quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:19 schreef Rituals het volgende:
@ Mikkie, mijn pluspunten-lijstje is eindeloos volgens mij!
Inhoudelijk dus echt een baggerlijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik bedenk me nu ineens dat ik een hele belangrijke afknapper vergeten ben! Hij moet de Nederlandse taal goed beheersen.
Net Boem-dikkie en vriendin dus weggebracht, waren erg gezellige/chille luiToch leuk om 'n keer zoiets te doen
Eigenlijk nergens last gehad van de storm, alleen af en toe wat takken en bladeren op de weg, maar niet heel erg. Zijn alleen dus nog wel echt hele delen van Nijmegen zonder stroomNeerbosch oost, en daar achter het spoor na het station (daar tussen de Graafseweg en Doornroosje ongeveer denk ik?) Helemaal niets, nada. Geen lantaarnpalen, geen stoplichten (geen flitsapparaten
) niets
![]()
Dat hangt er vanaf hoeveel in Nijmegen wonende, universitair opgeleide, beta geïnteresseerde, lange, reizende, vegetarische, gitaarspelende, kokende, hockeykijkende, tandpasta-toe-glimlachende, open, festivalgaande jongens met donker haar en een goede muzieksmaak je tegenkomt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:39 schreef Rituals het volgende:
[..]
De lijst zal minder lang worden naarmate ik langer vrijgezel ben?
'Dit contract wordt stilzwijgend verlengd.'quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je vertaalt het nogal vrij, want dat zei ik absoluut niet. Hoewel ik daar na anderhalf uur kroeg met swarmi erbij natuurlijk niet echt over kan oordelen
.
Voorwaarden. Ik zie het al voor me... zo'n contract tekenen en dan een vinkje zetten bij "Ik heb de Algemene Voorwaarden van Rituals gelezen en ga hier mee akkoord."
[..]
Op de Graafseweg bij de Dennenstraat zag ik het ook toen ik er straks langs reed, boom net wel of net niet op de hoek van een huis gevallen.
Gelukkig heb jij al een vriendin en hoef je niet meer zo'n dergelijk lijstje te hebben!quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Inhoudelijk dus echt een baggerlijstje
Net Boem-dikkie en vriendin dus weggebracht, waren erg gezellige/chille luiToch leuk om 'n keer zoiets te doen
Eigenlijk nergens last gehad van de storm, alleen af en toe wat takken en bladeren op de weg, maar niet heel erg. Zijn alleen dus nog wel echt hele delen van Nijmegen zonder stroomNeerbosch oost, en daar achter het spoor na het station (daar tussen de Graafseweg en Doornroosje ongeveer denk ik?) Helemaal niets, nada. Geen lantaarnpalen, geen stoplichten (geen flitsapparaten
) niets
Ik snap je puntquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:45 schreef Sander het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoeveel in Nijmegen wonende, universitair opgeleide, beta geïnteresseerde, lange, reizende, vegetarische, gitaarspelende, kokende, hockeykijkende, tandpasta-toe-glimlachende, open, festivalgaande jongens met donker haar en een goede muzieksmaak je tegenkomt.
yeah een pluspunt, sta ik niet meer zo heel erg in de min.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:30 schreef Rituals het volgende:
[..]
Bij dezen krijg je een pluspunt van me. Niets mis met kieskeurigheid wat mij betreft overigens.
[..]
Truequote:Op donderdag 15 juli 2010 00:46 schreef Rituals het volgende:
[..]
'Dit contract wordt stilzwijgend verlengd.'
[..]
Gelukkig heb jij al een vriendin en hoef je niet meer zo'n dergelijk lijstje te hebben!![]()
Fijn dat het gezellig was! Tof van je.
Nogmaals, het zijn pluspunten (!), geen eisenquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:48 schreef DeKubus het volgende:
[..]
yeah een pluspunt, sta ik niet meer zo heel erg in de min.![]()
Er is ook niks mis met kieskeurigheid, maar imho is er ook zoiets als te kieskeurig.
Whehe nee hockey is wel een minpuntje jaquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:47 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Overigens moet ie ook geen hockey kijken!
Dan is het een ander verhaal.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:50 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nogmaals, het zijn pluspunten (!), geen eisen. Ik snap ook wel dat de kans dat ik zo'n vent aan de haak sla klein is
.
Wat is er mis met hockey kijken?quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:47 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Overigens moet ie ook geen hockey kijken!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:46 schreef Rituals het volgende:
[..]
'Dit contract doodsvonnis wordt stilzwijgend verlengd verder voltrokken.'
Vrouwelijke hockeysters zeker?quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:50 schreef Sander het volgende:
[..]
Whehe nee hockey is wel een minpuntje ja. Al ken ik een paar hele knappe hockeyers
Voel je je aangesproken?quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat is er mis met hockey kijken?En gaat het dan om mannen- of vrouwenhockey?
Maar uiterlijk is niet genoeg voor mij!quote:
Die had ik even over het hoofd gezien!quote:
Zou er ook nog bij moeten komen zegquote:Op donderdag 15 juli 2010 01:12 schreef Rituals het volgende:
[..]
Maar uiterlijk is niet genoeg voor mij!Is het jullie niet opgevallen dat er weinig uiterlijke kenmerken op m'n lijstjes staan die zijn dan ook veel moeilijker te benoemen
.
Zo onredelijk zijn mijn wensen helemaal niet!quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zou er ook nog bij moeten komen zegJe wilt al de prins op het witte paard met al zijn bedienden
ja dat bedoel ik eigenlijk maar ik vind 22 euro nogal duurquote:
Staat er niet dat het twee keer per jaar gratis is en het vanaf de derde keer geld kost? Of lees ik nu echt heel slecht?quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:22 schreef gers het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik eigenlijk maar ik vind 22 euro nogal duur![]()
ik ga het wel opstoken ofzo bomen branden goed
klopt helemaal alleen wij hebben er al 2 keer gebruikt van gemaaktquote:Op donderdag 15 juli 2010 01:23 schreef Rituals het volgende:
[..]
Staat er niet dat het twee keer per jaar gratis is en de derde keer geld kost? Of lees ik nu echt heel slecht?
Nee hoor lees je goed.quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:23 schreef Rituals het volgende:
[..]
Staat er niet dat het twee keer per jaar gratis is en het vanaf de derde keer geld kost? Of lees ik nu echt heel slecht?
quote:Twee keer per jaar halen wij het grofvuil gratis op, vanaf de derde afspraak betaalt u voor iedere afspraak ¤ 21,90 voorrijkosten. Klik hier voor de aanbiedregels.
Ah kijk! Maar toch moest je hier vragen of ze dat doen? Terwijl je er al twee keer gebruik van hebt gemaakt?quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:24 schreef gers het volgende:
[..]
klopt helemaal alleen wij hebben er al 2 keer gebruikt van gemaakt
Tuurlijk niet meid, je verdient alleen het beste!quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:20 schreef Rituals het volgende:
[..]
Zo onredelijk zijn mijn wensen helemaal niet!Toch?
Soms twijfel ik even aan mezelf, maar lezen lukt meestal wel aardig!quote:
toen had ik grofvuil nu heb ik groenvuilquote:Op donderdag 15 juli 2010 01:25 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ah kijk! Maar toch moest je hier vragen of ze dat doen? Terwijl je er al twee keer gebruik van hebt gemaakt?
Dankje dankjequote:Op donderdag 15 juli 2010 01:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Tuurlijk niet meid, je verdient alleen het beste!
Wel op blijven letten héquote:Op donderdag 15 juli 2010 01:29 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dankje dankje. Beter dan genoegen nemen met alles wat een hartslag gat heeft!
Wat een prutser, die CP! Die is van de Postma-kantquote:
Nou ik weet wel wat ík met een gat moetquote:
Wordt het weer eens tijd?quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nou ik weet wel wat ík met een gat moetmaargoed ik ben weer slapen
![]()
moet gewoon op het werk staan over 8 uurtjes.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat een prutser, die CP! Die is van de Postma-kant
Fijne vakantie alvast!quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:40 schreef boem-dikkie het volgende:
alsnog bedankt. Het is hier wel uit te houden. Ligt er trouwens nog een zwart vest in je auto? Zoja is die van Anouk hèhè.
Hendigquote:Op donderdag 15 juli 2010 01:40 schreef boem-dikkie het volgende:
alsnog bedankt. Het is hier wel uit te houden. Ligt er trouwens nog een zwart vest in je auto? Zoja is die van Anouk hèhè.
Ik ben er nog even, maar ga het niet te laat maken vandaag.quote:
Hè oké alvast weltrusten danquote:Op donderdag 15 juli 2010 02:19 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ben er nog even, maar ga het niet te laat maken vandaag.
Rokenquote:Op donderdag 15 juli 2010 02:21 schreef DeKubus het volgende:
[..]
Hè oké alvast weltrusten danik ga even een rookpauze inlassen en weur verder met The OC kijkie doen.
Tot morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |