watdan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:57 schreef Californium het volgende:
Zo!
Bavariaquote:
Wat ga je eigenlijk besturen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:08 schreef Sander het volgende:
Zo. Met een beetje geluk loop ik vandaag al in mijn nieuwe bestuurspak rond
Prima tijd voor een boekje bij kaarslichtquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:15 schreef Difficult het volgende:
Bah kom je gister thuis van werk, zit je tot 00.00 zonder stroom
Eens. Hoewel ik Bavaria ook weer niet zum kotsen vind.quote:
Had jij gisteren ook geen stroom?quote:[..]
Prima tijd voor een boekje bij kaarslicht. Wel balen dat je bier dan niet meer koud is though
.
Toch maar wel gekocht?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:17 schreef Mikkie het volgende:
Over boeken gesproken: gisteren begonnen in Vochtige Streken. Het blinkt de eerste dertig pagina's vooral uit in platvloerse ranzigheid, maar om nou te zeggen dat ze echt een fatsoenlijk verhaal vertelt... nee. Da's jammer. Het lijkt echt voornamelijk bedoeld om te choqueren.
Elitair gelul, bier is goed, HJ is prima en Bav is te doenquote:
Bestuur van Thalia. En het is gewoon een pak, geen stiksels of iets. Dus het kan gelukkigquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:17 schreef Mikkie het volgende:
Wat ga je eigenlijk besturen?En mag je daar wel al in rondlopen als je formeel nog niet aangesteld bent (of heb ik iets gemist)?
Saai kutboek, vooral vol ranzigheden. Het gaat verder nergens over.quote:Over boeken gesproken: gisteren begonnen in Vochtige Streken. Het blinkt de eerste dertig pagina's vooral uit in platvloerse ranzigheid, maar om nou te zeggen dat ze echt een fatsoenlijk verhaal vertelt... nee. Da's jammer. Het lijkt echt voornamelijk bedoeld om te choqueren.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:20 schreef Rituals het volgende:
[..]
Eens. Hoewel ik Bavaria ook weer niet zum kotsen vind.
Ik vind Bavaria echt niks aan. Als er geen alternatief is en ik wil toch bier, dan moet het maar, maar heel blij word ik er niet vanquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Elitair gelul, bier is goed, HJ is prima en Bav is te doen
Ik had het niet over mezelfquote:[..]
Had jij gisteren ook geen stroom?Ik heb nergens last van gehad! Of heb je het niet over jezelf?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:21 schreef Rituals het volgende:
[..]
Toch maar wel gekocht?Ik heb hem in Stockholm gelezen. Inderdaad weinig verhaal, maar vond het een prima boekje voor op vakantie.
Ik ben 'm dus nu aan het lezen maar heb al het gevoel dat ik m'n tijd aan het verdoen benquote:[..]
Saai kutboek, vooral vol ranzigheden. Het gaat verder nergens over.
Welk boek lees je nu dan? Ik ben de laatste tijd weer into boeken kopen, moet er nog een stuk of tien lezen maar heb alweer een nieuw verlanglijstje klaar liggenquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:22 schreef Difficult het volgende:
Ik zat zonder stroom![]()
En idd mikkie ben maar in me nieuwe boek begonnen was het wel een goede gelegenheid voor : )
Ah ja dan het welquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:25 schreef Sander het volgende:
[..]
Bestuur van Thalia. En het is gewoon een pak, geen stiksels of iets. Dus het kan gelukkig
Ben in Triptiek begonnen van karin slaughter : )quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Welk boek lees je nu dan? Ik ben de laatste tijd weer into boeken kopen, moet er nog een stuk of tien lezen maar heb alweer een nieuw verlanglijstje klaar liggen.
Tof! Zo'n soort functie heb ik ook gehad een paar jaar terug. Wanneer ga je beginnen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:30 schreef Sander het volgende:
PR en externe relaties. Wat IB dit jaar doet
Gelukkig niet nee. Als het vijfhonderd pagina's was had ik het echt aan de kant gegooidquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:32 schreef Rituals het volgende:
@ Mikkie, gelukkig heb je dat boekje zo uit, dus zoveel tijd verdoe je er ook weer niet mee.
Volgens mij heb ik die ook gelezen ja. De eerste drie of vier uit de serie in elk gevalquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:40 schreef Difficult het volgende:
[..]
Ben in Triptiek begonnen van karin slaughter : )
Dit is geloof ik het 11ste boekquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die ook gelezen ja. De eerste drie of vier uit de serie in elk geval.
Duidelijk!quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
weer eentje om van je lijstje te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |