gezelligquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:48 schreef livalo het volgende:
En ik hoor de eerste politie en ambulance al.
Storm en brand!quote:
Mijne ook.. Zat net het kwailiteitsprogramma 16 and pregnant te kijken op mtvquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:59 schreef livalo het volgende:
M'n TV ligt eruit. Meer mensen last van?
Hier ook.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:59 schreef livalo het volgende:
Nopequote:Op woensdag 14 juli 2010 18:59 schreef livalo het volgende:
hier ook UPC digitale tvquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:00 schreef June. het volgende:
[..]
Mijne ook.. Zat net het kwailiteitsprogramma 16 and pregnant te kijken op mtv
Belichting was ruk, leek niet zo indrukwekkend als het was... En ramen zaten vol regen dus je zag ook weinigquote:
Da's wel heel kneut dan. Hier waaiden de open ramen en deuren bijna uit hun sponningen voor ik ze dicht deedquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:14 schreef Roei het volgende:
Anticlimax hier, zelfs de bloempotten staan nog recht overeind..
UPC hier! Nog steeds geen beeldquote:
Hier alleen UPC TV niet.quote:
Ownedquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:26 schreef Theoden het volgende:
Stroomstoring in neerbosch oostwas gvd net bezig met alv notulen en had natuurlijk niks gesaved ....
Leeft je broer nog?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:14 schreef Roei het volgende:
Anticlimax hier, zelfs de bloempotten staan nog recht overeind..
Bwehehe da's kut. Daar helpt geen airco tegen hè?quote:
EN HOE GAAT HET DAN MET JE TENTAMENS, JONGEDAME?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:59 schreef Rituals het volgende:
Ik heb alle komende vakanties voor deze zomer nu geboekt!
3 t/m 6 augustus: Berlijn
14 t/m 17 augustus: Krakow
23 t/m 26 augustus: Londen
* Rituals gaat weer even leren...quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
EN HOE GAAT HET DAN MET JE TENTAMENS, JONGEDAME?
quote:
Wat klote!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:05 schreef June. het volgende:
Mijn uitspraak van eerder neem ik terug, ook hier lekkage en niet zo'n beetje ook. Gelukkig niet in mijn kamer, maar in het trapgat.
Heb je volgende week tijd zat om te leren!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:03 schreef Rituals het volgende:
[..]
* Rituals gaat weer even leren...
Hertentamen is begin volgende week en ik heb er maar één, dus dit kan allemaal!
Maandag ga ik waarschijnlijk naar de Coronas (in de middag) en dinsdagochtend is het hertentamenquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je volgende week tijd zat om te leren!
Hier alles droog, maar geen tv nog steeds! Straks mis ik Tussen Kunst & Kitsch!
waarom bestelde je niks ?quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:52 schreef HostiMeister het volgende:
Hallo vanaf een bank op de graafseweg. Had niets in huis tijdens de stroomstoring, dus ben maar met huisgenoot naar de mac gegaan, had die fucking ook geen stroomdus maar door de regen naar t centrum gefietst
zeikenat nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |