quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Over de tour van Justin Bieber. Die kan ook geen kinderen meer krijgen.
Er 99% van de tijd geen spanning en leedvermaak?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De spanning en leedvermaak in de bergen
Wat een spanningquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De spanning en leedvermaak in de bergen
Als je er geen verstand van hebt, lul dan ook niet..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Er 99% van de tijd geen spanning en leedvermaak?
Klopt, daarom zeg ik er ook bij, in de bergenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Er 99% van de tijd geen spanning en leedvermaak?
Mensen die de tour interessant vinden zouden dit ook gewoon toe moeten geven. Het grootste deel van de tijd gebeurt er niets.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:45 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Als je er geen verstand van hebt, lul dan ook niet..
Je kan net zo goed naar een stel vogeltjes kijken. Misschien nog wel interessanter ookquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Mensen die de tour interessant vinden zouden dit ook gewoon toe moeten geven. Het grootste deel van de tijd gebeurt er niets.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Mensen die de tour interessant vinden zouden dit ook gewoon toe moeten geven. Het grootste deel van de tijd gebeurt er niets.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Klopt, daarom zeg ik er ook bij, in de bergen
En voor sjoegerd: Ik zat in spanning te kijken of Gesink het nog kon halen
Jens Voigt krijgt binnenkort zijn 6e kind.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:39 schreef livalo het volgende:
Wat is er nou zo interessant aan de Tour? Er rijden wat mensen 1000000 kilometers met een gigantische snelheidop een minizadeltje waarna ze geen kinderen meer kunnen krijgen. Jeej?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar draait het er gewoon om wie de beste auto heeft, niks eigen inspanning
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:45 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Als je er geen verstand van hebt, lul dan ook niet..
Vlakke etappes zijn vaak vrij voorspelbaar ja, maar bergetappes zijn gewoon heerlijk om te kijken, zeker als Gesink een hoofdrol kan spelen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
mee eens.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je kan net zo goed naar een stel vogeltjes kijken. Misschien nog wel interessanter ook
We kunnen het wel doen tijdens het kijken naar de tourquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja zie je dat tijdens de tour?
ja goed idee ..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We kunnen het wel doen tijdens het kijken naar de tour
mag niet van je God.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We kunnen het wel doen tijdens het kijken naar de tour
Als je naar vogeljes kijkt zie je ze ook niet 24/7 neuken hoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja zie je dat tijdens de tour?
Ik heb nymphomane vogels.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:09 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als je naar vogeljes kijkt zie je ze ook niet 24/7 neuken hoor.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:13 schreef Schieganger het volgende:
"Hai ik ben (naam) en ik ben gitarist/fotograaf/filmmaker/DJ/journalist/copywriter/webprogrammeur/designer"
eigen toevoeging:"En in geen van allen erg goed."
Dat is serieus een visitekaarjte wat ik heb liggen(van iemand anders dus)
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee, want jij bent naatje, per definitie niet cool.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:21 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Mensen die in God geloven zijn sowieso niet cool. Die zijn zoooooooo 900 voor christus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |