misschien is dat het probleemquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En je hebt nog wel zo'n grote duim
Als je het echt goed doet, heb je aan 1 smsje genoegquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:51 schreef DevilsWhore het volgende:
Nee sorry. Ik moet al een paar mannen tevreden houden per sms, dat kost me al klauwen met geld.
dat red ik per jaar niet eens.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je het echt goed doet, heb je aan 1 smsje genoeg
leg uit!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daar kan ik best wel wat meequote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En je hebt nog wel zo'n grote duim
joa, 6 toetsen tegelijkquote:
Ik eerst ook niet maar het kwam hier vanzelfquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat red ik per jaar niet eens.
sterker nog, ik weet zeker dat ik in mijn hele leven nog geen 100 smsjes heb verstuurd
Dat valt mee jaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:52 schreef Olle. het volgende:
[..]
whehe jah en ik dacht dat dat veel was..
maar dat is dus niets als ik dit zo lees allemaal hier
Ik niet hoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
in 160 tekens klaarquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bij mij doet ;ie ;t wel gewoon.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik juist wel, t-mobile is nu helemaal van slag... volgens de site heb ik niks meer over
Jep!quote:
denk dat ze bedoeld van in 1 smsje hem bij jou uitnodigen of haar bij jou en dan hoef je niet meer te smsenquote:
ik sms alleen als et nodig is en bellen doe ik al helemaal zelden omdat ik er gewoon een grafhekel aan hebquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook maar het is nu wel anders gebleken
wat ik me afvraag is nu hoe leg jij contact met mensen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik sms alleen als et nodig is en bellen doe ik al helemaal zelden omdat ik er gewoon een grafhekel aan heb
dat zou kunnenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:03 schreef Olle. het volgende:
[..]
denk dat ze bedoeld van in 1 smsje hem bij jou uitnodigen of haar bij jou en dan hoef je niet meer te smsen
via fokquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:05 schreef Olle. het volgende:
[..]
wat ik me afvraag is nu hoe leg jij contact met mensen?
met mijn vrienden die sms ik dan wel meeste spreek ik via msn of email doorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:05 schreef Olle. het volgende:
[..]
wat ik me afvraag is nu hoe leg jij contact met mensen?
Dan mag je blij zijn dat ik je nummer neit heb.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik sms alleen als et nodig is en bellen doe ik al helemaal zelden omdat ik er gewoon een grafhekel aan heb
Oh, dat is ook geen goeiequote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:03 schreef Olle. het volgende:
[..]
denk dat ze bedoeld van in 1 smsje hem bij jou uitnodigen of haar bij jou en dan hoef je niet meer te smsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |