBastard het volgende:
Hihi, net thuis, en gelukkig is het droogquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat kleurt de lucht hier mooi
SLP zal wel weer nat regenen als ze straks naar huis mag fietsen
Mijn top10 komt best wel overeen met de jouwequote:Op woensdag 14 juli 2010 15:48 schreef Rituals het volgende:
Afknappers. Mannen die:
1. Kleiner zijn dan ik
2. Roken
3. Niet intelligent zijn
4. Extreem gelovig zijn (niet erg, maar niets voor mij)
5. Nog bij hun ouders wonen
6. Geen fatsoenlijk sociaal leven hebben
7. Jonger zijn dan ik (m.n. qua gedrag)
8. TE aantrekkelijk zijn (voel ik me ongemakkelijk bij)
9. Hempjes dragen (daar heb je hem DeKubus)
10. Niet van reizen houden
Maar volgens mij is dat sowieso wel een redelijk standaard rijtjequote:Op woensdag 14 juli 2010 22:55 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Mijn top10 komt best wel overeen met de jouwe
Wel aanvullen hè!quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:55 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Hehe, ja jij bent wel van de hemdjes hèquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:55 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel mensen er niet aan voldoen! En dan heb ik het nog niet eens gehad over mijn pluspunten-lijstje! Pfoeh, lastig allemaal hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:00 schreef June. het volgende:
[..]
Maar volgens mij is dat sowieso wel een redelijk standaard rijtje
Haha true truequote:Op woensdag 14 juli 2010 23:02 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hehe, ja jij bent wel van de hemdjes hè
[..]
Je wilt niet weten hoeveel mensen er niet aan voldoen! En dan heb ik het nog niet eens gehad over mijn pluspunten-lijstje! Pfoeh, lastig allemaal hoor.
Ik heb zo'n vermoeden dat het gros van de FOK!ers niet aan mijn lijstjes zullen voldoenquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:03 schreef royjn het volgende:
was er niet in het ver verleden een fok dating site?
Maar het schijnt dat de gemiddelde Fok!er al faalt op punt 6quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:03 schreef royjn het volgende:
was er niet in het ver verleden een fok dating site?
Nou...quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:16 schreef AMDB het volgende:
De helft van die punten zijn volgens mij dingen die je toch wel door de vingers ziet als he erg goed klikt![]()
FOK!ers, er is nog hoop!
Dus als de liefde van je leven af en toe een wit hemd draagt dan knap je daar helemaal op af?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:17 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nou...Sommige punten op dat lijstje zijn ECHT afknappers voor mij, hoe leuk iemand ook is.
Een vent die enkel (of af en toe) een wit hemd draagt, zal waarschijnlijk sowieso mijn type niet zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dus als de liefde van je leven af en toe een wit hemd draagt dan knap je daar helemaal op af?![]()
Ik ken trouwens wel het verhaal van een meisje dat met een kerel iets had, en toen bij 'm thuis kwam en er daar achter kwam dat hij alleen maar afschuwelijk lelijke wollen truien droeg.
* Rituals streept AMDB van d'r lijstjequote:Op woensdag 14 juli 2010 23:23 schreef AMDB het volgende:
Nu ik die lijst nog eens doorlees, ik ga eind van deze maand weer terug verhuizen naar m'n ouders![]()
Komt gewoon een einde aan 3,5 jaar in Nijmegen wonen
Zal inderdaad even wennen zijn, maar komt wel goed!quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:27 schreef AMDB het volgende:
Mwah niet echt, ik ga sowieso eerst een tijd naar Noorwegen, en daarna moet ik afstuderen. M'n ouders zijn redelijk vrij maar toch zal het wel flink wennen worden. Daarna misschien weer rustig op zoek naar een andere kamer, maar of dat in Nijmegen is weet ik niet eigenlijk.
Daarnaast heb ik ook altijd de kamer van m'n vriendin nog als uitvalsbasis
Poeh, dat zou ik echt niet meer kunnen denk ik. Kan heel goed met ze overweg, maar na meerdere dagen samen plak ik ze achter het behangquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:23 schreef AMDB het volgende:
Nu ik die lijst nog eens doorlees, ik ga eind van deze maand weer terug verhuizen naar m'n ouders![]()
Komt gewoon een einde aan 3,5 jaar in Nijmegen wonen
Maar dan moet je er gewoon niet aan beginnenquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:17 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nou...Sommige punten op dat lijstje zijn ECHT afknappers voor mij, hoe leuk iemand ook is.
Lijstjesquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:02 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hehe, ja jij bent wel van de hemdjes hè
[..]
Je wilt niet weten hoeveel mensen er niet aan voldoen! En dan heb ik het nog niet eens gehad over mijn pluspunten-lijstje! Pfoeh, lastig allemaal hoor.
Haha dat was de vorige keer hè, toen drie dagen de stroom eraf was in Drenthe ofzo ergens? Toen die helikopter er tegenaan was gevlogen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:08 schreef royjn het volgende:
hoelang heeft de stroom eruit gelegen?
Ik voorspel over 9 maanden een baby boom
Je zou eens naar een meet moeten komenquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:12 schreef June. het volgende:
[..]
Maar het schijnt dat de gemiddelde Fok!er al faalt op punt 6
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:05 schreef vogelkooi het volgende:
Net heel sociaal zonder stroom wezen kwartetten met buren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik bedenk me nu ineens dat ik een hele belangrijke afknapper vergeten ben! Hij moet de Nederlandse taal goed beheersen.
Your body. Your soul. Your rituals.
Dat lukt al goed, moet al lachen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:19 schreef Rituals het volgende:
@ Mikkie, mijn pluspunten-lijstje is eindeloos volgens mij!![]()
- Om mij kunnen lachen ()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:19 schreef Rituals het volgende:
@ Mikkie, mijn pluspunten-lijstje is eindeloos volgens mij!
Pffff. Leg de lat maar hoog!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik bedenk me nu ineens dat ik een hele belangrijke afknapper vergeten ben! Hij moet de Nederlandse taal goed beheersen.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Bij dezen krijg je een pluspunt van mequote:Op donderdag 15 juli 2010 00:22 schreef DeKubus het volgende:
[..]
Dat lukt al goed, moet al lachen.Kieskeurig jij!
Beter dan de lat laag leggen!quote:
Mja, je moet niet over de lat struikelen, maar als je 'm zo hoog legt dat je er amper bij kan met je 1.74m, is dat ook lastig natuurlijkquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:30 schreef Rituals het volgende:
[..]
Bij dezen krijg je een pluspunt van me. Niets mis met kieskeurigheid wat mij betreft overigens.
[..]
Beter dan de lat laag leggen!![]()
Zeg je nou dat ik het niet waard ben om zo'n lijstje te hebben?quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, je moet niet over de lat struikelen, maar als je 'm zo hoog legt dat je er amper bij kan met je 1.74m, is dat ook lastig natuurlijk
De lijst zal minder lang worden naarmate ik langer vrijgezel ben?quote:
Je vertaalt het nogal vrij, want dat zei ik absoluut nietquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:39 schreef Rituals het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik het niet waard ben om zo'n lijstje te hebben?Overigens zijn het slechts pluspunten hè, geen voorwaarden
.
Op de Graafseweg bij de Dennenstraat zag ik het ook toen ik er straks langs reed, boom net wel of net niet op de hoek van een huis gevallen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://www.nufoto.nl/foto(...)uis-in-nijmegen.html
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:19 schreef Rituals het volgende:
@ Mikkie, mijn pluspunten-lijstje is eindeloos volgens mij!
Inhoudelijk dus echt een baggerlijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik bedenk me nu ineens dat ik een hele belangrijke afknapper vergeten ben! Hij moet de Nederlandse taal goed beheersen.
Net Boem-dikkie en vriendin dus weggebracht, waren erg gezellige/chille luiToch leuk om 'n keer zoiets te doen
Eigenlijk nergens last gehad van de storm, alleen af en toe wat takken en bladeren op de weg, maar niet heel erg. Zijn alleen dus nog wel echt hele delen van Nijmegen zonder stroomNeerbosch oost, en daar achter het spoor na het station (daar tussen de Graafseweg en Doornroosje ongeveer denk ik?) Helemaal niets, nada. Geen lantaarnpalen, geen stoplichten (geen flitsapparaten
) niets
![]()
Dat hangt er vanaf hoeveel in Nijmegen wonende, universitair opgeleide, beta geïnteresseerde, lange, reizende, vegetarische, gitaarspelende, kokende, hockeykijkende, tandpasta-toe-glimlachende, open, festivalgaande jongens met donker haar en een goede muzieksmaak je tegenkomt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:39 schreef Rituals het volgende:
[..]
De lijst zal minder lang worden naarmate ik langer vrijgezel ben?
'Dit contract wordt stilzwijgend verlengd.'quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je vertaalt het nogal vrij, want dat zei ik absoluut niet. Hoewel ik daar na anderhalf uur kroeg met swarmi erbij natuurlijk niet echt over kan oordelen
.
Voorwaarden. Ik zie het al voor me... zo'n contract tekenen en dan een vinkje zetten bij "Ik heb de Algemene Voorwaarden van Rituals gelezen en ga hier mee akkoord."
[..]
Op de Graafseweg bij de Dennenstraat zag ik het ook toen ik er straks langs reed, boom net wel of net niet op de hoek van een huis gevallen.
Gelukkig heb jij al een vriendin en hoef je niet meer zo'n dergelijk lijstje te hebben!quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Inhoudelijk dus echt een baggerlijstje
Net Boem-dikkie en vriendin dus weggebracht, waren erg gezellige/chille luiToch leuk om 'n keer zoiets te doen
Eigenlijk nergens last gehad van de storm, alleen af en toe wat takken en bladeren op de weg, maar niet heel erg. Zijn alleen dus nog wel echt hele delen van Nijmegen zonder stroomNeerbosch oost, en daar achter het spoor na het station (daar tussen de Graafseweg en Doornroosje ongeveer denk ik?) Helemaal niets, nada. Geen lantaarnpalen, geen stoplichten (geen flitsapparaten
) niets
Ik snap je puntquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:45 schreef Sander het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoeveel in Nijmegen wonende, universitair opgeleide, beta geïnteresseerde, lange, reizende, vegetarische, gitaarspelende, kokende, hockeykijkende, tandpasta-toe-glimlachende, open, festivalgaande jongens met donker haar en een goede muzieksmaak je tegenkomt.
yeah een pluspunt, sta ik niet meer zo heel erg in de min.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:30 schreef Rituals het volgende:
[..]
Bij dezen krijg je een pluspunt van me. Niets mis met kieskeurigheid wat mij betreft overigens.
[..]
Truequote:Op donderdag 15 juli 2010 00:46 schreef Rituals het volgende:
[..]
'Dit contract wordt stilzwijgend verlengd.'
[..]
Gelukkig heb jij al een vriendin en hoef je niet meer zo'n dergelijk lijstje te hebben!![]()
Fijn dat het gezellig was! Tof van je.
Nogmaals, het zijn pluspunten (!), geen eisenquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:48 schreef DeKubus het volgende:
[..]
yeah een pluspunt, sta ik niet meer zo heel erg in de min.![]()
Er is ook niks mis met kieskeurigheid, maar imho is er ook zoiets als te kieskeurig.
Whehe nee hockey is wel een minpuntje jaquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:47 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Overigens moet ie ook geen hockey kijken!
Dan is het een ander verhaal.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:50 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nogmaals, het zijn pluspunten (!), geen eisen. Ik snap ook wel dat de kans dat ik zo'n vent aan de haak sla klein is
.
Wat is er mis met hockey kijken?quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:47 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Overigens moet ie ook geen hockey kijken!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:46 schreef Rituals het volgende:
[..]
'Dit contract doodsvonnis wordt stilzwijgend verlengd verder voltrokken.'
Vrouwelijke hockeysters zeker?quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:50 schreef Sander het volgende:
[..]
Whehe nee hockey is wel een minpuntje ja. Al ken ik een paar hele knappe hockeyers
Voel je je aangesproken?quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat is er mis met hockey kijken?En gaat het dan om mannen- of vrouwenhockey?
Maar uiterlijk is niet genoeg voor mij!quote:
Die had ik even over het hoofd gezien!quote:
Zou er ook nog bij moeten komen zegquote:Op donderdag 15 juli 2010 01:12 schreef Rituals het volgende:
[..]
Maar uiterlijk is niet genoeg voor mij!Is het jullie niet opgevallen dat er weinig uiterlijke kenmerken op m'n lijstjes staan die zijn dan ook veel moeilijker te benoemen
.
Zo onredelijk zijn mijn wensen helemaal niet!quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zou er ook nog bij moeten komen zegJe wilt al de prins op het witte paard met al zijn bedienden
ja dat bedoel ik eigenlijk maar ik vind 22 euro nogal duurquote:
Staat er niet dat het twee keer per jaar gratis is en het vanaf de derde keer geld kost? Of lees ik nu echt heel slecht?quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:22 schreef gers het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik eigenlijk maar ik vind 22 euro nogal duur![]()
ik ga het wel opstoken ofzo bomen branden goed
klopt helemaal alleen wij hebben er al 2 keer gebruikt van gemaaktquote:Op donderdag 15 juli 2010 01:23 schreef Rituals het volgende:
[..]
Staat er niet dat het twee keer per jaar gratis is en de derde keer geld kost? Of lees ik nu echt heel slecht?
Nee hoor lees je goed.quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:23 schreef Rituals het volgende:
[..]
Staat er niet dat het twee keer per jaar gratis is en het vanaf de derde keer geld kost? Of lees ik nu echt heel slecht?
quote:Twee keer per jaar halen wij het grofvuil gratis op, vanaf de derde afspraak betaalt u voor iedere afspraak ¤ 21,90 voorrijkosten. Klik hier voor de aanbiedregels.
Ah kijk! Maar toch moest je hier vragen of ze dat doen? Terwijl je er al twee keer gebruik van hebt gemaakt?quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:24 schreef gers het volgende:
[..]
klopt helemaal alleen wij hebben er al 2 keer gebruikt van gemaakt
Tuurlijk niet meid, je verdient alleen het beste!quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:20 schreef Rituals het volgende:
[..]
Zo onredelijk zijn mijn wensen helemaal niet!Toch?
Soms twijfel ik even aan mezelf, maar lezen lukt meestal wel aardig!quote:
toen had ik grofvuil nu heb ik groenvuilquote:Op donderdag 15 juli 2010 01:25 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ah kijk! Maar toch moest je hier vragen of ze dat doen? Terwijl je er al twee keer gebruik van hebt gemaakt?
Dankje dankjequote:Op donderdag 15 juli 2010 01:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Tuurlijk niet meid, je verdient alleen het beste!
Wel op blijven letten héquote:Op donderdag 15 juli 2010 01:29 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dankje dankje. Beter dan genoegen nemen met alles wat een hartslag gat heeft!
Wat een prutser, die CP! Die is van de Postma-kantquote:
Nou ik weet wel wat ík met een gat moetquote:
Wordt het weer eens tijd?quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nou ik weet wel wat ík met een gat moetmaargoed ik ben weer slapen
![]()
moet gewoon op het werk staan over 8 uurtjes.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat een prutser, die CP! Die is van de Postma-kant
Fijne vakantie alvast!quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:40 schreef boem-dikkie het volgende:
alsnog bedankt. Het is hier wel uit te houden. Ligt er trouwens nog een zwart vest in je auto? Zoja is die van Anouk hèhè.
Hendigquote:Op donderdag 15 juli 2010 01:40 schreef boem-dikkie het volgende:
alsnog bedankt. Het is hier wel uit te houden. Ligt er trouwens nog een zwart vest in je auto? Zoja is die van Anouk hèhè.
Ik ben er nog even, maar ga het niet te laat maken vandaag.quote:
Hè oké alvast weltrusten danquote:Op donderdag 15 juli 2010 02:19 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ben er nog even, maar ga het niet te laat maken vandaag.
Rokenquote:Op donderdag 15 juli 2010 02:21 schreef DeKubus het volgende:
[..]
Hè oké alvast weltrusten danik ga even een rookpauze inlassen en weur verder met The OC kijkie doen.
Tot morgen.
Is wist dat het een gevaarlijke opmerking was in dit topicquote:
Bwhehequote:Op donderdag 15 juli 2010 01:40 schreef boem-dikkie het volgende:alsnog bedankt. Het is hier wel uit te houden. Ligt er trouwens nog een zwart vest in je auto? Zoja is die van Anouk hèhè.
quote:
Mja, wat ik me dan afvraag is of die lui niet zeven kleuren schijten in hun auto op de brug. Als de wind zo sterk is ben je daar echt niet veilig met je gebakje.quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]Heerlijk droog.
[..]
Mja, wat ik me dan afvraag is of die lui niet zeven kleuren schijten in hun auto op de brug. Als de wind zo sterk is ben je daar echt niet veilig met je gebakje.
Ik ben helemaal niet bang aangelegd ofzo en zou zonder probleem gaan rijden met zulk weer, maar als om me heen de bomen bij bosjes ontworteld worden, lijkt het me niet handig om op een open brug te gaan rijdenquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
exact mijn gedachte.. Mr.Mo kwam tijdens het gedruis thuis met de auto en ik scheet ook zeven kleurenbelde hem nog om te waarschuwen niet op onze vaste plek te parkeren aangezien daar al heel veel heel grote takken lagen
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet bang aangelegd ofzo en zou zonder probleem gaan rijden met zulk weer, maar als om me heen de bomen bij bosjes ontworteld worden, lijkt het me niet handig om op een open brug te gaan rijden.
watdan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:57 schreef Californium het volgende:
Zo!
Bavariaquote:
Wat ga je eigenlijk besturen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:08 schreef Sander het volgende:
Zo. Met een beetje geluk loop ik vandaag al in mijn nieuwe bestuurspak rond
Prima tijd voor een boekje bij kaarslichtquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:15 schreef Difficult het volgende:
Bah kom je gister thuis van werk, zit je tot 00.00 zonder stroom
Eens. Hoewel ik Bavaria ook weer niet zum kotsen vind.quote:
Had jij gisteren ook geen stroom?quote:[..]
Prima tijd voor een boekje bij kaarslicht. Wel balen dat je bier dan niet meer koud is though
.
Toch maar wel gekocht?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:17 schreef Mikkie het volgende:
Over boeken gesproken: gisteren begonnen in Vochtige Streken. Het blinkt de eerste dertig pagina's vooral uit in platvloerse ranzigheid, maar om nou te zeggen dat ze echt een fatsoenlijk verhaal vertelt... nee. Da's jammer. Het lijkt echt voornamelijk bedoeld om te choqueren.
Elitair gelul, bier is goed, HJ is prima en Bav is te doenquote:
Bestuur van Thalia. En het is gewoon een pak, geen stiksels of iets. Dus het kan gelukkigquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:17 schreef Mikkie het volgende:
Wat ga je eigenlijk besturen?En mag je daar wel al in rondlopen als je formeel nog niet aangesteld bent (of heb ik iets gemist)?
Saai kutboek, vooral vol ranzigheden. Het gaat verder nergens over.quote:Over boeken gesproken: gisteren begonnen in Vochtige Streken. Het blinkt de eerste dertig pagina's vooral uit in platvloerse ranzigheid, maar om nou te zeggen dat ze echt een fatsoenlijk verhaal vertelt... nee. Da's jammer. Het lijkt echt voornamelijk bedoeld om te choqueren.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:20 schreef Rituals het volgende:
[..]
Eens. Hoewel ik Bavaria ook weer niet zum kotsen vind.
Ik vind Bavaria echt niks aan. Als er geen alternatief is en ik wil toch bier, dan moet het maar, maar heel blij word ik er niet vanquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Elitair gelul, bier is goed, HJ is prima en Bav is te doen
Ik had het niet over mezelfquote:[..]
Had jij gisteren ook geen stroom?Ik heb nergens last van gehad! Of heb je het niet over jezelf?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:21 schreef Rituals het volgende:
[..]
Toch maar wel gekocht?Ik heb hem in Stockholm gelezen. Inderdaad weinig verhaal, maar vond het een prima boekje voor op vakantie.
Ik ben 'm dus nu aan het lezen maar heb al het gevoel dat ik m'n tijd aan het verdoen benquote:[..]
Saai kutboek, vooral vol ranzigheden. Het gaat verder nergens over.
Welk boek lees je nu dan? Ik ben de laatste tijd weer into boeken kopen, moet er nog een stuk of tien lezen maar heb alweer een nieuw verlanglijstje klaar liggenquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:22 schreef Difficult het volgende:
Ik zat zonder stroom![]()
En idd mikkie ben maar in me nieuwe boek begonnen was het wel een goede gelegenheid voor : )
Ah ja dan het welquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:25 schreef Sander het volgende:
[..]
Bestuur van Thalia. En het is gewoon een pak, geen stiksels of iets. Dus het kan gelukkig
Ben in Triptiek begonnen van karin slaughter : )quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Welk boek lees je nu dan? Ik ben de laatste tijd weer into boeken kopen, moet er nog een stuk of tien lezen maar heb alweer een nieuw verlanglijstje klaar liggen.
Tof! Zo'n soort functie heb ik ook gehad een paar jaar terug. Wanneer ga je beginnen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:30 schreef Sander het volgende:
PR en externe relaties. Wat IB dit jaar doet
Gelukkig niet nee. Als het vijfhonderd pagina's was had ik het echt aan de kant gegooidquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:32 schreef Rituals het volgende:
@ Mikkie, gelukkig heb je dat boekje zo uit, dus zoveel tijd verdoe je er ook weer niet mee.
Volgens mij heb ik die ook gelezen ja. De eerste drie of vier uit de serie in elk gevalquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:40 schreef Difficult het volgende:
[..]
Ben in Triptiek begonnen van karin slaughter : )
Dit is geloof ik het 11ste boekquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die ook gelezen ja. De eerste drie of vier uit de serie in elk geval.
Duidelijk!quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
weer eentje om van je lijstje te halen
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:08 schreef Sander het volgende:
Zo. Met een beetje geluk loop ik vandaag al in mijn nieuwe bestuurspak rond
Als in, dit jaar was alles om half 6 's ochtends en nu alles om half 6 's avonds? lekker uitslapen johquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:54 schreef Californium het volgende:
Mijn nieuwe rooster van volgend schooljaar is bekenddas wel wat anders dan mijn tropenrooster dat ik sinds feb ofzo aanhoud....
Maar ik ga er hard voor werken
Ben vanaf feb niet meer naar de uni geweest en ging ik 20 uurtjes per week werkenquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als in, dit jaar was alles om half 6 's ochtends en nu alles om half 6 's avonds? lekker uitslapen joh
Geen college's? Of gewoon afhaak gedrag?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Ben vanaf feb niet meer naar de uni geweest en ging ik 20 uurtjes per week werkenNu moet ik op maandag en dinsdag van 08.30 tot 17.30 naar de uni
![]()
afhaakgedrag en daarom ga ik ook overstappen. En ik heb in dat lijstje de donderdag en de vrijdag niet genoemd, want dat mag ik om 10.30 beginnen (tot 17.30)quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen college's? Of gewoon afhaak gedrag?Nou en met alleen maandag en disndag hou je nog steeds 24 uur per week over om te werken, jij blij
Meisje tochquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:23 schreef Californium het volgende:
[..]
afhaakgedrag en daarom ga ik ook overstappen. En ik heb in dat lijstje de donderdag en de vrijdag niet genoemd, want dat mag ik om 10.30 beginnen (tot 17.30)
en toen bleven er nog 8 uren over![]()
1ste gelezen en niet boeiendquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:25 schreef Difficult het volgende:
11ste ja!
En hosti vond je ze allemaal saai of alleen de laatste?
Valt wel mee hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:31 schreef morgane het volgende:
Hm...toch jammer dat ik nu al mn hamburgers en kipnuggets uit de vriezer kan gaan halen. Lijkt me niet gezond om nu nog op te eten.
Denk je? Volgens mij is de stroom er van half 7 tot half 11 afgeweest...zou het in die tijd zijn ontdooid of kan ik mn hamburgertje vanavond nog opeten?quote:
Ligt eraan hoe lang alles zonder stroom heeft gezeten en hoe goed alles bevroren is gebleven... had je eigenlijk even gisteravond moeten checken. Zo lang het luchtdicht is gebleven, kan het meevallen. Anders voor de zekerheid alles wegdoen ja, wel zonde. Zou hier ook knap klote zijn, vooral vlees in de vriezer liggen (varkenshaas, biefstuk, kip, gehakt), ligt wel voor 50 à 100 euro spul inquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:31 schreef morgane het volgende:
Hm...toch jammer dat ik nu al mn hamburgers en kipnuggets uit de vriezer kan gaan halen. Lijkt me niet gezond om nu nog op te eten.
Hou er rekening mee dat als je een goede koelkast/diepvries hebt die dingen ook echt isoleren als een tierelier, dan kun je rustig een uurtje of 4 zonder stroom zitten, maar je vlees zal dan echt niet ontdooienquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang alles zonder stroom heeft gezeten en hoe goed alles bevroren is gebleven... had je eigenlijk even gisteravond moeten checken. Zo lang het luchtdicht is gebleven, kan het meevallen. Anders voor de zekerheid alles wegdoen ja, wel zonde. Zou hier ook knap klote zijn, vooral vlees in de vriezer liggen (varkenshaas, biefstuk, kip, gehakt), ligt wel voor 50 à 100 euro spul in.
Dat bedoel ik te zeggen ja. Als de deur niet open is geweest en de rubbers nog goed zijn, ontsnapt er nauwelijks lucht en blijft het een goed koel compartimentquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat als je een goede koelkast/diepvries hebt die dingen ook echt isoleren als een tierelier, dan kun je rustig een uurtje of 4 zonder stroom zitten, maar je vlees zal dan echt niet ontdooien
Ja het komt altijd beetje traag op gang vind ik, maar als ik eenmaal aan het lezen ben heb ik ze zo uitquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
1ste gelezen en niet boeiendMijn mening althans, niet mijn genre denk ik zo
Dan zou ik het gewoon nog opeten. Met die paar uurtjes en een goed afgesloten vriezen heb je niet heel veel te vrezen, denk ik.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:58 schreef morgane het volgende:
Tsja ik was gisteravond niet thuis...en vanmorgen was alles natuurlijk gewoon weer bevroren. Mn hamburger en vissticks zitten los in een kartonnen doos, de zalm per stuk verpakt in plastic en de kipnuggets nog in een dichte kartonnen doos. Ik vind 't toch lastig wat ik er mee aanmoet.
Hoe zit het met diepvriesgroente en aardappelschijfjes e.d.?
Verder is het een goede vriezer, de deur is niet open geweest en met de rubbers is niks aan de hand.
Denk dat er weinig aan de hand is, wij hebben hier even lang zonder stroom gezeten en zelfs de vriezer open gehad om er bier in te leggenquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:58 schreef morgane het volgende:
Tsja ik was gisteravond niet thuis...en vanmorgen was alles natuurlijk gewoon weer bevroren. Mn hamburger en vissticks zitten los in een kartonnen doos, de zalm per stuk verpakt in plastic en de kipnuggets nog in een dichte kartonnen doos. Ik vind 't toch lastig wat ik er mee aanmoet.
Hoe zit het met diepvriesgroente en aardappelschijfjes e.d.?
Verder is het een goede vriezer, de deur is niet open geweest en met de rubbers is niks aan de hand.
Iets zo uit hebben vind ik geen criterium dat het een goed boek maakt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:58 schreef Difficult het volgende:
[..]
Ja het komt altijd beetje traag op gang vind ik, maar als ik eenmaal aan het lezen ben heb ik ze zo uit
Wat ga je dan allemaal doen zeg? Dat is wel een zwaar rooster!quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:23 schreef Californium het volgende:
[..]
afhaakgedrag en daarom ga ik ook overstappen. En ik heb in dat lijstje de donderdag en de vrijdag niet genoemd, want dat mag ik om 10.30 beginnen (tot 17.30)
en toen bleven er nog 8 uren over![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iets zo uit hebben vind ik geen criterium dat het een goed boek maakt.
Ja ik kreeg nogal snel een Dan Brown vide, die boeken heb je ook in een zucht en stoot uit, maar goed zijn ze niet. Maar ik snap wat je bedoeltquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:38 schreef Difficult het volgende:
[..]
Als iets makkelijk weg leest, betekend het vaak dat je het een goed boek vind en geïnteresseerd bent om het einde te weten : )
//edit
Iig als een boek niet leuk vind kan ik me niet concentreren op het verhaal![]()
Je bent verdomme net puber af en dan ga je je gedragen als een opa??quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:52 schreef DeKubus het volgende:
Zo stiekem nog even een middagdutje gehouden.
Niks tegen een middagnap hé, die kunnen soms heeerlijk zijn.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je bent verdomme net puber af en dan ga je je gedragen als een opa??Middagdutjes
hfquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:43 schreef DeKubus het volgende:
Nou people van het goede leven, ik ben weg naar een verjaardag en dan vanavond door de stad in!
lekker hoorquote:
Lekker!quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
dank, danken vanavond maar vieren met een barbecue dan
Wat heb je allemaal gekocht dan? Jij koopt echt zo vaak dingen dat ik me afvraag waar die geldboom staatquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:46 schreef Rituals het volgende:
Ik heb weer geld uitgegeven. Wat vind ik dat altijd heerlijk. Niet vanwege het geld uitgeven an sich (dat doet soms zelfs een beetje pijn in mijn portomonnee), maar vanwege het feit dat ik dan weer nieuwe spullen heb
.
Gefeliciteerd! Mooie week voor je zo! Is nou morgen of zaterdag de bruiloft?quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:49 schreef Rituals het volgende:
[..]
Lekker!
Heb jij nou je P in één jaar gehaald én een bestuursjaar gedaan trouwens? Zo ja, knap!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gekocht dan? Jij koopt echt zo vaak dingen dat ik me afvraag waar die geldboom staat
[..]
Gefeliciteerd! Mooie week voor je zo! Is nou morgen of zaterdag de bruiloft?
Lingerie!quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gekocht dan? Jij koopt echt zo vaak dingen dat ik me afvraag waar die geldboom staat
pics ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:53 schreef Rituals het volgende:
[..]
Lingerie!Nee, ik plaats geen pics.
Soms is het net alsof je het er om doet dat er om pics gevraagd wordenquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:53 schreef Rituals het volgende:
[..]
Lingerie!Nee, ik plaats geen pics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |