Bezoek je ook al pro anna sitesquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
iig..
vriendinnen vroegen me of ik met ze ging zwemmen vanavond in een zwembad waar alleen ouderen komen.
Ik heb ze vriendelijk bedankt, en nu zitten ze aldoor te zeiken dat ik meemoet enzo
dus ik zat mezelf eens goed te bekijken in de spiegel met bikini aan, te overwegen of ik me niet aanstelde
en toen dacht ik; ik stel me niet aanik ben gewoon dik en ik schaam me dood punt
heb nog wel een anderequote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vind die dingen er niet uit zien. Alsof je een hangbrug om je tetsels hangt.
Nou, ik denk dat T nu haar woorden wel terugneemtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
heb nog wel een anderemaar alsk daarvan ook een foto ga posten krijg ik meteen weer van alle kanten opmerkingen ; attention whore blablabla
mensen weten wie ik bedoel
Nou dan kan ie toch wel via PM?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
heb nog wel een anderemaar alsk daarvan ook een foto ga posten krijg ik meteen weer van alle kanten opmerkingen ; attention whore blablabla
Dus je vind het zelf ook ziekelijk als mensen die er als gratenpakhuizen er uit zien nog steeds willen afvallen?quote:
Zo ziek als dat is, zo dik ben jijquote:
Jij weet tquote:
ik bedoelde die anderequote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat T nu haar woorden wel terugneemt
Rickquote:
Gewoon postenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat heb ik dan even gemistquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik bedoelde die andere
van die 'catfight'
ja.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus je vind het zelf ook ziekelijk als mensen die er als gratenpakhuizen er uit zien nog steeds willen afvallen?
Als t is om wie ik denk dat t is, moet je je dr niks van aantrekkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik bedoelde die andere
van die 'catfight'
Hahaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik bedoelde die andere
van die 'catfight'
't scheelt niet veelquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja.
maar ik ben nog lang geen gratenpakhuis.
En jij bent?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:18 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Haha![]()
, ja nou je mag best een foto van je bikini posten hoor
Zolang je maar niet expres 10 meters inkijk gaat maken
(niet dat je dat op die andere foto doet, ik zeg het maar ff)
Dat willen we nou juist welquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:18 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Haha![]()
hahaha dus ik krijg nou serieus toestemming om een bikinifoto te postenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:18 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Haha![]()
Its allowed nuquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hahaha dus ik krijg nou serieus toestemming om een bikinifoto te posten?
quote:
Ja, en er mag wel 10 meter inkijk inzitten hoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hahaha dus ik krijg nou serieus toestemming om een bikinifoto te posten?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja, en er mag wel 10 meter inkijk inzitten hoor.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja, en er mag wel 10 meter inkijk inzitten hoor.
Lata, Doquote:
Kan ookquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:23 schreef StolenSweetheart het volgende:
Weetje, voor mijn part ga je naakt op de foto terwijl je de bikini vasthoudthaha
Van wie ben jij een kloonquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:23 schreef StolenSweetheart het volgende:
Weetje, voor mijn part ga je naakt op de foto terwijl je de bikini vasthoudthaha
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:23 schreef StolenSweetheart het volgende:
Overigens mag jij dat zelf ook overwegenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:23 schreef StolenSweetheart het volgende:
Moet je 't gaan bestellenquote:
Net op!quote:
Ja de fietsquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:26 schreef x3ro het volgende:
[..]
Moet je 't gaan bestellen
Welke bike doelde je btw op in m'n fobo?
Moet je de griek een turk noemenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ook, vooral als daar patat bij zitEn dan besteld bij de griek
Turken maken ook gyros?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:27 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja de fietsBroertje heeft trouwens net een foxje, ook mooi ding
[..]
Moet je de griek een turk noemen
Foxjes zijn leuk maar als ik eraan terug denk, met een 70cc levensgevaarlijk met die trommelremmetjesquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:27 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja de fietsBroertje heeft trouwens net een foxje, ook mooi ding
[..]
Moet je de griek een turk noemen
Maar ook niet dik, wel lief, trouwensquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dus ook echt geen anorexia
Die onderste foto is Polen '40-'45quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er zeker niet verkeerd uitquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is wel een leuke bikiniquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sletjeuuuuuuuuuuhquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jouw gemiddelde. WTF.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |