Die sowieso, en Forza.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:36 schreef tliciouz het volgende:
Maar als je een xbox ooit koopt Rauw, koop aub Red Dead Redemption.
Zit ook bij de Slim. Zit standaard bij elke xbox. Iig bij de standard, arcade en elite die ik kocht, denk ook wel bij de slim. Moet die ooit nog halen als een van deze kapot gaatquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:36 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Maar ik wil ook ding met zo'n headset enzo hebben.
Dat is toch alleen die Elite?
Oh wacht, slim is gewoon een versienaam naast de Elite/Arcade enzo.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:37 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Zit ook bij de Slim. Zit standaard bij elke xbox. Iig bij de standard, arcade en elite die ik kocht, denk ook wel bij de slim. Moet die ooit nog halen als een van deze kapot gaat
Ik was gister online aan het spelen met de headset op, en toen vroeg Jochem iets en ik reageerde en die gasten allemaal oh het is een meisje maar dat kan niet ze speelt zo goed.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:37 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Die sowieso, en Forza.
Kameraad en ik gaan na de zomer even samen naar de gameshop en gaan we proberen een korting af te troggelen omdat ze er 2 in 1 keer verkopen
Duhquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Oh wacht, slim is gewoon een versienaam naast de Elite/Arcade enzo.
Neequote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Oh wacht, slim is gewoon een versienaam naast de Elite/Arcade enzo.
Als je een newbie bent weet je al te veel fok woordjes.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ehm nee
eigenlijk weet ik niet eens wie dat is.
ben een newbie
Ik heb sinds de E2 met voetbal nooit meer wat over vrouwen en niet zo goed kunnen gezegd.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik was gister online aan het spelen met de headset op, en toen vroeg Jochem iets en ik reageerde en die gasten allemaal oh het is een meisje maar dat kan niet ze speelt zo goed.
Ik dacht dat het een soort versie was met alleen een harddisk ofzo, als in "afgeslankt"quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je een newbie bent weet je al te veel fok woordjes.
Nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:40 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ander model, maar wel een versienaam.
Is gewoon een dunnere, kleinere versie, zit wel gewoon alles in.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:41 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een soort versie was met alleen een harddisk ofzo, als in "afgeslankt"
Ik geloof er nog steeds niet van maar je hebt goede tetten dus vooruit.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
fok woordjes..
wtf eigen woordenboek fzeu.
nee eigenlijk kijk ik teveel op skoften.net bij picdump waar altijd van die leuke plaatjes bij zitten
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |