Dat het u mag bekoren!quote:
Ik pas in je broekzak, ik heb geen kaartje nodig.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Moet je nog wel kaartjes zien te krijgen. Wij hebben ze al in ieder geval.
geweldige topickill-zinquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:21 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben zonet tot de conclusie gekomen dat de kans dat ik ga janken bij Harry Potter and the deathly hallows II heel groot is.
Goed he?quote:
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:36 schreef sararaats het volgende:
ik had een wrap met kip krokant, sla, komkommertjes, augurkjes en honingmosterdsausje
![]()
Klinkt lekker, hier staat eigen gemaakte nasi op het menuquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:36 schreef sararaats het volgende:
ik had een wrap met kip krokant, sla, komkommertjes, augurkjes en honingmosterdsausje
![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:36 schreef sararaats het volgende:
![]()
Dat wil ik weleens proeven dan.quote:
Daaromquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:01 schreef Olle. het volgende:
de combi, wrap, kip en honingmosterd saus is sowieso al goed
recept!!!! lekkerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:36 schreef sararaats het volgende:
![]()
Dat eet je wel vaakquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
recept!!!! lekker
Wij eten weer burrito's
Ze zijn lekkerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat eet je wel vaakdan wil ik ze wel eens proeven
toch wel 1 keer in de weekquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Even noterenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:19 schreef sararaats het volgende:
men neme een wrap, steek die in de microgolfoven 20 secondjes.
bak de kip krokant, op de wrap leggen, aanvullen met sla, augurkjes, komkommertjes en het sausje
smakelijk
Hey Broertjequote:
je kan ze ook zelf maken hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
koop je die saus of maak je em zelf?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:19 schreef sararaats het volgende:
men neme een wrap, steek die in de microgolfoven 20 secondjes.
bak de kip krokant, op de wrap leggen, aanvullen met sla, augurkjes, komkommertjes en het sausje
smakelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |