quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet het. Het zal me verbazen als ik nog meer dan de helft van m;n smsjes overheb nu.
[..]
Vrijdag nauwelijks geslapen, zaterdag nauwelijks geslapen, zondag nauwelijks geslapen. Dusja.
Gelukkig niet anders was dat helemaal een rampquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij hoefde gisteren niet om 7 uur op je werk te zijn
die heb ik ookquote:
precies ik kom er nooit doorheen hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die heb ik ook
maar mijn rekening is deze maand ook weer aardig hoog dus ik ga mooi ff indimmen
(smsen is zo makkelijk als je er 1000 doorheen kan jagen)
Ik geloof dat ik bij mij de afgelopen maand een pr heb staan van bijna 400 smsjesquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die heb ik ook
maar mijn rekening is deze maand ook weer aardig hoog dus ik ga mooi ff indimmen
(smsen is zo makkelijk als je er 1000 doorheen kan jagen)
Ik heb een smsbundel, 1000 smsjes per maandquote:
niet eens naar mijquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een smsbundel, 1000 smsjes per maandMaar dat is alsnog te weinig voor mij, heb op een gegeven moment 1600 smsjes gestuurd in 1 maand tijd
Nu snap je wat voor ramp het is voor mij?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig niet anders was dat helemaal een ramp
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een smsbundel, 1000 smsjes per maandMaar dat is alsnog te weinig voor mij, heb op een gegeven moment 1600 smsjes gestuurd in 1 maand tijd
oke dus nog minder dan een maandquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik bij mij de afgelopen maand een pr heb staan van bijna 400 smsjes
Bij mij gelukkig nog wel maar het zakt wel hardquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik juist wel, t-mobile is nu helemaal van slag... volgens de site heb ik niks meer over
Nee sorry. Ik moet al een paar mannen tevreden houden per sms, dat kost me al klauwen met geld.quote:
Ik snap je bestquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nu snap je wat voor ramp het is voor mij?
400 honderd maar?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:51 schreef Olle. het volgende:
ik kom meestal aan de 400 smsjesben geen beller
En je hebt nog wel zo'n grote duimquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
sms-en, ik ben een half uur bezig om hallo te smsen
whehe jah en ik dacht dat dat veel was..quote:
Ahja nee das duidelijkquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee sorry. Ik moet al een paar mannen tevreden houden per sms, dat kost me al klauwen met geld.
misschien is dat het probleemquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En je hebt nog wel zo'n grote duim
Als je het echt goed doet, heb je aan 1 smsje genoegquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:51 schreef DevilsWhore het volgende:
Nee sorry. Ik moet al een paar mannen tevreden houden per sms, dat kost me al klauwen met geld.
dat red ik per jaar niet eens.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je het echt goed doet, heb je aan 1 smsje genoeg
leg uit!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daar kan ik best wel wat meequote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En je hebt nog wel zo'n grote duim
joa, 6 toetsen tegelijkquote:
Ik eerst ook niet maar het kwam hier vanzelfquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat red ik per jaar niet eens.
sterker nog, ik weet zeker dat ik in mijn hele leven nog geen 100 smsjes heb verstuurd
Dat valt mee jaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:52 schreef Olle. het volgende:
[..]
whehe jah en ik dacht dat dat veel was..
maar dat is dus niets als ik dit zo lees allemaal hier
Ik niet hoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
in 160 tekens klaarquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bij mij doet ;ie ;t wel gewoon.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik juist wel, t-mobile is nu helemaal van slag... volgens de site heb ik niks meer over
Jep!quote:
denk dat ze bedoeld van in 1 smsje hem bij jou uitnodigen of haar bij jou en dan hoef je niet meer te smsenquote:
ik sms alleen als et nodig is en bellen doe ik al helemaal zelden omdat ik er gewoon een grafhekel aan hebquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook maar het is nu wel anders gebleken
wat ik me afvraag is nu hoe leg jij contact met mensen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik sms alleen als et nodig is en bellen doe ik al helemaal zelden omdat ik er gewoon een grafhekel aan heb
dat zou kunnenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:03 schreef Olle. het volgende:
[..]
denk dat ze bedoeld van in 1 smsje hem bij jou uitnodigen of haar bij jou en dan hoef je niet meer te smsen
via fokquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:05 schreef Olle. het volgende:
[..]
wat ik me afvraag is nu hoe leg jij contact met mensen?
met mijn vrienden die sms ik dan wel meeste spreek ik via msn of email doorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:05 schreef Olle. het volgende:
[..]
wat ik me afvraag is nu hoe leg jij contact met mensen?
Dan mag je blij zijn dat ik je nummer neit heb.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik sms alleen als et nodig is en bellen doe ik al helemaal zelden omdat ik er gewoon een grafhekel aan heb
Oh, dat is ook geen goeiequote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:03 schreef Olle. het volgende:
[..]
denk dat ze bedoeld van in 1 smsje hem bij jou uitnodigen of haar bij jou en dan hoef je niet meer te smsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |