Kunnen ze je daar niet houden?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:50 schreef Schieganger het volgende:
zo, vakantie naar Hawai geboekt. Daar ben ik slank.
Verblijf alleen, is zonder de reis.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:53 schreef Rauw. het volgende:
Een week?
Dan ben je daar en kun je weer terug.
Zit ervoor nog in LA.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:54 schreef StolenSweetheart het volgende:
Voor een scharminkel weekje ga je toch niet naar Hawaii?
stoer? Nah.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:56 schreef mstr het volgende:
Schieganger is de zogenaamde rijke en stoere man van PUB
Jawel, jij loopt altijd stoer te praten over het aantal vrouwen dat je hebt gehad en zo kan krijgen als je wilt.quote:
IK geloof hem.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:56 schreef mstr het volgende:
Schieganger is de zogenaamde rijke en stoere man van PUB
Dat is niet stoer, dat is normaalquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Jawel, jij loopt altijd stoer te praten over het aantal vrouwen dat je hebt gehad en zo kan krijgen als je wilt.
GHB is ook manipuleren.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:00 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dat is niet stoer, dat is normaaliedereen kan dat. Kwestie van manipuleren, jeweetz
Penisbaard is geen mod hoor?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:00 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Dromenvangertje een mod? Never; check haar geschiedenis maar eens
ja fijn xdquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:00 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Dromenvangertje een mod? Never; check haar geschiedenis maar eens
Iemand die vreselijk lelijk is heeft er veeeel meer moeite meequote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:00 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dat is niet stoer, dat is normaaliedereen kan dat. Kwestie van manipuleren, jeweetz
Jij woont in Rotterdam, daar kun je ze als het ware van de boom plukkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:00 schreef Schieganger het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:01 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Jij woont in Rotterdam, daar kun je ze als het ware van de boom plukken
Maar ze heeft wel al een bikinifoto geplaatstquote:
Hier ook man, vloerbedekking is vies en me bureau ligt vol met kneut. Oja en al m'n schoolboeken liggen op de grond omdat ik geen zin heb om ze in te pakkenquote:
Pics!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel al een bikinifoto geplaatstEn die waren niet van een kwaliteit dat je zegt dat ze van flickr afkomstig zijn enzo
Echt?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel al een bikinifoto geplaatstEn die waren niet van een kwaliteit dat je zegt dat ze van flickr afkomstig zijn enzo
Ik ben nu bezig met mijn bed te verschonen, dan zo mn bureau even opruimen en dan even stofzuigeren en doekje over mn bureau.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:03 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hier ook man, vloerbedekking is vies en me bureau ligt vol met kneut. Oja en al m'n schoolboeken liggen op de grond omdat ik geen zin heb om ze in te pakken
Oja m'n bedquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met mijn bed te verschonen, dan zo mn bureau even opruimen en dan even stofzuigeren en doekje over mn bureau.
Dan kunnen we er weer tegenaan
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
ja dat is dik gatverdamme
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:04 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Oja m'n bed
Ach joh, doe ik wel ander keertje. Ga er nu weer lekker vandoor
Houdoe mensen
en doei, ik hoop voor je dat je de pics nog hebt meegekregenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:04 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Oja m'n bed
Ach joh, doe ik wel ander keertje. Ga er nu weer lekker vandoor
Houdoe mensen
Wel lelijke bikini.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:09 schreef naatje_1 het volgende:
Zie je wel dat ze het hier niet dik vinden, dromenvangertje
Tis dr mis meequote:
Vind die dingen er niet uit zien. Alsof je een hangbrug om je tetsels hangt.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:09 schreef naatje_1 het volgende:
Zie je wel dat ze het hier niet dik vinden, dromenvangertje
Een hangbrug om je tietenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vind die dingen er niet uit zien. Alsof je een hangbrug om je tetsels hangt.
Juist wel leukquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vind die dingen er niet uit zien. Alsof je een hangbrug om je tetsels hangt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |