Ik ben graag populairquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:18 schreef Olle. het volgende:
[..]
een keer een dag niet smsen kan je duim een beetje bijkomen![]()
Ik heb net loeisterke koffie gezet volgens mijquote:
Komt door je booty UIquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
oehhhh ik kreeg net een superlief smsje
Dat is geen reden, dat heb ik toch ook, en mij kostte het geen enkele moeite een lief smsje te sturenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:24 schreef Trevland het volgende:
en nog steeds niks verstuurd
Weet zo echt niks te sms en heb haar ook op msn hoor![]()
mijn laatst ontvangen sms is van 12 maart, u heeft 3 nieuwe voicemail berichtenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb sinds gisteren geen smsjes meer gehad
Ik doe iets verkeerd
Zal ik dan eens mijn best gaan doen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is geen reden, dat heb ik toch ook, en mij kostte het geen enkele moeite een lief smsje te sturen
²quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is geen reden, dat heb ik toch ook, en mij kostte het geen enkele moeite een lief smsje te sturen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb net loeisterke koffie gezet volgens mij
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jep. Het is echt sterk. Ook een bakkie?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeh. Lekker hoor.
[..]
Daar geloof ik niks van...
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mijn laatst ontvangen sms is van 12 maart, u heeft 3 nieuwe voicemail berichten
sterk is altijd goed!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jep. Het is echt sterk. Ook een bakkie?![]()
![]()
Ik ben nou eenmaal gemeen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |