quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laat maar komen* wel.o.k neemt een aanloopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
dat zegt wel wat als jij onder de indruk bentquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik was nogal onder de indruk
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik was nogal onder de indruk
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:05 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k neemt een aanloopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2010 14:07:42 ]
Het is dan ook DaMart...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:06 schreef Olle. het volgende:
dat zegt wel wat als jij onder de indruk bent
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]er wat toch iets met vrouwen van rond de 30 en dit weer.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er wat toch iets met vrouwen van rond de 30 en dit weer.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
[..]
er wat toch iets met vrouwen van rond de 30 en dit weer.....Je slaat de spijker op zijn kopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, jij bent enorm![]()
En het ging zeker hard
[..]
er wat toch iets met vrouwen van rond de 30 en dit weer.....Ik weet het ook niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:12 schreef MPG het volgende:
Pardon!....
Het is dat ik de context weet...
Hahahahaha!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:12 schreef Panda72 het volgende:
WELLINGTON - Een hond heeft een 40-jarige Nieuw-Zeelandse man in zijn achterwerk geschoten. Dat berichtten Nieuw-Zeelandse media dinsdag.
© Inertia StockDe hond sprong op een geladen vuurwapen op de achterbank van een jeep waar het slachtoffer zat. Het wapen ging af en raakte de man in zijn linkerbil.
De man is per helikopter naar het ziekenhuis gebracht en na een operatie is zijn gezondheidstoestand stabiel.
Hij had met drie anderen een varken op een boerderij gedood met het vuurwapen en het dier geslacht. Het incident vond zaterdag plaats in het noorden van het land bij de plaats Dargaville.
lolquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:12 schreef Panda72 het volgende:
WELLINGTON - Een hond heeft een 40-jarige Nieuw-Zeelandse man in zijn achterwerk geschoten. Dat berichtten Nieuw-Zeelandse media dinsdag.
© Inertia StockDe hond sprong op een geladen vuurwapen op de achterbank van een jeep waar het slachtoffer zat. Het wapen ging af en raakte de man in zijn linkerbil.
De man is per helikopter naar het ziekenhuis gebracht en na een operatie is zijn gezondheidstoestand stabiel.
Hij had met drie anderen een varken op een boerderij gedood met het vuurwapen en het dier geslacht. Het incident vond zaterdag plaats in het noorden van het land bij de plaats Dargaville.
Dat denk ik ookquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:25 schreef Olle. het volgende:
[..]
dat was een verbaasde blik dat kan toch?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Pardon!....
Het is dat ik de context weet...
Niks middag, ik ben pas een kwartier m;n nest uit.quote:
Ollequote:
in dat geval moggequote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niks middag, ik ben pas een kwartier m;n nest uit.
[..]
Olle
Damm das laatquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niks middag, ik ben pas een kwartier m;n nest uit.
[..]
Olle
Graagquote:
Valt wel mee hoor. Ik lag er pas om half 3 inquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Damm das laat, ik was iets voor half 10 wakker en was al blij dat ik zo lang had geslapen
ja toen lag ik er 1.5 uur in maar dan als nog zo lang kunnen slapenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Graag
[..]
Valt wel mee hoor. Ik lag er pas om half 3 inEn ik was al een tijdje wakker voor ik eruit was. Beetje smsen met Monopoly enzo.
ja, nooit aan beginnenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:37 schreef Olle. het volgende:
smsen ?![]()
pfff smsen is slceht hoor![]()
en erg verslavend
quote:
zeg wat denken jullie wel nietquote:
[..]
er wat toch iets met vrouwen van rond de 30 en dit weer.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo is dat.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met de tekst in mijn signature.
OMG
quote:
Wokkin ook? Of was het dit keer de receptioniste? Of.... ?KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
dat was geen vakantie dat was gewoon een bier en bbq weekend met de jongensquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ga je daarvoor op vakantie, om niet van de camping af te komen
Ik weet het. Het zal me verbazen als ik nog meer dan de helft van m;n smsjes overheb nu.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:37 schreef Olle. het volgende:
smsen ?![]()
pfff smsen is slceht hoor![]()
en erg verslavend
Vrijdag nauwelijks geslapen, zaterdag nauwelijks geslapen, zondag nauwelijks geslapen. Dusja.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
ja toen lag ik er 1.5 uur in maar dan als nog zo lang kunnen slapen
Dacht je dat het hier beter was?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet het. Het zal me verbazen als ik nog meer dan de helft van m;n smsjes overheb nu.
[..]
Vrijdag nauwelijks geslapen, zaterdag nauwelijks geslapen, zondag nauwelijks geslapen. Dusja.
Jij hoefde gisteren niet om 7 uur op je werk te zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |