verslaafdequote:
quote:
Hier ook!quote:
Als ze nou d'r matras op de grond legt heeft ze een waterbedquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:21 schreef June. het volgende:
Oh lekker dan, net ook nog kortsluiting![]()
Kamer van huisgenootje is wel een beetje jammer, hele bed nat en matras, watervlekken op de muur, waterbad op grond..
matige grapquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als ze nou d'r matras op de grond legt heeft ze een waterbed.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als ze nou d'r matras op de grond legt heeft ze een waterbed.
Misschien werkt ie zn burger gewoon heel snel weg.quote:
Hosti, kom er maar inquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:23 schreef IrishBastard het volgende:
Boem-dikkie was nog op tijd, dus straks maar eens de auto aanslingeren en hopen dat er onderweg geen zooi licht
Ga terug ook maar over de snelweg, en niet binnendoor
Dudequote:Op woensdag 14 juli 2010 22:23 schreef IrishBastard het volgende:
Boem-dikkie was nog op tijd, dus straks maar eens de auto aanslingeren en hopen dat er onderweg geen zooi licht
Ik had 10 minuten vertraging in Groningen al omdat de machinist niet kwam opdagen. En aangezien we maar 5 minuten overstap tijd hadden in Zwolle was ik een beetje bang dat ik het niet zou halen. Maar gelukkig heeft de trein richting Nijmegen even een paar minuutjes op ons gewacht! Verder geen oponthoud op het spoor dus op de falende machinist na loopt het ondanks het weer tot nu toe nog vlekkeloos!quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:23 schreef IrishBastard het volgende:
Hihi, net thuis, en gelukkig is het droogquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat kleurt de lucht hier mooi
SLP zal wel weer nat regenen als ze straks naar huis mag fietsen
Mijn top10 komt best wel overeen met de jouwequote:Op woensdag 14 juli 2010 15:48 schreef Rituals het volgende:
Afknappers. Mannen die:
1. Kleiner zijn dan ik
2. Roken
3. Niet intelligent zijn
4. Extreem gelovig zijn (niet erg, maar niets voor mij)
5. Nog bij hun ouders wonen
6. Geen fatsoenlijk sociaal leven hebben
7. Jonger zijn dan ik (m.n. qua gedrag)
8. TE aantrekkelijk zijn (voel ik me ongemakkelijk bij)
9. Hempjes dragen (daar heb je hem DeKubus)
10. Niet van reizen houden
Maar volgens mij is dat sowieso wel een redelijk standaard rijtjequote:Op woensdag 14 juli 2010 22:55 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Mijn top10 komt best wel overeen met de jouwe
Wel aanvullen hè!quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:55 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Hehe, ja jij bent wel van de hemdjes hèquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:55 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel mensen er niet aan voldoen! En dan heb ik het nog niet eens gehad over mijn pluspunten-lijstje! Pfoeh, lastig allemaal hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:00 schreef June. het volgende:
[..]
Maar volgens mij is dat sowieso wel een redelijk standaard rijtje
Haha true truequote:Op woensdag 14 juli 2010 23:02 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hehe, ja jij bent wel van de hemdjes hè
[..]
Je wilt niet weten hoeveel mensen er niet aan voldoen! En dan heb ik het nog niet eens gehad over mijn pluspunten-lijstje! Pfoeh, lastig allemaal hoor.
Ik heb zo'n vermoeden dat het gros van de FOK!ers niet aan mijn lijstjes zullen voldoenquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:03 schreef royjn het volgende:
was er niet in het ver verleden een fok dating site?
Maar het schijnt dat de gemiddelde Fok!er al faalt op punt 6quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:03 schreef royjn het volgende:
was er niet in het ver verleden een fok dating site?
Nou...quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:16 schreef AMDB het volgende:
De helft van die punten zijn volgens mij dingen die je toch wel door de vingers ziet als he erg goed klikt![]()
FOK!ers, er is nog hoop!
Dus als de liefde van je leven af en toe een wit hemd draagt dan knap je daar helemaal op af?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:17 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nou...Sommige punten op dat lijstje zijn ECHT afknappers voor mij, hoe leuk iemand ook is.
Een vent die enkel (of af en toe) een wit hemd draagt, zal waarschijnlijk sowieso mijn type niet zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dus als de liefde van je leven af en toe een wit hemd draagt dan knap je daar helemaal op af?![]()
Ik ken trouwens wel het verhaal van een meisje dat met een kerel iets had, en toen bij 'm thuis kwam en er daar achter kwam dat hij alleen maar afschuwelijk lelijke wollen truien droeg.
* Rituals streept AMDB van d'r lijstjequote:Op woensdag 14 juli 2010 23:23 schreef AMDB het volgende:
Nu ik die lijst nog eens doorlees, ik ga eind van deze maand weer terug verhuizen naar m'n ouders![]()
Komt gewoon een einde aan 3,5 jaar in Nijmegen wonen
Zal inderdaad even wennen zijn, maar komt wel goed!quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:27 schreef AMDB het volgende:
Mwah niet echt, ik ga sowieso eerst een tijd naar Noorwegen, en daarna moet ik afstuderen. M'n ouders zijn redelijk vrij maar toch zal het wel flink wennen worden. Daarna misschien weer rustig op zoek naar een andere kamer, maar of dat in Nijmegen is weet ik niet eigenlijk.
Daarnaast heb ik ook altijd de kamer van m'n vriendin nog als uitvalsbasis
Poeh, dat zou ik echt niet meer kunnen denk ik. Kan heel goed met ze overweg, maar na meerdere dagen samen plak ik ze achter het behangquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:23 schreef AMDB het volgende:
Nu ik die lijst nog eens doorlees, ik ga eind van deze maand weer terug verhuizen naar m'n ouders![]()
Komt gewoon een einde aan 3,5 jaar in Nijmegen wonen
Maar dan moet je er gewoon niet aan beginnenquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:17 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nou...Sommige punten op dat lijstje zijn ECHT afknappers voor mij, hoe leuk iemand ook is.
Lijstjesquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:02 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hehe, ja jij bent wel van de hemdjes hè
[..]
Je wilt niet weten hoeveel mensen er niet aan voldoen! En dan heb ik het nog niet eens gehad over mijn pluspunten-lijstje! Pfoeh, lastig allemaal hoor.
Haha dat was de vorige keer hè, toen drie dagen de stroom eraf was in Drenthe ofzo ergens? Toen die helikopter er tegenaan was gevlogen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:08 schreef royjn het volgende:
hoelang heeft de stroom eruit gelegen?
Ik voorspel over 9 maanden een baby boom
Je zou eens naar een meet moeten komenquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:12 schreef June. het volgende:
[..]
Maar het schijnt dat de gemiddelde Fok!er al faalt op punt 6
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:05 schreef vogelkooi het volgende:
Net heel sociaal zonder stroom wezen kwartetten met buren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik bedenk me nu ineens dat ik een hele belangrijke afknapper vergeten ben! Hij moet de Nederlandse taal goed beheersen.
Your body. Your soul. Your rituals.
Dat lukt al goed, moet al lachen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:19 schreef Rituals het volgende:
@ Mikkie, mijn pluspunten-lijstje is eindeloos volgens mij!![]()
- Om mij kunnen lachen ()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:19 schreef Rituals het volgende:
@ Mikkie, mijn pluspunten-lijstje is eindeloos volgens mij!
Pffff. Leg de lat maar hoog!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik bedenk me nu ineens dat ik een hele belangrijke afknapper vergeten ben! Hij moet de Nederlandse taal goed beheersen.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Bij dezen krijg je een pluspunt van mequote:Op donderdag 15 juli 2010 00:22 schreef DeKubus het volgende:
[..]
Dat lukt al goed, moet al lachen.Kieskeurig jij!
Beter dan de lat laag leggen!quote:
Mja, je moet niet over de lat struikelen, maar als je 'm zo hoog legt dat je er amper bij kan met je 1.74m, is dat ook lastig natuurlijkquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:30 schreef Rituals het volgende:
[..]
Bij dezen krijg je een pluspunt van me. Niets mis met kieskeurigheid wat mij betreft overigens.
[..]
Beter dan de lat laag leggen!![]()
Zeg je nou dat ik het niet waard ben om zo'n lijstje te hebben?quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, je moet niet over de lat struikelen, maar als je 'm zo hoog legt dat je er amper bij kan met je 1.74m, is dat ook lastig natuurlijk
De lijst zal minder lang worden naarmate ik langer vrijgezel ben?quote:
Je vertaalt het nogal vrij, want dat zei ik absoluut nietquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:39 schreef Rituals het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik het niet waard ben om zo'n lijstje te hebben?Overigens zijn het slechts pluspunten hè, geen voorwaarden
.
Op de Graafseweg bij de Dennenstraat zag ik het ook toen ik er straks langs reed, boom net wel of net niet op de hoek van een huis gevallen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://www.nufoto.nl/foto(...)uis-in-nijmegen.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |