Dat "witte" ik wel zekersquote:
maar maar ik post hier omdat hier de leukste fokkertjes posten.quote:
quote:
Lief zijn? Wat is dat?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:16 schreef Olle. het volgende:
jongens ik ga trainen!
tot half 10 ongeveer!:D![]()
lief zijn voor elkaar
Dat dusquote:
Oeh oeh oeh, een langere vakantie naar Japan geregeld?quote:
Vakantie naar Japan? Wat hoor ik nou?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh, een langere vakantie naar Japan geregeld?Of heel veel nespresso cups ingeslagen voor MPG en mij?
Japan wat geweldig dat je daar naar toe gaat. Spannend het is weer eens wat anders dan de Costa del Snol waar je over de hoofden van engelsen, duitsers en nederlanders kunt lopen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh, een langere vakantie naar Japan geregeld?Of heel veel nespresso cups ingeslagen voor MPG en mij?
Wat is het dan wat je zo vrolijk maakt?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:38 schreef Pheno het volgende:
Oh, nee, maar anderhalf week, en nespresso moeten we nog bestellen. Die zuipschuiten die altijd meebestellen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:38 schreef Pheno het volgende:
Oh, nee, maar anderhalf week, en nespresso moeten we nog bestellen. Die zuipschuiten die altijd meebestellen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:39 schreef MPG het volgende:
[..]
'Maar anderhalve week'. Wanneer ga je? En je hoeveelste keer Japan wordt dat dan?
Tweede keer dit jaar, vier keer in drie jaar.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:39 schreef MPG het volgende:
[..]
'Maar anderhalve week'. Wanneer ga je? En je hoeveelste keer Japan wordt dat dan?
Sorriequote:
Oh, alles gaat gewoon goed, qua werk en qua Duitsland volgende maand.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is het dan wat je zo vrolijk maakt?En zuipschuit meldt zich
Sushiquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tweede keer dit jaar, vier keer in drie jaar.
Lekker!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, alles gaat gewoon goed, qua werk en qua Duitsland volgende maand.
dat is _A_quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker!En met mevrouw Pheno ook alles goed?
Moet wel, want 1 januari zit in weer in het vliegtuig, om zes weken weer uit dit kikkerlandje te zijnquote:
Ik heb nog geen klachten gehoord. Maar ze heeft het nespresso apparaat dan ook voor haarzelf.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker!En met mevrouw Pheno ook alles goed?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog geen klachten gehoord. Maar ze heeft het nespresso apparaat dan ook voor haarzelf.
quote:
Lekker hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet wel, want 1 januari zit in weer in het vliegtuig, om zes weken weer uit dit kikkerlandje te zijn
Daar komt binnenkort verandering inquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog geen klachten gehoord. Maar ze heeft het nespresso apparaat dan ook voor haarzelf.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, alles gaat gewoon goed, qua werk en qua Duitsland volgende maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |