quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:27 schreef dirkjo het volgende:
Hallo
[..]
Het is ook middag, avond is vanaf 18.00
Ja?quote:
Neehoor, ik zeg de ganse dag goeiemoggelquote:
Ik was 7 uur op, lutserquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij is pas net wakker, vergeef het hem
Twee emo.gifjes voor jouquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
meeste mensen eten rond 6'en. vandaar 'avond eten'
Ik heb een vriend die om 8 uur pas eet, bweh laatquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
meeste mensen eten rond 6'en. vandaar 'avond eten'
Heerlijk met deze zomerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:32 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik heb een vriend die om 8 uur pas eet, bweh laat
Jawel:quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan had je eigenlijk geen reden om goedemorgen te zeggen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neehoor, ik zeg de ganse dag goeiemoggel
Nee, veel te veel honger dan.quote:
Als je om 11h pas ochtendeet en om 14h pas middageet, dan maakt dat niet meer uit bij mijquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:33 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Nee, veel te veel honger dan.
Met dit weer heb ik ineens zin in salade's. Die dingen eet ik normaal nooit
boks ouwequote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:33 schreef Bravebart het volgende:
Gemiddelde leeftijd is hier wel rap gedaald met een jaar of 5
Met dit weer word ik wakker rond de middag. Dan eet ik vrij weinig, dus is het wel lekker om rond 6/7 te etenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je om 11h pas ochtendeet en om 14h pas middageet, dan maakt dat niet meer uit bij mij
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:36 schreef Schieganger het volgende:
Ik eet elke dag pas vanaf 17:00 uur, tot 22:00. dan weer vasten. Werkt wel.
Ik eet als ik wakker word de hele vriezer leeg en dan de rest van de dag vrij weinigquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:36 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Met dit weer word ik wakker rond de middag. Dan eet ik vrij weinig, dus is het wel lekker om rond 6/7 te eten
Bij mij werkte het door 's ochtends niet te eten maar dat te vervangen door een peuk. Verrekte goed zelfs want ben in die tijd 5kilo afgevallen terwijl ik geen hol uitvoerdequote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:37 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Intermittent Fasting, shit works als je moet afvallen.
quote:
Klinkt ook niet echt heel gezondquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik eet als ik wakker word de hele vriezer leeg en dan de rest van de dag vrij weinig
Achja, ik heb ook sinds ik echt ben begonnen met het vasten geen honger meer in de vast-periode. Dat is wel tof hoe dat werktquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:38 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Bij mij werkte het door 's ochtends niet te eten maar dat te vervangen door een peuk. Verrekte goed zelfs want ben in die tijd 5kilo afgevallen terwijl ik geen hol uitvoerde
haha appartquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:39 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Achja, ik heb ook sinds ik echt ben begonnen met het vasten geen honger meer in de vast-periode. Dat is wel tof hoe dat werkt
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:51 schreef remlof het volgende:
Japsnars, schelden op de crew, twee weken weg.
Yup. 5 uur per dag eten, 19 uur vasten. In die 5 uur moet je dan wel al je benodigdheden binnenkrijgenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:40 schreef dirkjo het volgende:
[..]
haha appart
Maar je eet echt waar pas vanaf 5 tot 10?
quote:
Het werkt wel, want ik blijf gewoon 54kilo en dat plus mijn lengte is gewoon precies goedquote:
Apartquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:41 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Yup. 5 uur per dag eten, 19 uur vasten. In die 5 uur moet je dan wel al je benodigdheden binnenkrijgen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het werkt wel, want ik blijf gewoon 54kilo en dat plus mijn lengte is gewoon precies goedMocht ik 1cm groeien dan moet ik wel ineens 2kilo erbij hebben
Je moet toch wat te doen hebben in je leven he. Eerst een aantal jaar jezelf vol vreten, kan je daarna ene aantal jaar flink afvallen. Herhaal dit proces en je levensduur word nog korter ookquote:
Wat een woordspeling.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |