Ik ruik nu wel weer fris.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewent en ik denk dat ik ook niet echt lekker ruik
Ga douchen dan.quote:
dan gaat de regen de verkeerde kant op hahahaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als er maar niet te veel wind bij is
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
maar met dit warme weer kan ik onder de douche blijven staan
Zwembadje.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
maar met dit warme weer kan ik onder de douche blijven staan
Sinds ik een jaar of 8 ben heb ik het interessant gevondenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:51 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee, dan regent het wel binnen. een licht onweer is best spannend alhoewel ik er vroeger niets van moest hebben.
ik heb dat overwonnen toen ik op mezelf ging wonen
dan doe je dat toch?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat kan ook maar die moet ik wel eerst even schoon maken
Ik zeg doen. Dan wil ik erbij.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat kan ook maar die moet ik wel eerst even schoon maken
Tot over 3 uur ofzo dan.quote:
Ik zei toch, ruilen. Jij alleen maandag werken, ik de hele week. Inclusief loon.quote:
En dan ga je morgen zeker ook naar Walibi in plaats van mij?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zei toch, ruilen. Jij alleen maandag werken, ik de hele week. Inclusief loon.
Wait whut heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En dan ga je morgen zeker ook naar Walibi in plaats van mij?
Ik ookquote:
Mogelijk. Morgen bedrijfsuitje, naar Walibi.quote:
Mag ik mee? Dan gaan we samen in de Goliath. Kan je lachen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mogelijk. Morgen bedrijfsuitje, naar Walibi.
Moet je nog wel kaartjes zien te krijgen. Wij hebben ze al in ieder geval.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mag ik mee? Dan gaan we samen in de Goliath. Kan je lachen.
Dat het u mag bekoren!quote:
Ik pas in je broekzak, ik heb geen kaartje nodig.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Moet je nog wel kaartjes zien te krijgen. Wij hebben ze al in ieder geval.
geweldige topickill-zinquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:21 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben zonet tot de conclusie gekomen dat de kans dat ik ga janken bij Harry Potter and the deathly hallows II heel groot is.
Goed he?quote:
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:36 schreef sararaats het volgende:
ik had een wrap met kip krokant, sla, komkommertjes, augurkjes en honingmosterdsausje
![]()
Klinkt lekker, hier staat eigen gemaakte nasi op het menuquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:36 schreef sararaats het volgende:
ik had een wrap met kip krokant, sla, komkommertjes, augurkjes en honingmosterdsausje
![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:36 schreef sararaats het volgende:
![]()
Dat wil ik weleens proeven dan.quote:
Daaromquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:01 schreef Olle. het volgende:
de combi, wrap, kip en honingmosterd saus is sowieso al goed
recept!!!! lekkerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:36 schreef sararaats het volgende:
![]()
Dat eet je wel vaakquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
recept!!!! lekker
Wij eten weer burrito's
Ze zijn lekkerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat eet je wel vaakdan wil ik ze wel eens proeven
toch wel 1 keer in de weekquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Even noterenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:19 schreef sararaats het volgende:
men neme een wrap, steek die in de microgolfoven 20 secondjes.
bak de kip krokant, op de wrap leggen, aanvullen met sla, augurkjes, komkommertjes en het sausje
smakelijk
Hey Broertjequote:
je kan ze ook zelf maken hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
koop je die saus of maak je em zelf?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:19 schreef sararaats het volgende:
men neme een wrap, steek die in de microgolfoven 20 secondjes.
bak de kip krokant, op de wrap leggen, aanvullen met sla, augurkjes, komkommertjes en het sausje
smakelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |