Dat "witte" ik wel zekersquote:
maar maar ik post hier omdat hier de leukste fokkertjes posten.quote:
quote:
Lief zijn? Wat is dat?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:16 schreef Olle. het volgende:
jongens ik ga trainen!
tot half 10 ongeveer!:D![]()
lief zijn voor elkaar
Dat dusquote:
Oeh oeh oeh, een langere vakantie naar Japan geregeld?quote:
Vakantie naar Japan? Wat hoor ik nou?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh, een langere vakantie naar Japan geregeld?Of heel veel nespresso cups ingeslagen voor MPG en mij?
Japan wat geweldig dat je daar naar toe gaat. Spannend het is weer eens wat anders dan de Costa del Snol waar je over de hoofden van engelsen, duitsers en nederlanders kunt lopen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh, een langere vakantie naar Japan geregeld?Of heel veel nespresso cups ingeslagen voor MPG en mij?
Wat is het dan wat je zo vrolijk maakt?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:38 schreef Pheno het volgende:
Oh, nee, maar anderhalf week, en nespresso moeten we nog bestellen. Die zuipschuiten die altijd meebestellen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:38 schreef Pheno het volgende:
Oh, nee, maar anderhalf week, en nespresso moeten we nog bestellen. Die zuipschuiten die altijd meebestellen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:39 schreef MPG het volgende:
[..]
'Maar anderhalve week'. Wanneer ga je? En je hoeveelste keer Japan wordt dat dan?
Tweede keer dit jaar, vier keer in drie jaar.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:39 schreef MPG het volgende:
[..]
'Maar anderhalve week'. Wanneer ga je? En je hoeveelste keer Japan wordt dat dan?
Sorriequote:
Oh, alles gaat gewoon goed, qua werk en qua Duitsland volgende maand.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is het dan wat je zo vrolijk maakt?En zuipschuit meldt zich
Sushiquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tweede keer dit jaar, vier keer in drie jaar.
Lekker!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, alles gaat gewoon goed, qua werk en qua Duitsland volgende maand.
dat is _A_quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker!En met mevrouw Pheno ook alles goed?
Moet wel, want 1 januari zit in weer in het vliegtuig, om zes weken weer uit dit kikkerlandje te zijnquote:
Ik heb nog geen klachten gehoord. Maar ze heeft het nespresso apparaat dan ook voor haarzelf.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker!En met mevrouw Pheno ook alles goed?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog geen klachten gehoord. Maar ze heeft het nespresso apparaat dan ook voor haarzelf.
quote:
Lekker hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet wel, want 1 januari zit in weer in het vliegtuig, om zes weken weer uit dit kikkerlandje te zijn
Daar komt binnenkort verandering inquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog geen klachten gehoord. Maar ze heeft het nespresso apparaat dan ook voor haarzelf.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, alles gaat gewoon goed, qua werk en qua Duitsland volgende maand.
Hoe vaak ga je op vakantie?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet wel, want 1 januari zit in weer in het vliegtuig, om zes weken weer uit dit kikkerlandje te zijn
mwoa, voordat alles geregeld is dat je echt aan het werk kan ben je zo een maand verderquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat wist ik niet
![]()
Hoe bevalt het eigenlijk als semi-ambtenaar?
Naar Nederland? Uh, drie keer.quote:
En wat houdt dat in?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:17 schreef MPG het volgende:
Dat ik de mail uit de frontpagemailbox ontvang.
OUD is eng. Daar praten ze over 'draagdoeken', 'bakfiesten' en 'kids'.
Je kan het ook overdrijven. Draagdoeken zijn trouwens tof, ik heb er ook 2quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:24 schreef Trevland het volgende:
Dat meen je niet![]()
* Trev voelt zich zo bagger dat die maar even in bad gaat liggen
Zijn nieuwe koffie-leden niet welkom?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:25 schreef DaMart het volgende:
Ik vond de KSC vandaag ook al een identiteitscrisis hebben.
Oh waar ga je heen? * LovelyLady jaloers isquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:44 schreef Pheno het volgende:
Het is een afkortingquote:
Waar w eheen gaan staat nog helemaal open. Nieuw Zeeland staat hoog op de lijst bij mijn vrouw. Die is daar nog niet geweest en ik vind het niet bepaald een straf om nog eens naar het mooiste natuur van de wereld te gaanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
Oh waar ga je heen? * LovelyLady jaloers is
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar w eheen gaan staat nog helemaal open. Nieuw Zeeland staat hoog op de lijst bij mijn vrouw. Die is daar nog niet geweest en ik vind het niet bepaald een straf om nog eens naar het mooiste natuur van de wereld te gaan
(Antartica oversteekje),
Jeetje!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mwoa, voordat alles geregeld is dat je echt aan het werk kan ben je zo een maand verder![]()
ik heb sinds vandaag pas mail
Oh echt?quote:
Ik zou dat echt heel tof vinden, maar volgens mij is het veel te duur. Een reis van een week is al een nieuwe auto waard, als je met z'n tweeën gaat. Eigenlijk zware waanzin om er over te denken.quote:
Nieuw Zeeland moet prachtig zijn inderdaad, mijn ex vriend heeft daar toen een paar maanden rond getrokken en praat er jaren later nog met passie overquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar w eheen gaan staat nog helemaal open. Nieuw Zeeland staat hoog op de lijst bij mijn vrouw. Die is daar nog niet geweest en ik vind het niet bepaald een straf om nog eens naar het mooiste natuur van de wereld te gaan
Australie, Zuid-Amerika (Antartica oversteekje), van alles vliegt door de huiskamer. Japan even niet in ieder geval, aankomende reis is ook uh, per heel veel toeval.
Niet heel lastig he, zo veel underscores zijn er nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh echt?Hoe heet ze eigenlijk?
Edit: ik weet het al
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou dat echt heel tof vinden, maar volgens mij is het veel te duur. Een reis van een week is al een nieuwe auto waard, als je met z'n tweeën gaat. Eigenlijk zware waanzin om er over te denken.
Nee, ik had wat inside infoquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet heel lastig he, zo veel underscores zijn er niet
Mijn oud leidinggevende heeft toen een rondreis gemaakt daarheen, echt super gaaf! Zij heeft de Gentoo pinguin in het echt gezienquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moet iets hebben om over te dromen, toch? En wie weet heb je een keer een meevaller en kun je die droom waarmaken!
draagdoeken hebben hier in huis voor rust gezorgdquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En wat houdt dat in?
Oud is helemaal niet eng, maar net als overal moeilijk om in een vast kliekje te kunnen komen.
[..]
Je kan het ook overdrijven. Draagdoeken zijn trouwens tof, ik heb er ook 2
[..]
Zijn nieuwe koffie-leden niet welkom?![]()
[..]
Oh waar ga je heen? * LovelyLady jaloers is
kan zomaar 2 maanden duren voor alles rond is.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeetje!![]()
Ze zijn dus al goed gewend aan hun ambtenarenstatus
Dat klinkt idd erg goed. Nieuw Zeeland is mooiquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Australie, Zuid-Amerika (Antartica oversteekje), van alles vliegt door de huiskamer. Japan even niet in ieder geval, aankomende reis is ook uh, per heel veel toeval.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn oud leidinggevende heeft toen een rondreis gemaakt daarheen, echt super gaaf! Zij heeft de Gentoo pinguin in het echt gezien
LL kwam hier al he?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
draagdoeken hebben hier in huis voor rust gezorgd
en nieuwe leden zijn hier altijd welkom mits goed gedrag.
dus welkom![]()
[..]
kan zomaar 2 maanden duren voor alles rond is.
ik heb nog maar 1 ding nodig, een admin account.
vrij essentieel als je moet beheren
* jaloers isquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG heeft al eens de Japanse Theepinguïn in het echt gezien.
Ik gedraag me altijd erg goedquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:01 schreef wel.o.k het volgende:
draagdoeken hebben hier in huis voor rust gezorgd
en nieuwe leden zijn hier altijd welkom mits goed gedrag.
dus welkom![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn oud leidinggevende heeft toen een rondreis gemaakt daarheen, echt super gaaf! Zij heeft de Gentoo pinguin in het echt gezien
Kloptquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG heeft al eens de Japanse Theepinguïn in het echt gezien.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:03 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, er staan nog genoeg todo's op het lijstje, maar elke keer komt japan weer langs door toevalligheden.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* jaloers is
Heeft ie foto's gemaakt?
In mijn eigen auto.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |