Balen! Heb je haar nummer al?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
nee want die is er pas om 5 u dus die moet ik missen vandaag
Mooi plaatjequote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:51 schreef wel.o.k het volgende:
klopt![]()
en dan tijd voor operatie stofwolk
[ afbeelding ]
tell me!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dan ga je weer hopen dat je dat mokkel bij de bushalte ziet?
ik ga nu ookquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:00 schreef Olle. het volgende:
waarom heb ik het gevoel dat iedereen ineens weg is en ik hier alleen nog over ben
Ik heb geen idee, zit deels naar de tour te kijkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:00 schreef Olle. het volgende:
waarom heb ik het gevoel dat iedereen ineens weg is en ik hier alleen nog over ben
ik was even druk bezigquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:00 schreef Olle. het volgende:
Sorry.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat ik er slecht tegen kan als mensen huilen
aah is het spannend?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, zit deels naar de tour te kijken
quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:03 schreef wel.o.k het volgende:16:00 geweest
![]()
proberen of we nog een stofwolk kunnen maken met dit natte weer
quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:04 schreef wel.o.k het volgende:16:00 geweest
![]()
hoogste tijd voor operatie stofwolk
duss..quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:09 schreef wel.o.k het volgende:alweer 16:00 geweest
![]()
ik ga stofwolk maken
Is wel leuk, Menchov en Gesink doen het op zich wel goedquote:
Ik snap je niet helemaal, uitleg graagquote:
Heel snel naar huis rijden?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is wel leuk, Menchov en Gesink doen het op zich wel goed
[..]
Ik snap je niet helemaal, uitleg graag
je kunt ook te nieuwsgierig zijn hequote:
je kunt beter voelenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zoiets zou het wel zijn.
* Trevland gaat even kijken of zijn was al droog is
sorriee!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je kunt ook te nieuwsgierig zijn he
zal ik je gezelschap komen houden?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:16 schreef Panda72 het volgende:
Ik ben mij aan het vervelen en ik moet nog 1.45 minuten
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:16 schreef Panda72 het volgende:
Oh, dat is nog maar heel kortquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:16 schreef Panda72 het volgende:
have fun met ophangen en de boodschappen en de mini meneer!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:20 schreef suikertaartje het volgende:
Mini-meneer is wakker, ik ga even de was ophangen en dan boodschappen doen![]()
Ik hoop voor je dat je was net zo mooi op tijd droog is als dat van mijquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:20 schreef suikertaartje het volgende:
Mini-meneer is wakker, ik ga even de was ophangen en dan boodschappen doen![]()
Dankjequote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:21 schreef Olle. het volgende:
have fun met ophangen en de boodschappen en de mini meneer!
tot de volgende keer!
De zolder is hier net een sauna, dus dat zal toch welquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:22 schreef Trevland het volgende:
Ik hoop voor je dat je was net zo mooi op tijd droog is als dat van mij, Geef mini meneer een Knuffel en veel plezier met wat je gaat doen
![]()
ja dat kloptquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dankje![]()
Jouw t-shirt had nu ook weer schoon kunnen zijn
lekker optijdquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:23 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ga maar eens douchen en aankleden.
Dan wel, doeiquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De zolder is hier net een sauna, dus dat zal toch wel![]()
Doeg snoetje
mag ik mee douchen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:23 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ga maar eens douchen en aankleden.
Gaat wel lukkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:24 schreef Olle. het volgende:
ik ga ook pleite!
trev succes nog ff met de tour!
tot later mensuh!
Goed he.quote:
Sure, maar ik stink nu wel al als de tyfus dus misschien wil je even wachten.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan wel, doei![]()
![]()
[..]
mag ik mee douchen?
Ik ben wel wat gewent en ik denk dat ik ook niet echt lekker ruikquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goed he.Ik doe straks toch wel weer m;n trainingsbroek enzo aan dusja
Echt aankleden wordt ;t niet
[..]
Sure, maar ik stink nu wel al als de tyfus dus misschien wil je even wachten.
Niet als je je aan het vervelen bentquote:
Ik ruik nu wel weer fris.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewent en ik denk dat ik ook niet echt lekker ruik
Ga douchen dan.quote:
dan gaat de regen de verkeerde kant op hahahaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als er maar niet te veel wind bij is
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
maar met dit warme weer kan ik onder de douche blijven staan
Zwembadje.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
maar met dit warme weer kan ik onder de douche blijven staan
Sinds ik een jaar of 8 ben heb ik het interessant gevondenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:51 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee, dan regent het wel binnen. een licht onweer is best spannend alhoewel ik er vroeger niets van moest hebben.
ik heb dat overwonnen toen ik op mezelf ging wonen
dan doe je dat toch?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat kan ook maar die moet ik wel eerst even schoon maken
Ik zeg doen. Dan wil ik erbij.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat kan ook maar die moet ik wel eerst even schoon maken
Tot over 3 uur ofzo dan.quote:
Ik zei toch, ruilen. Jij alleen maandag werken, ik de hele week. Inclusief loon.quote:
En dan ga je morgen zeker ook naar Walibi in plaats van mij?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zei toch, ruilen. Jij alleen maandag werken, ik de hele week. Inclusief loon.
Wait whut heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En dan ga je morgen zeker ook naar Walibi in plaats van mij?
Ik ookquote:
Mogelijk. Morgen bedrijfsuitje, naar Walibi.quote:
Mag ik mee? Dan gaan we samen in de Goliath. Kan je lachen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mogelijk. Morgen bedrijfsuitje, naar Walibi.
Moet je nog wel kaartjes zien te krijgen. Wij hebben ze al in ieder geval.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mag ik mee? Dan gaan we samen in de Goliath. Kan je lachen.
Dat het u mag bekoren!quote:
Ik pas in je broekzak, ik heb geen kaartje nodig.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Moet je nog wel kaartjes zien te krijgen. Wij hebben ze al in ieder geval.
geweldige topickill-zinquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:21 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben zonet tot de conclusie gekomen dat de kans dat ik ga janken bij Harry Potter and the deathly hallows II heel groot is.
Goed he?quote:
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:36 schreef sararaats het volgende:
ik had een wrap met kip krokant, sla, komkommertjes, augurkjes en honingmosterdsausje
![]()
Klinkt lekker, hier staat eigen gemaakte nasi op het menuquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:36 schreef sararaats het volgende:
ik had een wrap met kip krokant, sla, komkommertjes, augurkjes en honingmosterdsausje
![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:36 schreef sararaats het volgende:
![]()
Dat wil ik weleens proeven dan.quote:
Daaromquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:01 schreef Olle. het volgende:
de combi, wrap, kip en honingmosterd saus is sowieso al goed
recept!!!! lekkerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:36 schreef sararaats het volgende:
![]()
Dat eet je wel vaakquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
recept!!!! lekker
Wij eten weer burrito's
Ze zijn lekkerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat eet je wel vaakdan wil ik ze wel eens proeven
toch wel 1 keer in de weekquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Even noterenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:19 schreef sararaats het volgende:
men neme een wrap, steek die in de microgolfoven 20 secondjes.
bak de kip krokant, op de wrap leggen, aanvullen met sla, augurkjes, komkommertjes en het sausje
smakelijk
Hey Broertjequote:
je kan ze ook zelf maken hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
koop je die saus of maak je em zelf?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:19 schreef sararaats het volgende:
men neme een wrap, steek die in de microgolfoven 20 secondjes.
bak de kip krokant, op de wrap leggen, aanvullen met sla, augurkjes, komkommertjes en het sausje
smakelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |