SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterfquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:17 schreef Mikkie het volgende:
Uw persoonlijke chauffeur:
[ afbeelding ]
Oh en CP, we wachten op de tietenfipo!
Ik ben iemand die hier nooit post, maar me nu verveel.quote:
Doet jezelf eens even voorstellen danquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:18 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik ben iemand die hier nooit post, maar me nu verveel.
Was al druk aan het zoeken hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:20 schreef Rituals het volgende:
CP voelt de druk om mooie tieten te moeten posten!
Lieke, 18 jaar, zit nu precies een half jaar op kamers in het Waterkwartier, maar aan de goede kant (voor zover het waterkwartier een goede kant heeft). Doe de pabo, ga naar m'n 2de jaar en ga stagelopen op de Hazesprong. Weet niet of iemand die school kent?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Doet jezelf eens even voorstellen dan
Leeftijd, studie/werk, waar woon je ongeveer
Zo zelfs een naamquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:22 schreef livalo het volgende:
[..]
Lieke, 18 jaar, zit nu precies een half jaar op kamers in het Waterkwartier, maar aan de goede kant (voor zover het waterkwartier een goede kant heeft). Doe de pabo, ga naar m'n 2de jaar en ga stagelopen op de Hazesprong. Weet niet of iemand die school kent?
Ach, die naam komt zo vaak voor, alsof mij 't iets kan schelenquote:
liekert! Kom je morgenavond naar de stad?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:22 schreef livalo het volgende:
[..]
Lieke, 18 jaar, zit nu precies een half jaar op kamers in het Waterkwartier, maar aan de goede kant (voor zover het waterkwartier een goede kant heeft). Doe de pabo, ga naar m'n 2de jaar en ga stagelopen op de Hazesprong. Weet niet of iemand die school kent?
Weet ik nog niet, heb morgen de musical van m'n broertje en weet niet of we daarna weer naar m'n kamer gaan. En moet sowieso nog met vriendlief overleggen of 'ie daar het geld voor heeft. En what the fack doe jij hier?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:25 schreef DeKubus het volgende:
[..]
liekert! Kom je morgenavond naar de stad?
Ben actief geworden op fok en geboren Nijmegenaar, dus vandaar. Wat enthousiaster mag wel.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:27 schreef livalo het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, heb morgen de musical van m'n broertje en weet niet of we daarna weer naar m'n kamer gaan. En moet sowieso nog met vriendlief overleggen of 'ie daar het geld voor heeft. En what the fack doe jij hier?.
Niet gezien vandaag. Swarmi?quote:
Het Berghem van Nijmegenquote:
quote:
En dan zeggen dat ik een held benquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:37 schreef Mikkie het volgende:
Als ik over tien minuten niet terug ben, zeg me dan maar gedag. Ik ga even het verkeer redden, zijn enorme takken hier op de weg gewaaid en zorgt voor slippende auto's enzo...
Wie van jullie is de side-kick?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ik een held ben
was de auto nog heelquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
CP to the rescue! schutting vd buurvrouw de tuin uit gewaait tegen de auto aan, zat nog half vast. Kliko's over de straat enz ...
We kunnen niet allemaal een held zijn!quote:
Deuk erbij ja...quote:
het ging echt los hoor hier 2 meter zicht door de regenquote:
Ik heb het geredquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:37 schreef Mikkie het volgende:
Als ik over tien minuten niet terug ben, zeg me dan maar gedag. Ik ga even het verkeer redden, zijn enorme takken hier op de weg gewaaid en zorgt voor slippende auto's enzo...
Goeie ja, gelukkig net op tijd boven om balkon en raam van m'n afwezige huisgenoot te sluiten. Z'n deuren klapperden al en z'n gordijn hing al buitenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:42 schreef IrishBastard het volgende:
Hier gaat het ook goed los trouwens, overal in huis regent het in, en het voelt alsof er nog ramen open staan
gezelligquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:48 schreef livalo het volgende:
En ik hoor de eerste politie en ambulance al.
Storm en brand!quote:
Mijne ook.. Zat net het kwailiteitsprogramma 16 and pregnant te kijken op mtvquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:59 schreef livalo het volgende:
M'n TV ligt eruit. Meer mensen last van?
Hier ook.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:59 schreef livalo het volgende:
Nopequote:Op woensdag 14 juli 2010 18:59 schreef livalo het volgende:
hier ook UPC digitale tvquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:00 schreef June. het volgende:
[..]
Mijne ook.. Zat net het kwailiteitsprogramma 16 and pregnant te kijken op mtv
Belichting was ruk, leek niet zo indrukwekkend als het was... En ramen zaten vol regen dus je zag ook weinigquote:
Da's wel heel kneut dan. Hier waaiden de open ramen en deuren bijna uit hun sponningen voor ik ze dicht deedquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:14 schreef Roei het volgende:
Anticlimax hier, zelfs de bloempotten staan nog recht overeind..
UPC hier! Nog steeds geen beeldquote:
Hier alleen UPC TV niet.quote:
Ownedquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:26 schreef Theoden het volgende:
Stroomstoring in neerbosch oostwas gvd net bezig met alv notulen en had natuurlijk niks gesaved ....
Leeft je broer nog?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:14 schreef Roei het volgende:
Anticlimax hier, zelfs de bloempotten staan nog recht overeind..
Bwehehe da's kut. Daar helpt geen airco tegen hè?quote:
EN HOE GAAT HET DAN MET JE TENTAMENS, JONGEDAME?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:59 schreef Rituals het volgende:
Ik heb alle komende vakanties voor deze zomer nu geboekt!
3 t/m 6 augustus: Berlijn
14 t/m 17 augustus: Krakow
23 t/m 26 augustus: Londen
* Rituals gaat weer even leren...quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
EN HOE GAAT HET DAN MET JE TENTAMENS, JONGEDAME?
quote:
Wat klote!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:05 schreef June. het volgende:
Mijn uitspraak van eerder neem ik terug, ook hier lekkage en niet zo'n beetje ook. Gelukkig niet in mijn kamer, maar in het trapgat.
Heb je volgende week tijd zat om te leren!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:03 schreef Rituals het volgende:
[..]
* Rituals gaat weer even leren...
Hertentamen is begin volgende week en ik heb er maar één, dus dit kan allemaal!
Maandag ga ik waarschijnlijk naar de Coronas (in de middag) en dinsdagochtend is het hertentamenquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je volgende week tijd zat om te leren!
Hier alles droog, maar geen tv nog steeds! Straks mis ik Tussen Kunst & Kitsch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |