hij heeft gewoon teveel gegetenquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:34 schreef Fha het volgende:
Kat moet gewoon geen pizza etenik ben prima in orde haha
waarquote:
smakelijkquote:
moet je de kat ook nog dankbaar zijn dat hij je avondeten gejat heeftquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan was je pizza niet goed![]()
hij heeft je gered van het ziek worden
quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
moet je de kat ook nog dankbaar zijn dat hij je avondeten gejat heeft
quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
moet je de kat ook nog dankbaar zijn dat hij je avondeten gejat heeft
quote:
Nou op dit moment heeft hij alleen maar heel erg spijt geloof ik. Arme beest zit ontzettend suf voor zich uit te kijken op de grond en reageert echt nergens opquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou op dit moment heeft hij alleen maar heel erg spijt geloof ik. Arme beest zit ontzettend suf voor zich uit te kijken op de grond en reageert echt nergens opZielige bolle
zielige bollequote:Op woensdag 23 juni 2010 14:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou op dit moment heeft hij alleen maar heel erg spijt geloof ik. Arme beest zit ontzettend suf voor zich uit te kijken op de grond en reageert echt nergens opZielige bolle
Hell noquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zielige bolle![]()
denk je dat hij er iets van heeft geleerd
quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Hell noZodra de vis in de pan gaat vanavond begint de oorlog weer van voor af aan
Of misschien morgen pas weer als hij vanavond nog steeds zo beroerd is..
maar leren.. neuh
nog maar 5 dagen wokquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:54 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb niet eens tijd om mijn uitsmijter met ham, kaas en tomaat te laten zakken hier
idem hier met de hondenquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Hell noZodra de vis in de pan gaat vanavond begint de oorlog weer van voor af aan
Of misschien morgen pas weer als hij vanavond nog steeds zo beroerd is..
maar leren.. neuh
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:48 schreef Symphonic het volgende:
Zooo, weer een afdeling klaar
7 down, 3 to go
Ik zie nog niets hier...quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt ze toch in één lokaal kunnen stouwen?
quote:
Natuurlijk niet!quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, jij hebt die directeurskamer nog altijd niet afgestaan aan De Baas..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |