Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Zo veel last heb ik er anders niet vanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan mag je blij zijn dat ik je nummer neit heb.
de meeste telefoons passen tegenwoordig in een koffie kopjequote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:08 schreef c0nd0r het volgende:
Moet je wel oppassen dat je je koffie en je telefoon niet omwisselt!
Nee dat valt wel mee.quote:
Ze kunnen er alleen nog niet zo goed tegen over het algemeenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de meeste telefoons passen tegenwoordig in een koffie kopje
Niet? Kan ik wel verandering in brengen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo veel last heb ik er anders niet van
die van mij gelukkig nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Als jij je er beter door voelt?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet? Kan ik wel verandering in brengen.
Mij maakt het niks uit hoor.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja maar alles wat jij doet is tijdens de koffie
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm. Nee hoor. Ik heb nog geen manier gevonden om koffie te drinken tijdens het slapen.
Ik weet zo niks te smsenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb sinds gisteren geen smsjes meer gehad
Ik doe iets verkeerd
een keer een dag niet smsen kan je duim een beetje bijkomenquote:
Ik ben graag populairquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:18 schreef Olle. het volgende:
[..]
een keer een dag niet smsen kan je duim een beetje bijkomen![]()
Ik heb net loeisterke koffie gezet volgens mijquote:
Komt door je booty UIquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
oehhhh ik kreeg net een superlief smsje
Dat is geen reden, dat heb ik toch ook, en mij kostte het geen enkele moeite een lief smsje te sturenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:24 schreef Trevland het volgende:
en nog steeds niks verstuurd
Weet zo echt niks te sms en heb haar ook op msn hoor![]()
mijn laatst ontvangen sms is van 12 maart, u heeft 3 nieuwe voicemail berichtenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb sinds gisteren geen smsjes meer gehad
Ik doe iets verkeerd
Zal ik dan eens mijn best gaan doen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is geen reden, dat heb ik toch ook, en mij kostte het geen enkele moeite een lief smsje te sturen
²quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is geen reden, dat heb ik toch ook, en mij kostte het geen enkele moeite een lief smsje te sturen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb net loeisterke koffie gezet volgens mij
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jep. Het is echt sterk. Ook een bakkie?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeh. Lekker hoor.
[..]
Daar geloof ik niks van...
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mijn laatst ontvangen sms is van 12 maart, u heeft 3 nieuwe voicemail berichten
sterk is altijd goed!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jep. Het is echt sterk. Ook een bakkie?![]()
![]()
Ik ben nou eenmaal gemeen.quote:
Niet altijd.quote:
Jij gemeen? Neeeeequote:
huh wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zaterdag nacht hoorde ik je anders niet zeuren
buurkat?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:32 schreef suikertaartje het volgende:
Sodemieter, wordt er hier even bijna een buurkat vermoord door mijn kat
catfightquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:32 schreef suikertaartje het volgende:
Sodemieter, wordt er hier even bijna een buurkat vermoord door mijn kat
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jep. Het is echt sterk. Ook een bakkie?![]()
![]()
OH DATquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iets na het zwemmen en met jou schoenen al in gebruik
* DevilsWhore geeft bakkie pleur aan MPGquote:
Dat was er ook nogquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
OH DAT
Dat vond ik niet erg nee. Sowieso handjes vasthouden
ja, de kat van de burenquote:
oooh der zjin er genoeg hoor ikquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, de kat van de buren![]()
of nou ja, één van de drie
Ik was wel pimp, met jou en met rick hand in hand lopen op hetzelfde moment.quote:
Hihihi, ja, met heel scherpe nagels en gekrijsquote:
Je had het zeker goed voor elkaarquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik was wel pimp, met jou en met rick hand in hand lopen op hetzelfde moment.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
* DevilsWhore geeft bakkie pleur aan MPG
Dat blijkt.quote:
Waarom?quote:
Ik vond het echt eng.quote:
Jij wil ook hand in hand lopen met Rick en Josh?quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vond het echt eng.
[..]
Jij wil ook hand in hand lopen met Rick en Josh?
dat lijkt mij ook wel watquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vond het echt eng.
[..]
Jij wil ook hand in hand lopen met Rick en Josh?
Ja maar ik heb op jouw tiet uitgehuild!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee met jou suffieik ga boodschapjes doen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan ga je weer hopen dat je dat mokkel bij de bushalte ziet?quote:
elkker shoppen!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:
ja ik moest zelf ook bijna huilenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar ik heb op jouw tiet uitgehuild!
nee want die is er pas om 5 u dus die moet ik missen vandaagquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dan ga je weer hopen dat je dat mokkel bij de bushalte ziet?
Waarom?quote:
Balen! Heb je haar nummer al?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
nee want die is er pas om 5 u dus die moet ik missen vandaag
Mooi plaatjequote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:51 schreef wel.o.k het volgende:
klopt![]()
en dan tijd voor operatie stofwolk
[ afbeelding ]
tell me!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dan ga je weer hopen dat je dat mokkel bij de bushalte ziet?
ik ga nu ookquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:00 schreef Olle. het volgende:
waarom heb ik het gevoel dat iedereen ineens weg is en ik hier alleen nog over ben
Ik heb geen idee, zit deels naar de tour te kijkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:00 schreef Olle. het volgende:
waarom heb ik het gevoel dat iedereen ineens weg is en ik hier alleen nog over ben
ik was even druk bezigquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:00 schreef Olle. het volgende:
Sorry.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat ik er slecht tegen kan als mensen huilen
aah is het spannend?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, zit deels naar de tour te kijken
quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:03 schreef wel.o.k het volgende:16:00 geweest
![]()
proberen of we nog een stofwolk kunnen maken met dit natte weer
quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:04 schreef wel.o.k het volgende:16:00 geweest
![]()
hoogste tijd voor operatie stofwolk
duss..quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:09 schreef wel.o.k het volgende:alweer 16:00 geweest
![]()
ik ga stofwolk maken
Is wel leuk, Menchov en Gesink doen het op zich wel goedquote:
Ik snap je niet helemaal, uitleg graagquote:
Heel snel naar huis rijden?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is wel leuk, Menchov en Gesink doen het op zich wel goed
[..]
Ik snap je niet helemaal, uitleg graag
je kunt ook te nieuwsgierig zijn hequote:
je kunt beter voelenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zoiets zou het wel zijn.
* Trevland gaat even kijken of zijn was al droog is
sorriee!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je kunt ook te nieuwsgierig zijn he
zal ik je gezelschap komen houden?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:16 schreef Panda72 het volgende:
Ik ben mij aan het vervelen en ik moet nog 1.45 minuten
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:16 schreef Panda72 het volgende:
Oh, dat is nog maar heel kortquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:16 schreef Panda72 het volgende:
have fun met ophangen en de boodschappen en de mini meneer!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:20 schreef suikertaartje het volgende:
Mini-meneer is wakker, ik ga even de was ophangen en dan boodschappen doen![]()
Ik hoop voor je dat je was net zo mooi op tijd droog is als dat van mijquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:20 schreef suikertaartje het volgende:
Mini-meneer is wakker, ik ga even de was ophangen en dan boodschappen doen![]()
Dankjequote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:21 schreef Olle. het volgende:
have fun met ophangen en de boodschappen en de mini meneer!
tot de volgende keer!
De zolder is hier net een sauna, dus dat zal toch welquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:22 schreef Trevland het volgende:
Ik hoop voor je dat je was net zo mooi op tijd droog is als dat van mij, Geef mini meneer een Knuffel en veel plezier met wat je gaat doen
![]()
ja dat kloptquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dankje![]()
Jouw t-shirt had nu ook weer schoon kunnen zijn
lekker optijdquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:23 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ga maar eens douchen en aankleden.
Dan wel, doeiquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De zolder is hier net een sauna, dus dat zal toch wel![]()
Doeg snoetje
mag ik mee douchen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:23 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ga maar eens douchen en aankleden.
Gaat wel lukkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:24 schreef Olle. het volgende:
ik ga ook pleite!
trev succes nog ff met de tour!
tot later mensuh!
Goed he.quote:
Sure, maar ik stink nu wel al als de tyfus dus misschien wil je even wachten.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan wel, doei![]()
![]()
[..]
mag ik mee douchen?
Ik ben wel wat gewent en ik denk dat ik ook niet echt lekker ruikquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goed he.Ik doe straks toch wel weer m;n trainingsbroek enzo aan dusja
Echt aankleden wordt ;t niet
[..]
Sure, maar ik stink nu wel al als de tyfus dus misschien wil je even wachten.
Niet als je je aan het vervelen bentquote:
Ik ruik nu wel weer fris.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewent en ik denk dat ik ook niet echt lekker ruik
Ga douchen dan.quote:
dan gaat de regen de verkeerde kant op hahahaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als er maar niet te veel wind bij is
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
maar met dit warme weer kan ik onder de douche blijven staan
Zwembadje.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
maar met dit warme weer kan ik onder de douche blijven staan
Sinds ik een jaar of 8 ben heb ik het interessant gevondenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:51 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee, dan regent het wel binnen. een licht onweer is best spannend alhoewel ik er vroeger niets van moest hebben.
ik heb dat overwonnen toen ik op mezelf ging wonen
dan doe je dat toch?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat kan ook maar die moet ik wel eerst even schoon maken
Ik zeg doen. Dan wil ik erbij.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat kan ook maar die moet ik wel eerst even schoon maken
Tot over 3 uur ofzo dan.quote:
Ik zei toch, ruilen. Jij alleen maandag werken, ik de hele week. Inclusief loon.quote:
En dan ga je morgen zeker ook naar Walibi in plaats van mij?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zei toch, ruilen. Jij alleen maandag werken, ik de hele week. Inclusief loon.
Wait whut heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En dan ga je morgen zeker ook naar Walibi in plaats van mij?
Ik ookquote:
Mogelijk. Morgen bedrijfsuitje, naar Walibi.quote:
Mag ik mee? Dan gaan we samen in de Goliath. Kan je lachen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mogelijk. Morgen bedrijfsuitje, naar Walibi.
Moet je nog wel kaartjes zien te krijgen. Wij hebben ze al in ieder geval.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mag ik mee? Dan gaan we samen in de Goliath. Kan je lachen.
Dat het u mag bekoren!quote:
Ik pas in je broekzak, ik heb geen kaartje nodig.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Moet je nog wel kaartjes zien te krijgen. Wij hebben ze al in ieder geval.
geweldige topickill-zinquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:21 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben zonet tot de conclusie gekomen dat de kans dat ik ga janken bij Harry Potter and the deathly hallows II heel groot is.
Goed he?quote:
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:36 schreef sararaats het volgende:
ik had een wrap met kip krokant, sla, komkommertjes, augurkjes en honingmosterdsausje
![]()
Klinkt lekker, hier staat eigen gemaakte nasi op het menuquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:36 schreef sararaats het volgende:
ik had een wrap met kip krokant, sla, komkommertjes, augurkjes en honingmosterdsausje
![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:36 schreef sararaats het volgende:
![]()
Dat wil ik weleens proeven dan.quote:
Daaromquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:01 schreef Olle. het volgende:
de combi, wrap, kip en honingmosterd saus is sowieso al goed
recept!!!! lekkerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:36 schreef sararaats het volgende:
![]()
Dat eet je wel vaakquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
recept!!!! lekker
Wij eten weer burrito's
Ze zijn lekkerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat eet je wel vaakdan wil ik ze wel eens proeven
toch wel 1 keer in de weekquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Even noterenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:19 schreef sararaats het volgende:
men neme een wrap, steek die in de microgolfoven 20 secondjes.
bak de kip krokant, op de wrap leggen, aanvullen met sla, augurkjes, komkommertjes en het sausje
smakelijk
Hey Broertjequote:
je kan ze ook zelf maken hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
koop je die saus of maak je em zelf?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:19 schreef sararaats het volgende:
men neme een wrap, steek die in de microgolfoven 20 secondjes.
bak de kip krokant, op de wrap leggen, aanvullen met sla, augurkjes, komkommertjes en het sausje
smakelijk
zelf gemaakt aan de hand van een recept dat ik op het internet vond.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
koop je die saus of maak je em zelf?
echt iedere kleuter kan burrito's makenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet ik maar door jou gemaakt lijkt me toch een stuk lekkerder
PICSquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
echt iedere kleuter kan burrito's maken
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
En is het nou alsnog de UDOWU SC geworden, of lijkt dat maar zo
wat voor overeenkomsten zie jij dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Uitleg is niet nodig, ik heb gewoon een gezonde dosis nieuwsgierigheidquote:
Mwah, het feit dat bijna iedereen hier voltallig aanwezig is vind ik persoonlijk al zorgwekkend genoegquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:46 schreef Olle. het volgende:
[..]
wat voor overeenkomsten zie jij dan?
ik zie ze niet
Ik ook niet!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:46 schreef Olle. het volgende:
[..]
wat voor overeenkomsten zie jij dan?
ik zie ze niet
Fijn, dan kom ik nog gezellig meepostenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit is niet, ik herhaal NIET de udowu SC.
Van morgen met koppijn opgestaan door het vast slapen en ben er nog niet vanafquote:
dat is wel klote ja..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Van morgen met koppijn opgestaan door het vast slapen en ben er nog niet vanafen voel me nu nog beroerd, moe enz
![]()
en daar komt het nog eens bij dat het veel te warm is
Dat ging afgelopen nacht bij mij wel goed, iets te goed bleek vandaagquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:58 schreef Olle. het volgende:
[..]
dat is wel klote ja..
maar slapen met die warmte is ook erg moeilijk![]()
stomme hitte!
quote:
Doe even normaalquote:
Daar is niets mis meequote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Uitleg is niet nodig, ik heb gewoon een gezonde dosis nieuwsgierigheid
quote:[..]
Mwah, het feit dat bijna iedereen hier voltallig aanwezig is vind ik persoonlijk al zorgwekkend genoeg
aiiiquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Doe even normaalBert en Ernie kenden elkaar nog minder goed dan jullie elkaar kennen
Hihihi, nee he?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee.
[..]
Zijn ze allemaal hier ja?
Nope niet allemaalquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee.
[..]
Zijn ze allemaal hier ja?
Oke ik geloof jequote:
ik kom officieel niet uit udowuquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:
quote:
Ik heb het ook niet over jou meisjequote:
Shit betraptquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij kwam heel heel heel vroeger toch samen met Muck in de een of andere SC? Was dat niet in MEN ofzo?
[..]
Dude, doe normaal. Dat was je als je een 2 voor je user-id zou plakken misschien. En als je 32.500 posts minder had.
Absoluut nietquote:
quote:Met uitzondering van 2 of 3 personen wel jaVandaar de bijna iedereen
quote:
van hier?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over jou meisjeJou ken ik van hier
Jaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
van hier?maar jij kwam ook wel eens in udowu toch?
Gezien mijn history ben ik een OUD-er
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]wat weet jij wat ik niet weet ???
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaIk ben niet van de OUD, want geen kinderen
![]()
Soms wel ja, maar de laatste tijd nog amper. En ik kwam hier al voor UDOWU bestondIk sta niet voor niets in de OP
![]()
Scary shit dudequote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ik de mail uit de frontpagemailbox ontvang.
[..]
OUD is eng. Daar praten ze over 'draagdoeken', 'bakfiesten' en 'kids'.
NO WAI!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:17 schreef MPG het volgende:
[..]
ik ook niet wat is dat UDOWUquote:
ieuwwwwwwquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:17 schreef MPG het volgende:
quote:
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:17 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee hoor ikke nietquote:
Dat "witte" ik wel zekersquote:
maar maar ik post hier omdat hier de leukste fokkertjes posten.quote:
quote:
Lief zijn? Wat is dat?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:16 schreef Olle. het volgende:
jongens ik ga trainen!
tot half 10 ongeveer!:D![]()
lief zijn voor elkaar
Dat dusquote:
Oeh oeh oeh, een langere vakantie naar Japan geregeld?quote:
Vakantie naar Japan? Wat hoor ik nou?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh, een langere vakantie naar Japan geregeld?Of heel veel nespresso cups ingeslagen voor MPG en mij?
Japan wat geweldig dat je daar naar toe gaat. Spannend het is weer eens wat anders dan de Costa del Snol waar je over de hoofden van engelsen, duitsers en nederlanders kunt lopen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh, een langere vakantie naar Japan geregeld?Of heel veel nespresso cups ingeslagen voor MPG en mij?
Wat is het dan wat je zo vrolijk maakt?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:38 schreef Pheno het volgende:
Oh, nee, maar anderhalf week, en nespresso moeten we nog bestellen. Die zuipschuiten die altijd meebestellen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:38 schreef Pheno het volgende:
Oh, nee, maar anderhalf week, en nespresso moeten we nog bestellen. Die zuipschuiten die altijd meebestellen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:39 schreef MPG het volgende:
[..]
'Maar anderhalve week'. Wanneer ga je? En je hoeveelste keer Japan wordt dat dan?
Tweede keer dit jaar, vier keer in drie jaar.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:39 schreef MPG het volgende:
[..]
'Maar anderhalve week'. Wanneer ga je? En je hoeveelste keer Japan wordt dat dan?
Sorriequote:
Oh, alles gaat gewoon goed, qua werk en qua Duitsland volgende maand.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is het dan wat je zo vrolijk maakt?En zuipschuit meldt zich
Sushiquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tweede keer dit jaar, vier keer in drie jaar.
Lekker!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, alles gaat gewoon goed, qua werk en qua Duitsland volgende maand.
dat is _A_quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker!En met mevrouw Pheno ook alles goed?
Moet wel, want 1 januari zit in weer in het vliegtuig, om zes weken weer uit dit kikkerlandje te zijnquote:
Ik heb nog geen klachten gehoord. Maar ze heeft het nespresso apparaat dan ook voor haarzelf.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker!En met mevrouw Pheno ook alles goed?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog geen klachten gehoord. Maar ze heeft het nespresso apparaat dan ook voor haarzelf.
quote:
Lekker hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet wel, want 1 januari zit in weer in het vliegtuig, om zes weken weer uit dit kikkerlandje te zijn
Daar komt binnenkort verandering inquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog geen klachten gehoord. Maar ze heeft het nespresso apparaat dan ook voor haarzelf.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, alles gaat gewoon goed, qua werk en qua Duitsland volgende maand.
Hoe vaak ga je op vakantie?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet wel, want 1 januari zit in weer in het vliegtuig, om zes weken weer uit dit kikkerlandje te zijn
mwoa, voordat alles geregeld is dat je echt aan het werk kan ben je zo een maand verderquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat wist ik niet
![]()
Hoe bevalt het eigenlijk als semi-ambtenaar?
Naar Nederland? Uh, drie keer.quote:
En wat houdt dat in?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:17 schreef MPG het volgende:
Dat ik de mail uit de frontpagemailbox ontvang.
Je kan het ook overdrijven. Draagdoeken zijn trouwens tof, ik heb er ook 2quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:24 schreef Trevland het volgende:
Dat meen je niet![]()
* Trev voelt zich zo bagger dat die maar even in bad gaat liggen
Zijn nieuwe koffie-leden niet welkom?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:25 schreef DaMart het volgende:
Ik vond de KSC vandaag ook al een identiteitscrisis hebben.
Oh waar ga je heen? * LovelyLady jaloers isquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:44 schreef Pheno het volgende:
Het is een afkortingquote:
Waar w eheen gaan staat nog helemaal open. Nieuw Zeeland staat hoog op de lijst bij mijn vrouw. Die is daar nog niet geweest en ik vind het niet bepaald een straf om nog eens naar het mooiste natuur van de wereld te gaanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
Oh waar ga je heen? * LovelyLady jaloers is
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar w eheen gaan staat nog helemaal open. Nieuw Zeeland staat hoog op de lijst bij mijn vrouw. Die is daar nog niet geweest en ik vind het niet bepaald een straf om nog eens naar het mooiste natuur van de wereld te gaan
(Antartica oversteekje),
Jeetje!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mwoa, voordat alles geregeld is dat je echt aan het werk kan ben je zo een maand verder![]()
ik heb sinds vandaag pas mail
Oh echt?quote:
Ik zou dat echt heel tof vinden, maar volgens mij is het veel te duur. Een reis van een week is al een nieuwe auto waard, als je met z'n tweeën gaat. Eigenlijk zware waanzin om er over te denken.quote:
Nieuw Zeeland moet prachtig zijn inderdaad, mijn ex vriend heeft daar toen een paar maanden rond getrokken en praat er jaren later nog met passie overquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar w eheen gaan staat nog helemaal open. Nieuw Zeeland staat hoog op de lijst bij mijn vrouw. Die is daar nog niet geweest en ik vind het niet bepaald een straf om nog eens naar het mooiste natuur van de wereld te gaan
Australie, Zuid-Amerika (Antartica oversteekje), van alles vliegt door de huiskamer. Japan even niet in ieder geval, aankomende reis is ook uh, per heel veel toeval.
Niet heel lastig he, zo veel underscores zijn er nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh echt?Hoe heet ze eigenlijk?
Edit: ik weet het al
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou dat echt heel tof vinden, maar volgens mij is het veel te duur. Een reis van een week is al een nieuwe auto waard, als je met z'n tweeën gaat. Eigenlijk zware waanzin om er over te denken.
Nee, ik had wat inside infoquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet heel lastig he, zo veel underscores zijn er niet
Mijn oud leidinggevende heeft toen een rondreis gemaakt daarheen, echt super gaaf! Zij heeft de Gentoo pinguin in het echt gezienquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moet iets hebben om over te dromen, toch? En wie weet heb je een keer een meevaller en kun je die droom waarmaken!
draagdoeken hebben hier in huis voor rust gezorgdquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En wat houdt dat in?
Oud is helemaal niet eng, maar net als overal moeilijk om in een vast kliekje te kunnen komen.
[..]
Je kan het ook overdrijven. Draagdoeken zijn trouwens tof, ik heb er ook 2
[..]
Zijn nieuwe koffie-leden niet welkom?![]()
[..]
Oh waar ga je heen? * LovelyLady jaloers is
kan zomaar 2 maanden duren voor alles rond is.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeetje!![]()
Ze zijn dus al goed gewend aan hun ambtenarenstatus
Dat klinkt idd erg goed. Nieuw Zeeland is mooiquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Australie, Zuid-Amerika (Antartica oversteekje), van alles vliegt door de huiskamer. Japan even niet in ieder geval, aankomende reis is ook uh, per heel veel toeval.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn oud leidinggevende heeft toen een rondreis gemaakt daarheen, echt super gaaf! Zij heeft de Gentoo pinguin in het echt gezien
LL kwam hier al he?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
draagdoeken hebben hier in huis voor rust gezorgd
en nieuwe leden zijn hier altijd welkom mits goed gedrag.
dus welkom![]()
[..]
kan zomaar 2 maanden duren voor alles rond is.
ik heb nog maar 1 ding nodig, een admin account.
vrij essentieel als je moet beheren
* jaloers isquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG heeft al eens de Japanse Theepinguïn in het echt gezien.
Ik gedraag me altijd erg goedquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:01 schreef wel.o.k het volgende:
draagdoeken hebben hier in huis voor rust gezorgd
en nieuwe leden zijn hier altijd welkom mits goed gedrag.
dus welkom![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn oud leidinggevende heeft toen een rondreis gemaakt daarheen, echt super gaaf! Zij heeft de Gentoo pinguin in het echt gezien
Kloptquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG heeft al eens de Japanse Theepinguïn in het echt gezien.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:03 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, er staan nog genoeg todo's op het lijstje, maar elke keer komt japan weer langs door toevalligheden.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* jaloers is
Heeft ie foto's gemaakt?
In mijn eigen auto.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |