Zo laten Schie en ik weten dat we niet zonder elkaar kunnen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Moet wel zeggen dat jullie je allebei gedragen als kleine kinderenBeetje over en weer schelden en elkaar voor alles uitmaken
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:27 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Mooi
Gaan we dat frietje en frikandelletje nog opeten saampjes?
Ah vandaar je haat op mij.quote:
Ik voer je mijn frikandel wel.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gelukkig zei je niet iets als ; ik voer je mijn frikandel wel
want dat zou je heel sneu maken
Je bent te jong .quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik jouw haten?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah vandaar je haat op mij.Ik ben ook alleen maar weggegaan omdat je om alles een note kreeg en niet eens meer de waarheid mag zeggen
en als ik hier zo kijk is het er niet gezelliger op geworden.
Ik wil ook een Xbox360quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben red dead redemption aan het spelen popje.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:29 schreef Rauw. het volgende:
Godverdommooo, 15 jaar.
Het moet niet gekker worden met dat pikkevoer.
Ik ben niet sneu, ik ben lievquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn broertje verkoopt die van hem en dan gaat die ene slim kopen. En ik ben opgelicht toen ik een xbox wou kopenquote:
Ik wil zo'n Elite.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:32 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Mijn broertje verkoopt die van hem en dan gaat die ene slim kopen. En ik ben opgelicht toen ik een xbox wou kopen![]()
[ik weet, dom en eigen schuld. Maar het blijft kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |