quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iets zo uit hebben vind ik geen criterium dat het een goed boek maakt.
Ja ik kreeg nogal snel een Dan Brown vide, die boeken heb je ook in een zucht en stoot uit, maar goed zijn ze niet. Maar ik snap wat je bedoeltquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:38 schreef Difficult het volgende:
[..]
Als iets makkelijk weg leest, betekend het vaak dat je het een goed boek vind en geïnteresseerd bent om het einde te weten : )
//edit
Iig als een boek niet leuk vind kan ik me niet concentreren op het verhaal![]()
Je bent verdomme net puber af en dan ga je je gedragen als een opa??quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:52 schreef DeKubus het volgende:
Zo stiekem nog even een middagdutje gehouden.
Niks tegen een middagnap hé, die kunnen soms heeerlijk zijn.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je bent verdomme net puber af en dan ga je je gedragen als een opa??Middagdutjes
hfquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:43 schreef DeKubus het volgende:
Nou people van het goede leven, ik ben weg naar een verjaardag en dan vanavond door de stad in!
lekker hoorquote:
Lekker!quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
dank, danken vanavond maar vieren met een barbecue dan
Wat heb je allemaal gekocht dan? Jij koopt echt zo vaak dingen dat ik me afvraag waar die geldboom staatquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:46 schreef Rituals het volgende:
Ik heb weer geld uitgegeven. Wat vind ik dat altijd heerlijk. Niet vanwege het geld uitgeven an sich (dat doet soms zelfs een beetje pijn in mijn portomonnee), maar vanwege het feit dat ik dan weer nieuwe spullen heb
.
Gefeliciteerd! Mooie week voor je zo! Is nou morgen of zaterdag de bruiloft?quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:49 schreef Rituals het volgende:
[..]
Lekker!
Heb jij nou je P in één jaar gehaald én een bestuursjaar gedaan trouwens? Zo ja, knap!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gekocht dan? Jij koopt echt zo vaak dingen dat ik me afvraag waar die geldboom staat
[..]
Gefeliciteerd! Mooie week voor je zo! Is nou morgen of zaterdag de bruiloft?
Lingerie!quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gekocht dan? Jij koopt echt zo vaak dingen dat ik me afvraag waar die geldboom staat
pics ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:53 schreef Rituals het volgende:
[..]
Lingerie!Nee, ik plaats geen pics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |