zal ik je gezelschap komen houden?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:16 schreef Panda72 het volgende:
Ik ben mij aan het vervelen en ik moet nog 1.45 minuten
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:16 schreef Panda72 het volgende:
Oh, dat is nog maar heel kortquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:16 schreef Panda72 het volgende:
have fun met ophangen en de boodschappen en de mini meneer!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:20 schreef suikertaartje het volgende:
Mini-meneer is wakker, ik ga even de was ophangen en dan boodschappen doen![]()
Ik hoop voor je dat je was net zo mooi op tijd droog is als dat van mijquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:20 schreef suikertaartje het volgende:
Mini-meneer is wakker, ik ga even de was ophangen en dan boodschappen doen![]()
Dankjequote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:21 schreef Olle. het volgende:
have fun met ophangen en de boodschappen en de mini meneer!
tot de volgende keer!
De zolder is hier net een sauna, dus dat zal toch welquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:22 schreef Trevland het volgende:
Ik hoop voor je dat je was net zo mooi op tijd droog is als dat van mij, Geef mini meneer een Knuffel en veel plezier met wat je gaat doen
![]()
ja dat kloptquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dankje![]()
Jouw t-shirt had nu ook weer schoon kunnen zijn
lekker optijdquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:23 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ga maar eens douchen en aankleden.
Dan wel, doeiquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De zolder is hier net een sauna, dus dat zal toch wel![]()
Doeg snoetje
mag ik mee douchen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:23 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ga maar eens douchen en aankleden.
Gaat wel lukkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:24 schreef Olle. het volgende:
ik ga ook pleite!
trev succes nog ff met de tour!
tot later mensuh!
Goed he.quote:
Sure, maar ik stink nu wel al als de tyfus dus misschien wil je even wachten.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan wel, doei![]()
![]()
[..]
mag ik mee douchen?
Ik ben wel wat gewent en ik denk dat ik ook niet echt lekker ruikquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goed he.Ik doe straks toch wel weer m;n trainingsbroek enzo aan dusja
Echt aankleden wordt ;t niet
[..]
Sure, maar ik stink nu wel al als de tyfus dus misschien wil je even wachten.
Niet als je je aan het vervelen bentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |