Al die wijven op hyves die hele discussies houden over dat Spanje onterecht gewonnen heeft etc terwijl ze nooit naar voetbal kijken. Om te huilenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Die huldigingAllemaal dagjesmensen die normaal gesproken niet eens van voetbal houden
Je meent hetquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Die huldigingAllemaal dagjesmensen die normaal gesproken niet eens van voetbal houden
Rauw's mening is waardeloos want die ziet er zelf uit als een opgeblazen nijlpaard, en jouw mening telt ook niet want jij hebt een te hoge pet op van jezelfquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja Wes we weten het wel weerGelukkig durf ik te zeggen dat ik knapper ben dan jou.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:12 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Moet je niet kijken![]()
Schat, het is frietOw wacht nee! ik wil die discussie niet beginnen hier, het is patat en friet
![]()
Heb fucking veel zin in friet/patat ineens
Op Rauw zit nog een leuk koppie. En ik heb een te hoge pet van mezelf? Grappigquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:14 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Rauw's mening is waardeloos want die ziet er zelf uit als een opgeblazen nijlpaard, en jouw mening telt ook niet want jij hebt een te hoge pet op van jezelf![]()
Ik hoef niet knap te zijn, ik ben slim, rijk en charmant.
Ik ben ook fucking arrogant, en volgens mij ben jij dan de vrouwelijke versie van Shallow Hall want die rotkop van hem wil ik nog niet dood mee gevonden wordenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Op Rauw zit nog een leuk koppie. En ik heb een te hoge pet van mezelf? GrappigJij roept telkens dat je rijk en slim bent, zoals nu weer.
![]()
Oh heerlijk die discussies toch.
Ik ben armquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:14 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Rauw's mening is waardeloos want die ziet er zelf uit als een opgeblazen nijlpaard, en jouw mening telt ook niet want jij hebt een te hoge pet op van jezelf![]()
Ik hoef niet knap te zijn, ik ben slim, rijk en charmant.
Achja, ik geniet ook van me leven hoor, maar ik werk alquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:16 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik ben arm, maar wel een levensgenieter
(daarom ben ik arm
)
Ik ook, alleen niet vaak genoeg *(naar mijn mening dan)quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:17 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Achja, ik geniet ook van me leven hoor, maar ik werk al
Ik ga hier niet eens op inquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:16 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik ben ook fucking arrogant, en volgens mij ben jij dan de vrouwelijke versie van Shallow Hall want die rotkop van hem wil ik nog niet dood mee gevonden wordenIk krijg gelukkig overal waar ik kom te horen dat ik een leuke kop heb dus again, jouw mening doet me niks, cuz it's useless
Eigen bedrijf enzo, dus ik werk in feite fulltime (achhoewel ik vaker lange weekenden heb dan 9 tot 5 mensenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:18 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik ook, alleen niet vaak genoeg *(naar mijn mening dan)
Ga weg ofzo, ik kies mijn popcorn momenten zelf wel uit.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee dit is bij lange na geen popcorn moment schat.
Seuw seuwquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:19 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Eigen bedrijf enzo, dus ik werk in feite fulltime (achhoewel ik vaker lange weekenden heb dan 9 tot 5 mensen
Ik ben ook gelukkig hoor, zou zonde zijn als ik hetniet was.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:19 schreef Rauw. het volgende:
Ik ben gelukkig.
Dat is meer waard dan al jouw pluspunten bij elkaar.
Wat moet je met geld, brains en charmes als je een kop hebt als een schijtemmer trouwens?
Je komt vaak in brandwondencentrum beverwijk zeker?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:16 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik ben ook fucking arrogant, en volgens mij ben jij dan de vrouwelijke versie van Shallow Hall want die rotkop van hem wil ik nog niet dood mee gevonden wordenIk krijg gelukkig overal waar ik kom te horen dat ik een leuke kop heb dus again, jouw mening doet me niks, cuz it's useless
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |