zelf gemaakt aan de hand van een recept dat ik op het internet vond.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
koop je die saus of maak je em zelf?
echt iedere kleuter kan burrito's makenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet ik maar door jou gemaakt lijkt me toch een stuk lekkerder
PICSquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
echt iedere kleuter kan burrito's maken
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
En is het nou alsnog de UDOWU SC geworden, of lijkt dat maar zo
wat voor overeenkomsten zie jij dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
En is het nou alsnog de UDOWU SC geworden, of lijkt dat maar zo
Uitleg is niet nodig, ik heb gewoon een gezonde dosis nieuwsgierigheidquote:
Mwah, het feit dat bijna iedereen hier voltallig aanwezig is vind ik persoonlijk al zorgwekkend genoegquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:46 schreef Olle. het volgende:
[..]
wat voor overeenkomsten zie jij dan?
ik zie ze niet
Ik ook niet!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:46 schreef Olle. het volgende:
[..]
wat voor overeenkomsten zie jij dan?
ik zie ze niet
Fijn, dan kom ik nog gezellig meepostenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit is niet, ik herhaal NIET de udowu SC.
Van morgen met koppijn opgestaan door het vast slapen en ben er nog niet vanafquote:
dat is wel klote ja..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Van morgen met koppijn opgestaan door het vast slapen en ben er nog niet vanafen voel me nu nog beroerd, moe enz
![]()
en daar komt het nog eens bij dat het veel te warm is
Dat ging afgelopen nacht bij mij wel goed, iets te goed bleek vandaagquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:58 schreef Olle. het volgende:
[..]
dat is wel klote ja..
maar slapen met die warmte is ook erg moeilijk![]()
stomme hitte!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |