Wat doe jij danquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:57 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
HOAX!!!!!!!!!!!!!!1
Vrouwen poepen niet. Vrouwen gaan sowieso niet naar de toilet.
Mijn zus is manwijf?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:57 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
HOAX!!!!!!!!!!!!!!1
Vrouwen poepen niet. Vrouwen gaan sowieso niet naar de toilet.
Ik ga niet naar de toilet, dat doen vrouwen niet. En ik laat ook geen boertjes en/of scheetjes.quote:
Wat heb jij dan een ongezond leven zegquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:59 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de toilet, dat doen vrouwen niet. En ik laat ook geen boertjes en/of scheetjes.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:57 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
HOAX!!!!!!!!!!!!!!1
Vrouwen poepen niet. Vrouwen gaan sowieso niet naar het toilet.
dat laatste doe ik idd ook nooit.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:59 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ik ga niet naar het toilet, dat doen vrouwen niet. En ik laat ook geen boertjes en/of scheetjes.
Wat zeg je boeren en scheten toch schattigquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:59 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de toilet, dat doen vrouwen niet. En ik laat ook geen boertjes en/of scheetjes.
Zoveel info, ik word er niet vrolijker vanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat laatste doe ik idd ook nooit.
alsk het doe, laat ik boeren binnenmonds, en scheetjes hou ik in
Ik zag vandaag een hele grote gebroken pompoen liggenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:02 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb de halloween versie van 2g1c gezien en ik moest al kotsen
En het was niet omdat het zo mooi was
Hihihi!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:01 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Wat zeg je boeren en scheten toch schattig
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:02 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb de halloween versie van 2g1c gezien en ik moest al kotsen
En het was niet omdat het zo mooi was
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-windjes-gaan.dhtmlquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat laatste doe ik idd ook nooit.
alsk het doe, laat ik boeren binnenmonds, en scheetjes hou ik in
Ik vind het ook niet zo erg, heb wel smerigere dingen gezienquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:03 schreef Schieganger het volgende:
ik vind die hele 2 girls 1 cup shit enorm overdreven, zo erg is het toch niet om te zien?
Dat is een uitspraak van die hondenvriendBN'er "om te kotsen zo mooi"quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat dan?
kots jij altijd als je iets mooi vindt?
Hoi meisje, wat ben jij mooooi.
Precies, afgehakte ledematen, foto's van rotten.com, de videoclips van Gerard Joling, echte operaties etc...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo erg, heb wel smerigere dingen gezien
Je geilt op vrouwen die poep eten? Vind het persoonlijk toch redelijk ranzigquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:03 schreef Schieganger het volgende:
ik vind die hele 2 girls 1 cup shit enorm overdreven, zo erg is het toch niet om te zien?
Ik open pardoes m'n poepertje.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-windjes-gaan.dhtml
Hai Tquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo erg, heb wel smerigere dingen gezien
Volgens gezondNU kunnen we onze winden ook beter niet inhouden. Dat leidt namelijk tot uitstulpingen van de darmen en de giftige darmgassen kunnen door opname in de bloedbaan klachten als vermoeidheid en hoofdpijn veroorzaken.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-windjes-gaan.dhtml
Ik geil er niet op, maar ik vind het lang niet zo smerig als iedereen het laat overkomen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:05 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Je geilt op vrouwen die poep eten? Vind het persoonlijk toch redelijk ranzig
Dat vind ik ook nog geen eens nastyquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:04 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Precies, afgehakte ledematen, foto's van rotten.com, de videoclips van Gerard Joling, echte operaties etc...
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hai T![]()
Dan ben ik toch benieuwd wat er erger is, maar het zal sowieso wel aan mn leeftijd liggen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:04 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Precies, afgehakte ledematen, foto's van rotten.com, de videoclips van Gerard Joling, echte operaties etc...
Foto's van gekruldemondhoek bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hai T![]()
Dan ben ik toch benieuwd wat er erger is, maar het zal sowieso wel aan mn leeftijd liggen
Kom op man, videos van Gerard Jolingquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat vind ik ook nog geen eens nasty
CUM #5: 18+ van Rotten, Ogrish, YNC, Uncoverreality......
Wil jij de leider zijn?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:03 schreef tliciouz het volgende:
Wat een sc is dit toch geworden. Misschien kunnen jullie dames beter een aandachtshoeren topic maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |