Je denkt toch niet dati k in Beverwijk kom? Dat stuk mogen ze van mij platbombarderenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:20 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Je komt vaak in brandwondencentrum beverwijk zeker?
Jij voldoet aan alle 4 de signalementen, wat is jouw oordeel?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:20 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik ben ook gelukkig hoor, zou zonde zijn als ik hetniet was.
En geen idee, zodra je geld, brains en charmes hebt moet je het eens laten weten.
Wat heb je aan geld, brains en charmes als je zo'n arrogant kneusje bent?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:20 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik ben ook gelukkig hoor, zou zonde zijn als ik hetniet was.
En geen idee, zodra je geld, brains en charmes hebt moet je het eens laten weten.
Ik weet niet waar jij allemaal komt inderdaad.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:22 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dati k in Beverwijk kom? Dat stuk mogen ze van mij platbombarderen
Naïeve slettebakken scoren.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat heb je aan geld, brains en charmes als je zo'n arrogant kneusje bent?
Ik heb een leuke kop, kaalkoppie. Ik heb tenminste nog haar en zie er niet uit als Fatman uit MGS2.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Jij voldoet aan alle 4 de signalementen, wat is jouw oordeel?
Dat ben ik alleen maar op het forum hoor. In het echt ben ik een heel erg relaxte kerelquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat heb je aan geld, brains en charmes als je zo'n arrogant kneusje bent?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:23 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik heb een leuke kop, kaalkoppie. Ik heb tenminste nog haar en zie er niet uit als Fatman uit MGS2.
[ afbeelding ]
Jaaaaaa, lekker oordelen over andermans uiteriljk terwijl je zelf ook niet vooraan in de rij stond toen er gezichten uitgedeeld werdenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:23 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik heb een leuke kop, kaalkoppie. Ik heb tenminste nog haar en zie er niet uit als Fatman uit MGS2.
[ afbeelding ]
Wokkelhaar?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:24 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Van dat wokkelhaar als het jouwe zou mij dan ook niet staan.
Manke sjaak die met z'n gezicht naar de stoep door de straten slentert naar de Lidl om zichzelf een blikje energiedrank te halen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:24 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dat ben ik alleen maar op het forum hoor. In het echt ben ik een heel erg relaxte kerel
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jaaaaaa, lekker oordelen over andermans uiteriljk terwijl je zelf ook niet vooraan in de rij stond toen er gezichten uitgedeeld werden
Ik ook. Dus wat lul je?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:25 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Wokkelhaar?ik heb het vrij normaal zitten hoor.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:23 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik heb een leuke kop, kaalkoppie.
Mooiquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
sorry, ik zal je nooit meer plagen![]()
Nee, dat is een tumor in een vergevorderd stadium.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:26 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Is dat Fritsje Barend maar dan 25 jaar jonger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |