Wat doe jij danquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:57 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
HOAX!!!!!!!!!!!!!!1
Vrouwen poepen niet. Vrouwen gaan sowieso niet naar de toilet.
Mijn zus is manwijf?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:57 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
HOAX!!!!!!!!!!!!!!1
Vrouwen poepen niet. Vrouwen gaan sowieso niet naar de toilet.
Ik ga niet naar de toilet, dat doen vrouwen niet. En ik laat ook geen boertjes en/of scheetjes.quote:
Wat heb jij dan een ongezond leven zegquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:59 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de toilet, dat doen vrouwen niet. En ik laat ook geen boertjes en/of scheetjes.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:57 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
HOAX!!!!!!!!!!!!!!1
Vrouwen poepen niet. Vrouwen gaan sowieso niet naar het toilet.
dat laatste doe ik idd ook nooit.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:59 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ik ga niet naar het toilet, dat doen vrouwen niet. En ik laat ook geen boertjes en/of scheetjes.
Wat zeg je boeren en scheten toch schattigquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:59 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de toilet, dat doen vrouwen niet. En ik laat ook geen boertjes en/of scheetjes.
Zoveel info, ik word er niet vrolijker vanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat laatste doe ik idd ook nooit.
alsk het doe, laat ik boeren binnenmonds, en scheetjes hou ik in
Ik zag vandaag een hele grote gebroken pompoen liggenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:02 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb de halloween versie van 2g1c gezien en ik moest al kotsen
En het was niet omdat het zo mooi was
Hihihi!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:01 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Wat zeg je boeren en scheten toch schattig
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:02 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb de halloween versie van 2g1c gezien en ik moest al kotsen
En het was niet omdat het zo mooi was
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-windjes-gaan.dhtmlquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat laatste doe ik idd ook nooit.
alsk het doe, laat ik boeren binnenmonds, en scheetjes hou ik in
Ik vind het ook niet zo erg, heb wel smerigere dingen gezienquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:03 schreef Schieganger het volgende:
ik vind die hele 2 girls 1 cup shit enorm overdreven, zo erg is het toch niet om te zien?
Dat is een uitspraak van die hondenvriendBN'er "om te kotsen zo mooi"quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat dan?
kots jij altijd als je iets mooi vindt?
Hoi meisje, wat ben jij mooooi.
Precies, afgehakte ledematen, foto's van rotten.com, de videoclips van Gerard Joling, echte operaties etc...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo erg, heb wel smerigere dingen gezien
Je geilt op vrouwen die poep eten? Vind het persoonlijk toch redelijk ranzigquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:03 schreef Schieganger het volgende:
ik vind die hele 2 girls 1 cup shit enorm overdreven, zo erg is het toch niet om te zien?
Ik open pardoes m'n poepertje.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-windjes-gaan.dhtml
Hai Tquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo erg, heb wel smerigere dingen gezien
Volgens gezondNU kunnen we onze winden ook beter niet inhouden. Dat leidt namelijk tot uitstulpingen van de darmen en de giftige darmgassen kunnen door opname in de bloedbaan klachten als vermoeidheid en hoofdpijn veroorzaken.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-windjes-gaan.dhtml
Ik geil er niet op, maar ik vind het lang niet zo smerig als iedereen het laat overkomen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:05 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Je geilt op vrouwen die poep eten? Vind het persoonlijk toch redelijk ranzig
Dat vind ik ook nog geen eens nastyquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:04 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Precies, afgehakte ledematen, foto's van rotten.com, de videoclips van Gerard Joling, echte operaties etc...
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hai T![]()
Dan ben ik toch benieuwd wat er erger is, maar het zal sowieso wel aan mn leeftijd liggen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:04 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Precies, afgehakte ledematen, foto's van rotten.com, de videoclips van Gerard Joling, echte operaties etc...
Foto's van gekruldemondhoek bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hai T![]()
Dan ben ik toch benieuwd wat er erger is, maar het zal sowieso wel aan mn leeftijd liggen
Kom op man, videos van Gerard Jolingquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat vind ik ook nog geen eens nasty
CUM #5: 18+ van Rotten, Ogrish, YNC, Uncoverreality......
Wil jij de leider zijn?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:03 schreef tliciouz het volgende:
Wat een sc is dit toch geworden. Misschien kunnen jullie dames beter een aandachtshoeren topic maken.
Komop dit is toch niet meer normaalquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat vind ik ook nog geen eens nasty
CUM #5: 18+ van Rotten, Ogrish, YNC, Uncoverreality......
Oh jeej, weer een vies filmpje op internet. Hihi, die ga ik aan iedereen laten zien.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:08 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Komop dit is toch niet meer normaal![]()
http://www.liveleak.com/view?i=01d_1187129093&p=1
Niet kijken met zwakke maag
Ik klikte niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:08 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:09 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Jawel, leeftijd is geen probleem, zelfs ouwe vrijsters mogen.
ja gatverdamme ik heb net patat gegeten en ik zit stampvolquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:08 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ben jij niet dat roodharige meisje wat 354 foto's per dag plaatst in het fototopic?quote:
Moet je niet kijkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja gatverdamme ik heb net patat gegeten en ik zit stampvol
Wie word er gehuldigd?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Die huldigingAllemaal dagjesmensen die normaal gesproken niet eens van voetbal houden
Ja Wes we weten het wel weerquote:
Johquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Die huldigingAllemaal dagjesmensen die normaal gesproken niet eens van voetbal houden
Smakelijkquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:12 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ik vraag om een hint!![]()
Nee, toch maar niet. Ik ben eten. Lataaaah.
Dat is ook niet bijster moeilijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja Wes we weten het wel weerGelukkig durf ik te zeggen dat ik knapper ben dan jou.
Al die wijven op hyves die hele discussies houden over dat Spanje onterecht gewonnen heeft etc terwijl ze nooit naar voetbal kijken. Om te huilenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Je meent hetquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Rauw's mening is waardeloos want die ziet er zelf uit als een opgeblazen nijlpaard, en jouw mening telt ook niet want jij hebt een te hoge pet op van jezelfquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja Wes we weten het wel weerGelukkig durf ik te zeggen dat ik knapper ben dan jou.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:12 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Moet je niet kijken![]()
Schat, het is frietOw wacht nee! ik wil die discussie niet beginnen hier, het is patat en friet
![]()
Heb fucking veel zin in friet/patat ineens
Op Rauw zit nog een leuk koppie. En ik heb een te hoge pet van mezelf? Grappigquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:14 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Rauw's mening is waardeloos want die ziet er zelf uit als een opgeblazen nijlpaard, en jouw mening telt ook niet want jij hebt een te hoge pet op van jezelf![]()
Ik hoef niet knap te zijn, ik ben slim, rijk en charmant.
Ik ben ook fucking arrogant, en volgens mij ben jij dan de vrouwelijke versie van Shallow Hall want die rotkop van hem wil ik nog niet dood mee gevonden wordenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Op Rauw zit nog een leuk koppie. En ik heb een te hoge pet van mezelf? GrappigJij roept telkens dat je rijk en slim bent, zoals nu weer.
![]()
Oh heerlijk die discussies toch.
Ik ben armquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:14 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Rauw's mening is waardeloos want die ziet er zelf uit als een opgeblazen nijlpaard, en jouw mening telt ook niet want jij hebt een te hoge pet op van jezelf![]()
Ik hoef niet knap te zijn, ik ben slim, rijk en charmant.
Achja, ik geniet ook van me leven hoor, maar ik werk alquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:16 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik ben arm, maar wel een levensgenieter
(daarom ben ik arm
)
Ik ook, alleen niet vaak genoeg *(naar mijn mening dan)quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:17 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Achja, ik geniet ook van me leven hoor, maar ik werk al
Ik ga hier niet eens op inquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:16 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik ben ook fucking arrogant, en volgens mij ben jij dan de vrouwelijke versie van Shallow Hall want die rotkop van hem wil ik nog niet dood mee gevonden wordenIk krijg gelukkig overal waar ik kom te horen dat ik een leuke kop heb dus again, jouw mening doet me niks, cuz it's useless
Eigen bedrijf enzo, dus ik werk in feite fulltime (achhoewel ik vaker lange weekenden heb dan 9 tot 5 mensenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:18 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik ook, alleen niet vaak genoeg *(naar mijn mening dan)
Ga weg ofzo, ik kies mijn popcorn momenten zelf wel uit.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee dit is bij lange na geen popcorn moment schat.
Seuw seuwquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:19 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Eigen bedrijf enzo, dus ik werk in feite fulltime (achhoewel ik vaker lange weekenden heb dan 9 tot 5 mensen
Ik ben ook gelukkig hoor, zou zonde zijn als ik hetniet was.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:19 schreef Rauw. het volgende:
Ik ben gelukkig.
Dat is meer waard dan al jouw pluspunten bij elkaar.
Wat moet je met geld, brains en charmes als je een kop hebt als een schijtemmer trouwens?
Je komt vaak in brandwondencentrum beverwijk zeker?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:16 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik ben ook fucking arrogant, en volgens mij ben jij dan de vrouwelijke versie van Shallow Hall want die rotkop van hem wil ik nog niet dood mee gevonden wordenIk krijg gelukkig overal waar ik kom te horen dat ik een leuke kop heb dus again, jouw mening doet me niks, cuz it's useless
Je denkt toch niet dati k in Beverwijk kom? Dat stuk mogen ze van mij platbombarderenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:20 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Je komt vaak in brandwondencentrum beverwijk zeker?
Jij voldoet aan alle 4 de signalementen, wat is jouw oordeel?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:20 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik ben ook gelukkig hoor, zou zonde zijn als ik hetniet was.
En geen idee, zodra je geld, brains en charmes hebt moet je het eens laten weten.
Wat heb je aan geld, brains en charmes als je zo'n arrogant kneusje bent?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:20 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik ben ook gelukkig hoor, zou zonde zijn als ik hetniet was.
En geen idee, zodra je geld, brains en charmes hebt moet je het eens laten weten.
Ik weet niet waar jij allemaal komt inderdaad.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:22 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dati k in Beverwijk kom? Dat stuk mogen ze van mij platbombarderen
Naïeve slettebakken scoren.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat heb je aan geld, brains en charmes als je zo'n arrogant kneusje bent?
Ik heb een leuke kop, kaalkoppie. Ik heb tenminste nog haar en zie er niet uit als Fatman uit MGS2.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Jij voldoet aan alle 4 de signalementen, wat is jouw oordeel?
Dat ben ik alleen maar op het forum hoor. In het echt ben ik een heel erg relaxte kerelquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat heb je aan geld, brains en charmes als je zo'n arrogant kneusje bent?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:23 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik heb een leuke kop, kaalkoppie. Ik heb tenminste nog haar en zie er niet uit als Fatman uit MGS2.
[ afbeelding ]
Jaaaaaa, lekker oordelen over andermans uiteriljk terwijl je zelf ook niet vooraan in de rij stond toen er gezichten uitgedeeld werdenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:23 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik heb een leuke kop, kaalkoppie. Ik heb tenminste nog haar en zie er niet uit als Fatman uit MGS2.
[ afbeelding ]
Wokkelhaar?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:24 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Van dat wokkelhaar als het jouwe zou mij dan ook niet staan.
Manke sjaak die met z'n gezicht naar de stoep door de straten slentert naar de Lidl om zichzelf een blikje energiedrank te halen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:24 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dat ben ik alleen maar op het forum hoor. In het echt ben ik een heel erg relaxte kerel
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jaaaaaa, lekker oordelen over andermans uiteriljk terwijl je zelf ook niet vooraan in de rij stond toen er gezichten uitgedeeld werden
Ik ook. Dus wat lul je?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:25 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Wokkelhaar?ik heb het vrij normaal zitten hoor.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:23 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik heb een leuke kop, kaalkoppie.
Mooiquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
sorry, ik zal je nooit meer plagen![]()
Nee, dat is een tumor in een vergevorderd stadium.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:26 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Is dat Fritsje Barend maar dan 25 jaar jonger?
Zo laten Schie en ik weten dat we niet zonder elkaar kunnen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Moet wel zeggen dat jullie je allebei gedragen als kleine kinderenBeetje over en weer schelden en elkaar voor alles uitmaken
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:27 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Mooi
Gaan we dat frietje en frikandelletje nog opeten saampjes?
Ah vandaar je haat op mij.quote:
Ik voer je mijn frikandel wel.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gelukkig zei je niet iets als ; ik voer je mijn frikandel wel
want dat zou je heel sneu maken
Je bent te jong .quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik jouw haten?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah vandaar je haat op mij.Ik ben ook alleen maar weggegaan omdat je om alles een note kreeg en niet eens meer de waarheid mag zeggen
en als ik hier zo kijk is het er niet gezelliger op geworden.
Ik wil ook een Xbox360quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben red dead redemption aan het spelen popje.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:29 schreef Rauw. het volgende:
Godverdommooo, 15 jaar.
Het moet niet gekker worden met dat pikkevoer.
Ik ben niet sneu, ik ben lievquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn broertje verkoopt die van hem en dan gaat die ene slim kopen. En ik ben opgelicht toen ik een xbox wou kopenquote:
Ik wil zo'n Elite.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:32 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Mijn broertje verkoopt die van hem en dan gaat die ene slim kopen. En ik ben opgelicht toen ik een xbox wou kopen![]()
[ik weet, dom en eigen schuld. Maar het blijft kut
Slim is toch de mini versie?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:34 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft een elite en een slim![]()
Die klootzak
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:33 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over jou had Zusje?
Jij hoort bij mij dus noem ik je automatisch niet meer mee sorry.quote:
Precies.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zo laten Schie en ik weten dat we niet zonder elkaar kunnen.
Dumb move, Slim is zuiniger, stiller en heeft ingebouwde WiFi.quote:
Maar ik wil ook ding met zo'n headset enzo hebben.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:35 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Precies.
[..]
Dumb move, Slim is zuiniger, stiller en heeft ingebouwde WiFi.
Die sowieso, en Forza.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:36 schreef tliciouz het volgende:
Maar als je een xbox ooit koopt Rauw, koop aub Red Dead Redemption.
Zit ook bij de Slim. Zit standaard bij elke xbox. Iig bij de standard, arcade en elite die ik kocht, denk ook wel bij de slim. Moet die ooit nog halen als een van deze kapot gaatquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:36 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Maar ik wil ook ding met zo'n headset enzo hebben.
Dat is toch alleen die Elite?
Oh wacht, slim is gewoon een versienaam naast de Elite/Arcade enzo.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:37 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Zit ook bij de Slim. Zit standaard bij elke xbox. Iig bij de standard, arcade en elite die ik kocht, denk ook wel bij de slim. Moet die ooit nog halen als een van deze kapot gaat
Ik was gister online aan het spelen met de headset op, en toen vroeg Jochem iets en ik reageerde en die gasten allemaal oh het is een meisje maar dat kan niet ze speelt zo goed.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:37 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Die sowieso, en Forza.
Kameraad en ik gaan na de zomer even samen naar de gameshop en gaan we proberen een korting af te troggelen omdat ze er 2 in 1 keer verkopen
Duhquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Oh wacht, slim is gewoon een versienaam naast de Elite/Arcade enzo.
Neequote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Oh wacht, slim is gewoon een versienaam naast de Elite/Arcade enzo.
Als je een newbie bent weet je al te veel fok woordjes.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ehm nee
eigenlijk weet ik niet eens wie dat is.
ben een newbie
Ik heb sinds de E2 met voetbal nooit meer wat over vrouwen en niet zo goed kunnen gezegd.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik was gister online aan het spelen met de headset op, en toen vroeg Jochem iets en ik reageerde en die gasten allemaal oh het is een meisje maar dat kan niet ze speelt zo goed.
Ik dacht dat het een soort versie was met alleen een harddisk ofzo, als in "afgeslankt"quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je een newbie bent weet je al te veel fok woordjes.
Nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:40 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ander model, maar wel een versienaam.
Is gewoon een dunnere, kleinere versie, zit wel gewoon alles in.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:41 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een soort versie was met alleen een harddisk ofzo, als in "afgeslankt"
Ik geloof er nog steeds niet van maar je hebt goede tetten dus vooruit.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
fok woordjes..
wtf eigen woordenboek fzeu.
nee eigenlijk kijk ik teveel op skoften.net bij picdump waar altijd van die leuke plaatjes bij zitten
quote:
Kunnen ze je daar niet houden?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:50 schreef Schieganger het volgende:
zo, vakantie naar Hawai geboekt. Daar ben ik slank.
Verblijf alleen, is zonder de reis.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:53 schreef Rauw. het volgende:
Een week?
Dan ben je daar en kun je weer terug.
Zit ervoor nog in LA.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:54 schreef StolenSweetheart het volgende:
Voor een scharminkel weekje ga je toch niet naar Hawaii?
stoer? Nah.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:56 schreef mstr het volgende:
Schieganger is de zogenaamde rijke en stoere man van PUB
Jawel, jij loopt altijd stoer te praten over het aantal vrouwen dat je hebt gehad en zo kan krijgen als je wilt.quote:
IK geloof hem.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:56 schreef mstr het volgende:
Schieganger is de zogenaamde rijke en stoere man van PUB
Dat is niet stoer, dat is normaalquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Jawel, jij loopt altijd stoer te praten over het aantal vrouwen dat je hebt gehad en zo kan krijgen als je wilt.
GHB is ook manipuleren.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:00 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dat is niet stoer, dat is normaaliedereen kan dat. Kwestie van manipuleren, jeweetz
Penisbaard is geen mod hoor?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:00 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Dromenvangertje een mod? Never; check haar geschiedenis maar eens
ja fijn xdquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:00 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Dromenvangertje een mod? Never; check haar geschiedenis maar eens
Iemand die vreselijk lelijk is heeft er veeeel meer moeite meequote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:00 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dat is niet stoer, dat is normaaliedereen kan dat. Kwestie van manipuleren, jeweetz
Jij woont in Rotterdam, daar kun je ze als het ware van de boom plukkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:00 schreef Schieganger het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:01 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Jij woont in Rotterdam, daar kun je ze als het ware van de boom plukken
Maar ze heeft wel al een bikinifoto geplaatstquote:
Hier ook man, vloerbedekking is vies en me bureau ligt vol met kneut. Oja en al m'n schoolboeken liggen op de grond omdat ik geen zin heb om ze in te pakkenquote:
Pics!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel al een bikinifoto geplaatstEn die waren niet van een kwaliteit dat je zegt dat ze van flickr afkomstig zijn enzo
Echt?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel al een bikinifoto geplaatstEn die waren niet van een kwaliteit dat je zegt dat ze van flickr afkomstig zijn enzo
Ik ben nu bezig met mijn bed te verschonen, dan zo mn bureau even opruimen en dan even stofzuigeren en doekje over mn bureau.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:03 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hier ook man, vloerbedekking is vies en me bureau ligt vol met kneut. Oja en al m'n schoolboeken liggen op de grond omdat ik geen zin heb om ze in te pakken
Oja m'n bedquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met mijn bed te verschonen, dan zo mn bureau even opruimen en dan even stofzuigeren en doekje over mn bureau.
Dan kunnen we er weer tegenaan
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
ja dat is dik gatverdamme
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:04 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Oja m'n bed
Ach joh, doe ik wel ander keertje. Ga er nu weer lekker vandoor
Houdoe mensen
en doei, ik hoop voor je dat je de pics nog hebt meegekregenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:04 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Oja m'n bed
Ach joh, doe ik wel ander keertje. Ga er nu weer lekker vandoor
Houdoe mensen
Wel lelijke bikini.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:09 schreef naatje_1 het volgende:
Zie je wel dat ze het hier niet dik vinden, dromenvangertje
Tis dr mis meequote:
Vind die dingen er niet uit zien. Alsof je een hangbrug om je tetsels hangt.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:09 schreef naatje_1 het volgende:
Zie je wel dat ze het hier niet dik vinden, dromenvangertje
Een hangbrug om je tietenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vind die dingen er niet uit zien. Alsof je een hangbrug om je tetsels hangt.
Juist wel leukquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bezoek je ook al pro anna sitesquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
iig..
vriendinnen vroegen me of ik met ze ging zwemmen vanavond in een zwembad waar alleen ouderen komen.
Ik heb ze vriendelijk bedankt, en nu zitten ze aldoor te zeiken dat ik meemoet enzo
dus ik zat mezelf eens goed te bekijken in de spiegel met bikini aan, te overwegen of ik me niet aanstelde
en toen dacht ik; ik stel me niet aanik ben gewoon dik en ik schaam me dood punt
heb nog wel een anderequote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat T nu haar woorden wel terugneemtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
heb nog wel een anderemaar alsk daarvan ook een foto ga posten krijg ik meteen weer van alle kanten opmerkingen ; attention whore blablabla
mensen weten wie ik bedoel
Nou dan kan ie toch wel via PM?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
heb nog wel een anderemaar alsk daarvan ook een foto ga posten krijg ik meteen weer van alle kanten opmerkingen ; attention whore blablabla
Dus je vind het zelf ook ziekelijk als mensen die er als gratenpakhuizen er uit zien nog steeds willen afvallen?quote:
Zo ziek als dat is, zo dik ben jijquote:
Jij weet tquote:
ik bedoelde die anderequote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat T nu haar woorden wel terugneemt
Rickquote:
Gewoon postenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat heb ik dan even gemistquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik bedoelde die andere
van die 'catfight'
ja.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus je vind het zelf ook ziekelijk als mensen die er als gratenpakhuizen er uit zien nog steeds willen afvallen?
Als t is om wie ik denk dat t is, moet je je dr niks van aantrekkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik bedoelde die andere
van die 'catfight'
Hahaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik bedoelde die andere
van die 'catfight'
't scheelt niet veelquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja.
maar ik ben nog lang geen gratenpakhuis.
En jij bent?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:18 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Haha![]()
, ja nou je mag best een foto van je bikini posten hoor
Zolang je maar niet expres 10 meters inkijk gaat maken
(niet dat je dat op die andere foto doet, ik zeg het maar ff)
Dat willen we nou juist welquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:18 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Haha![]()
hahaha dus ik krijg nou serieus toestemming om een bikinifoto te postenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:18 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Haha![]()
Its allowed nuquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hahaha dus ik krijg nou serieus toestemming om een bikinifoto te posten?
quote:
Ja, en er mag wel 10 meter inkijk inzitten hoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hahaha dus ik krijg nou serieus toestemming om een bikinifoto te posten?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja, en er mag wel 10 meter inkijk inzitten hoor.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja, en er mag wel 10 meter inkijk inzitten hoor.
Lata, Doquote:
Kan ookquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:23 schreef StolenSweetheart het volgende:
Weetje, voor mijn part ga je naakt op de foto terwijl je de bikini vasthoudthaha
Van wie ben jij een kloonquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:23 schreef StolenSweetheart het volgende:
Weetje, voor mijn part ga je naakt op de foto terwijl je de bikini vasthoudthaha
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:23 schreef StolenSweetheart het volgende:
Overigens mag jij dat zelf ook overwegenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:23 schreef StolenSweetheart het volgende:
Moet je 't gaan bestellenquote:
Net op!quote:
Ja de fietsquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:26 schreef x3ro het volgende:
[..]
Moet je 't gaan bestellen
Welke bike doelde je btw op in m'n fobo?
Moet je de griek een turk noemenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ook, vooral als daar patat bij zitEn dan besteld bij de griek
Turken maken ook gyros?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:27 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja de fietsBroertje heeft trouwens net een foxje, ook mooi ding
[..]
Moet je de griek een turk noemen
Foxjes zijn leuk maar als ik eraan terug denk, met een 70cc levensgevaarlijk met die trommelremmetjesquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:27 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja de fietsBroertje heeft trouwens net een foxje, ook mooi ding
[..]
Moet je de griek een turk noemen
Maar ook niet dik, wel lief, trouwensquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dus ook echt geen anorexia
Die onderste foto is Polen '40-'45quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er zeker niet verkeerd uitquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is wel een leuke bikiniquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sletjeuuuuuuuuuuhquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jouw gemiddelde. WTF.quote:
Nee, ik verkoop mijn lichaam niet op internet. Doe normaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |