wees eerlijk Pietje, de Jong maakt vaker vieze overtredingen, en het liefst met 2 voetjes iemand onder uit halen. vind de jong ook geen mooie voetballer met stijl nee rammen is zijn motto, en of je nou een speler verwond voor zijn verdere leven daar staat hij vaak niet bij stil.quote:
De fiets laten staan en met de trein naar huis lijkt mij niet onverstandigquote:Op maandag 12 juli 2010 10:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik dacht dat 't 28 graden werd, ben hier op de fiets zonder jas. Wie houdt dan ook 't weer bij als je in de WKfinale staat en 't 34 graden is
Zeker, was simpelweg smerig. En hij heeft 't al eerder gedaan, dit toernooi.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:22 schreef Toverheks het volgende:
wees eerlijk Pietje, de Jong maakt vaker vieze overtredingen, en het liefst met 2 voetjes iemand onder uit halen. vind de jong ook geen mooie voetballer met stijl nee rammen is zijn motto, en of je nou een speler verwond voor zijn verdere leven daar staat hij vaak niet bij stil.
Is het al voorbij gekomen dat de scheids partijdig was?quote:Op maandag 12 juli 2010 10:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik vond die scheidsrechter erg snel geel trekken, erg snel fluiten, maar een paar overtredingen hadden rustig rood kunnen zijn.
Ik ben benieuwd of er morgen nog veel mensen op het museumplein zullen staan, ik denk eigenlijk van niet.
Ja, en dat leek hij ook af en toe te zijnquote:Op maandag 12 juli 2010 10:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Is het al voorbij gekomen dat de scheids partijdig was?
denk dat je raar op je neus zou kijken, denk dat heel museumplein weer afgeladen is, veel mensen hadden al vrij geregeld.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik vond die scheidsrechter erg snel geel trekken, erg snel fluiten, maar een paar overtredingen hadden rustig rood kunnen zijn.
Ik ben benieuwd of er morgen nog veel mensen op het museumplein zullen staan, ik denk eigenlijk van niet.
Omgekochtquote:Op maandag 12 juli 2010 10:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, en dat leek hij ook af en toe te zijn
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:17 schreef Jian het volgende:
"The mean-spirited, bad-tempered Van Marwijk had said earlier in the tournament that no one would win anything these days playing Total Football. Apart from millions of friends. Instead, here he chose to send in his Clogs of War."
Volgens mij was hij niet partijdig, maar gewoon ronduit slecht ! Ik vind niet dat hij Nederland meer benadeeld heeft dan Spanje.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, en dat leek hij ook af en toe te zijn
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij was hij niet partijdig, maar gewoon ronduit slecht ! Ik vind niet dat hij Nederland meer benadeeld heeft dan Spanje.
Dezelfde bladen schijven idd vooraf dat de best 'voetballende' ploegen in de finale staan, terechtquote:Op maandag 12 juli 2010 10:28 schreef Gert het volgende:
The Sun
Zo gaat dat dus bij de pulpbladen in Engeland. Dag-in-dag-uit.
Neemt niet weg dat er een kleine kern van waarheid zit in de kritiek op het voetbal van Oanje.
Maar het leest toch vooral als forum-achtig geblaat van een gefrustreerde "journalist" die de ontluisterende, genante afgang van z'n eigen team nog niet helemaal te boven is.
En een afgezant van z'n land heeft nog wél even de finale stuk gefloten. Bedankt voor jullie bijdrage, sukkels.
Eenschquote:Op maandag 12 juli 2010 10:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Eens. Die niet gegeven corner kwam lullig uit omdat meteen daarna het doelpunt viel, maar hij heeft Nederland niet bewúst benadeeld. De wedstrijd is nooit op gang gekomen omdat hij voor elk wissewasje de boel stillegde, de voordeelregel niet toepaste en naast een aantal terechte ook een aantal onterechte kaarten trok.
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dezelfde bladen schijven idd vooraf dat de best 'voetballende' ploegen in de finale staan, terecht.
Wie?quote:Op maandag 12 juli 2010 10:35 schreef Copycat het volgende:
En VerPestie deed ook zijn uiterste best.
quote:
Hoppa weer een single!quote:Op maandag 12 juli 2010 10:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Hilárisch hè! En de bonte koe zegt boe!
Neuh, ik vond 't juist erg gewaagd dat ie vd Vaart inbracht ipv te gokken op de pingels. Van Persie blijft geniaal, en hij kreeg geen fatsoenlijke ballen (al stond daar Messi).quote:Op maandag 12 juli 2010 10:41 schreef Jian het volgende:
Ik wil niet over van Marwijk lopen zeiken, maar ik vind dat één ding toch wel gezegd mag worden; Als je op z'n Duits-Italiaans op ontregeling, de lange bal en de snelle uitbraak gaat spelen moet je zorgen dat je een afmaker, een killer in de spits hebt, iemand die niet 2 x faalt die als hij, zoals Robben, alleen voor de keeper komt. Ik vind dan ook dat hij veel te lang is blijven doorsukkelen met van Persie en dat valt hem volgens mij wel te verwijten !
Tsja, Noek en ik hadden de voorkeur voor een uitermate snelle wissel van Van Persie al uitgesproken, maar Bert was weer eigenwijs hè, nou heeft dat jong weer 120 minuten op het veld in de weg gestaanquote:Op maandag 12 juli 2010 10:35 schreef Copycat het volgende:
En VerPestie deed ook zijn uiterste best.
Van Persie is net als Kluivert, als de bal niet exact op z'n voet komt dan loopt hij geen 2 meter extra om er wel wat mee te doen.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, ik vond 't juist erg gewaagd dat ie vd Vaart inbracht ipv te gokken op de pingels. Van Persie blijft geniaal, en hij kreeg geen fatsoenlijke ballen (al stond daar Messi).
Ja, maar daar zeg je het dus, Van Persie kreeg geen fatsoenlijke ballen ! Nederland heeft het hele tournooi niet gespeeld op manier waarbij een sub-spits als Van Persie tot zijn recht komt. Dan had je in mijn optiek Van Persie ook niet op die plek moeten laten doorsukkelen, ook al wil hij dat zelf zo graag !quote:Op maandag 12 juli 2010 10:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, ik vond 't juist erg gewaagd dat ie vd Vaart inbracht ipv te gokken op de pingels. Van Persie blijft geniaal, en hij kreeg geen fatsoenlijke ballen (al stond daar Messi).
Ik ben geen masochistquote:Op maandag 12 juli 2010 10:50 schreef Toverheks het volgende:
je kan nog ff terug kijken straks.
op ned. 1
11:55 NOS WK Voetbal: 1ste helft
12:50 NOS WK Voetbal: 2de helft van Nederland - Spanje.
13:50 NOS WK Voetbal: nabeschouwing Nederland - Spanje
15:00 NOS Journaal
15:50 NOS Studio Sportzomer: De avondetappe
Nou nee, dank jequote:Op maandag 12 juli 2010 10:50 schreef Toverheks het volgende:
je kan nog ff terug kijken straks.
op ned. 1
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:48 schreef Leandra het volgende:
En verder zie ik ook nog wel wat overeenkomsten, als het gaat om ongewenste intimiteiten enzo.
Voor voetballers gelden er andere regels.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van Persie is net als Kluivert, als de bal niet exact op z'n voet komt dan loopt hij geen 2 meter extra om er wel wat mee te doen.
En verder zie ik ook nog wel wat overeenkomsten, als het gaat om ongewenste intimiteiten enzo.
Toch heb ik me wel afgevraagd wat er had gebeurd als hij Van Nistelrooij als invaller achter de hand had gehad, da's een koe in zijn kont kijken, maar tochquote:Op maandag 12 juli 2010 10:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Een hoer heeft hem geprobeerd erin te luizen toch?
Maar goed, dat is "The Sun"-stijl, en heeft er verder niets mee te maken.
Dat hij daar in de spits niet op z'n plek stond, is duidelijk.
Ben benieuwd of Van Marwijk aanblijft. Er moét "iets" met de spitspositie gebeuren. Van Persie in het huidige systeem gewoon vervangen door Huntelaar of zo, gaat niet werken. Die staat daar dan ook droog.
Die heeft ook nooit een pot kunnen brekenquote:Op maandag 12 juli 2010 11:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Toch heb ik me wel afgevraagd wat er had gebeurd als hij Van Nistelrooij als invaller achter de hand had gehad, da's een koe in zijn kont kijken, maar toch
Hier hoor ik het onweer, ik zie nog niksquote:Op maandag 12 juli 2010 11:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het gedonder begint hier aan te vangen, de eerste druppels vallen
quote:Toch rondvaart door Amsterdam
AMSTERDAM - Het Nederlands Elftal wordt morgen in Amsterdam toch gehuldigd met een rondvaart door de grachten. Dat heeft de gemeente Amsterdam zojuist bekendgemaakt.
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die heeft ook nooit een pot kunnen breken
Volgens mij gaat dat niet lang meer duren voordat jullie ook nattigheid gaan voelen. Ik heb alles tegen elkaar open staan, ook zinloos, want buiten net zo warm als binnen. Temperatuur valt ook best mee, maar 't is drukkend en zompig.quote:
Ja, maar daar houdt de gemeente Amsterdam geen rekening mee.... die zouden een rondvaart doen, hadden besloten dat we dus kampioen zouden worden, en nu dat niet zo blijkt te zijn moet die rondvaart gewoon toch, want ze waren er al mee bezig hè.... plus dat het zo leuk is als de stad weer in beeld komt, waarschijnlijk wereldwijd, omdat men zich afvraagt waarom de verliezers in hemelsnaam net zo binnengehaald worden als de winnaars 22 jaar geleden.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Alsof die gasten daar nog zin in hebben![]()
Stuur die regen eens deze kant op
Gelukkig bracht Bert nog wel Edson Braafheid inquote:Op maandag 12 juli 2010 10:41 schreef Jian het volgende:
Ik wil niet over van Marwijk lopen zeiken, maar ik vind dat één ding toch wel gezegd mag worden; Als je op z'n Duits-Italiaans op ontregeling, de lange bal en de snelle uitbraak gaat spelen moet je zorgen dat je een afmaker, een killer in de spits hebt, iemand die niet 2 x faalt die als hij, zoals Robben, alleen voor de keeper komt. Ik vind dan ook dat hij veel te lang is blijven doorsukkelen met van Persie en dat valt hem volgens mij wel te verwijten !
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Toch heb ik me wel afgevraagd wat er had gebeurd als hij Van Nistelrooij als invaller achter de hand had gehad, da's een koe in zijn kont kijken, maar toch
quote:
Precies, wat past in mijn ogen is een ingetogen welkom, waarin respect betoond wordt voor de prestatie van het halen van de Finale, niet vergetend dat ze die uiteindelijk hebben verloren en niet gewonnen. Een rondvaartquote:Op maandag 12 juli 2010 11:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar daar houdt de gemeente Amsterdam geen rekening mee.... die zouden een rondvaart doen, hadden besloten dat we dus kampioen zouden worden, en nu dat niet zo blijkt te zijn moet die rondvaart gewoon toch, want ze waren er al mee bezig hè.... plus dat het zo leuk is als de stad weer in beeld komt, waarschijnlijk wereldwijd, omdat men zich afvraagt waarom de verliezers in hemelsnaam net zo binnengehaald worden als de winnaars 22 jaar geleden.
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gelukkig bracht Bert nog wel Edson Braafheid in
Mee eensquote:Op maandag 12 juli 2010 11:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Precies, wat past in mijn ogen is een ingetogen welkom, waarin respect betoond wordt voor de prestatie van het halen van de Finale, niet vergetend dat ze die uiteindelijk hebben verloren en niet gewonnen. Een rondvaartIdioten !
Hetzelfde als een paar uur geleden, maar nu met geplande rondvaart. Ze verwachten 1.000.000 mensen, ik denk dat ze zich een nulletje vergissen.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:22 schreef Noek het volgende:
Zo, weg frustraties. Hoe is het hier jongens?
We zitten nog in de nabeschouwingenquote:Op maandag 12 juli 2010 11:22 schreef Noek het volgende:
Ze tellen de inwoners van Amsterdam kennelijk mee als zijnde presentquote:Op maandag 12 juli 2010 11:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hetzelfde als een paar uur geleden, maar nu met geplande rondvaart. Ze verwachten 1.000.000 mensen, ik denk dat ze zich een nulletje vergissen.
Ach, PietjeStuk toch. Misschien wordt de wedstrijd nog wel opnieuw gespeeld.quote:Hetzelfde als een paar uur geleden, maar nu met geplande rondvaart. Ze verwachten 1.000.000 mensen, ik denk dat ze zich een nulletje vergissen.
Bizar, de gemeente faciliteert een feestje in de publieke ruimte en eventuele gedupeerden moeten zelf maar opletten?quote:Op maandag 12 juli 2010 11:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Woonbootbewoners kregen het advies goed op te letten wie hun woonboot tot zinken brengt want volgens de gemeente kan dan de schade verhaald worden op de daders. Nou, dat zal een hele opluchting zijn.
Ik dacht dat de gemeente zou zorgen dat de woonboten niet toegankelijk waren voor ongewenste bezoekers??quote:Op maandag 12 juli 2010 11:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Woonbootbewoners kregen het advies goed op te letten wie hun woonboot tot zinken brengt want volgens de gemeente kan dan de schade verhaald worden op de daders. Nou, dat zal een hele opluchting zijn.
We hebben net collectief aan transcendente meditatie gedaan en getracht om het allemaal terug te draaien, maar het is mislukt, toen we onze ogen open deden waren die Spanjaarden nog steeds Wereldkampioenquote:Op maandag 12 juli 2010 11:22 schreef Noek het volgende:
Arme jongens. stiekem heb je ze toch wel een knuffel gegevenquote:Op maandag 12 juli 2010 11:27 schreef Noek het volgende:
Ach, PietjeStuk toch. Misschien wordt de wedstrijd nog wel opnieuw gespeeld.
Haha, dat zei ik tegen de jongens en toen: Oh nee, zo werkt dat NIET!
ja, als ze zouden winnen, maar dat hebben ze niet gedaan dus nu is daar geen budget voorquote:Op maandag 12 juli 2010 11:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht dat de gemeente zou zorgen dat de woonboten niet toegankelijk waren voor ongewenste bezoekers??
Daarbij, hoeveel woonboten liggen er aan de route? Negen toch??? Hoeveel man politie zetten ze in??
Zet 4 ME'ers bij iedere woonboot achter een paar drankhekken en je bent een heel eind lijkt me.
De teneur van supporters hier op Fok! zou het de schuld van de gemeente zijn als er een boot zinkt omdat de gemeente ze niet wegsleept. Ik neem aan dat het ook de schuld van de winkelier is als zijn etalageruit sneuvelt, dan had-ie 'm maar dicht moeten timmeren.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bizar, de gemeente faciliteert een feestje in de publieke ruimte en eventuele gedupeerden moeten zelf maar opletten?
Ik ga er vanuit dat Pistolen Bernard Welten al wel weer geprobeerd heeft de macht te grijpen.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:32 schreef Jian het volgende:
De 1e wapenfeiten van Van der Laan ! Ik ben nu al hoopvol gestemd
Het is natuurlijk absurd dat mensen maar ergens opklimmen omdat het toevallig aanwezig is en ze kennelijk vinden dat het in de weg staat....quote:Op maandag 12 juli 2010 11:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De teneur van supporters hier op Fok! zou het de schuld van de gemeente zijn als er een boot zinkt omdat de gemeente ze niet wegsleept. Ik neem aan dat het ook de schuld van de winkelier is als zijn etalageruit sneuvelt, dan had-ie 'm maar dicht moeten timmeren.
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De teneur van supporters hier op Fok! zou het de schuld van de gemeente zijn als er een boot zinkt omdat de gemeente ze niet wegsleept. Ik neem aan dat het ook de schuld van de winkelier is als zijn etalageruit sneuvelt, dan had-ie 'm maar dicht moeten timmeren.
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is natuurlijk absurd dat mensen maar ergens opklimmen omdat het toevallig aanwezig is en ze kennelijk vinden dat het in de weg staat....
En helemaal als je weet dat er gewoon mensen in wonen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Het staat juist niét in de weg. Je kunt het beter zien bovenop zo'n drijvende woonwagen.
Gisteravond wel natuurlijk. Dikke tranen hah.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Arme jongens. stiekem heb je ze toch wel een knuffel gegeven.
De straat staat hier al aardig blank, de tweede bui barst nu losquote:Op maandag 12 juli 2010 11:46 schreef hondjes het volgende:
http://www.weerheerhugowaard.nl/Radar/Onweer.html
Dan nemen we gewoon onweerradar, Teun.
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:43 schreef Jian het volgende:
Dat vind ik ook zo'n drog, "Nederland als klein landje" Nederland is helemaal geen klein land als het op voetbal aankomt, zeker mondiaal gezien niet. Nederland is een voetballand met een rijke historie, goede jeugdopleidingen en een stevige structuur als het op voetbal aankomt. Uruguay is 2 x wereldkampioen geweest en nu 4e en heeft 3 en een half miljoen inwoners. Australië dicteert cricket, hockey en zwemmen met maar 20 miljoen inwoners, is dat ook een klein sportlandje dan ?
We hebben het rellen aan de spelers in de finale overgelaten.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:19 schreef hondjes het volgende:
In ieder geval heeft het Oranje legioen zich prima gedragen .
Zonder rellen, verchpartijtjes, en met leuke oranje outfit hebben we de wereldpers veroverd.
Dat doen ze meestal wel, het zijn niet de hooligans die zover reizen.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:19 schreef hondjes het volgende:
In ieder geval heeft het Oranje legioen zich prima gedragen .
Zonder rellen, verchpartijtjes, en met leuke oranje outfit hebben we de wereldpers veroverd.
Wat Leandra ook al zegt, er zijn vele landen met veel meer inwoners die gewoon veel minder presteren op voetbalgebied .... en natuurlijk doe je dan als Nederland op voetbalgebied wat goed, daar heb je gelijk in, maar Nederland heeft daar ook de faciliteiten en het geld voor, zaken die andere, qua inwoners en omvang grotere landen, weer ontberen. Dus op dat gebied is Nederland, mondiaal gezien, naar mijn mening helemaal niet zo'n "klein" voetballand. Om dat "kleine" continue alleen maar op te hangen aan omvang of aantal inwoners vind ik gewoon te beperkt gedacht. We zijn daarin ook niet uniek hoor, kijk bijvoorbeeld ook naar Portugal met zijn rond de 11 a 12 miljoen inwoners (dacht ik) , ook gewoon echt een voetballand.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoezo is het een "drog" reden dan? Er zit een gedachte achter. Namelijk dat Nederland een veel kleiner potentieel aan talenten heeft dan de grotere landen.
En ja het was óók knap van Uruguay, maar de laatste keer dat die het WK wonnen was in 1950.
Sinds 1954 hebben alléén Brazilië, Engeland, Argentinië, Duitsland, Italië en nu Spanje 'm één of meerdere keren gewonnen. Dat zijn stuk voor stuk landen met enkele tientallen miljoenen inwoners, tot zelfs 200 miljoen (Brazilië).
Dus: in een land waar voetbal lééft, heb je meer kansen op uitzonderlijke talenten naarmate je meer inwoners hebt.
Weet je daar als klein landje structureel tegenaan te schurken, dan doe je iets goed, bijvoorbeeld m.b.t. de opleiding of de sportmentaliteit.
Dat speelt zeker een rol en Nederland heeft 1,7 miljoen beoefenaars. Argentinië heeft er bijvoorbeeld 2,7 miljoen, dus zo groot is dat verschil nietquote:Op maandag 12 juli 2010 12:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gaat het niet gewoon om het aantal actieve beoefenaars van de sport i.p.v. de populatie?
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat Leandra ook al zegt, er zijn vele landen met veel meer inwoners die gewoon veel minder presteren op voetbalgebied .... en natuurlijk doe je dan als Nederland op voetbalgebied wat goed, daar heb je gelijk in, maar Nederland heeft daar ook de faciliteiten en het geld voor, zaken die andere, qua inwoners en omvang grotere landen, weer ontberen. Dus op dat gebied is Nederland, mondiaal gezien, naar mijn mening helemaal niet zo'n "klein" voetballand. Om dat "kleine" continue alleen maar op te hangen aan omvang of aantal inwoners vind ik gewoon te beperkt gedacht. We zijn daarin ook niet uniek hoor, kijk bijvoorbeeld ook naar Portugal met zijn rond de 11 a 12 miljoen inwoners (dacht ik) , ook gewoon echt een voetballand.
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat speelt zeker een rol en Nederland heeft 1,7 miljoen beoefenaars. Argentinië heeft er bijvoorbeeld 2,7 miljoen, dus zo groot is dat verschil niet
quote:
Eens!quote:Op maandag 12 juli 2010 13:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Kortom: dat is een goede prestatie en dat mag best gezegd worden lijkt me.
Ik had het natuurlijk eerst even opgezochtquote:Op maandag 12 juli 2010 13:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt niet dat Nederland er 1,7 miljoen heeft. Minstens een half miljoen minder, uit m'n hoofd.
En in Zuid-Amerikaanse landen heb je ook veel alternatieve competities, zonder contributie en nette outfits, maar wél met scouts die dergelijke veldjes checken.
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik had het natuurlijk eerst even opgezochtWat mij trouwens opviel is dat Argentinië vergeleken met Brazilië, Duitsland, Engeland, Italië, etc, ook relatief maar een "klein" voetballand is.
ik had de link die ik gebruikte er al bij gezetquote:Op maandag 12 juli 2010 13:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Argentinië is wel een stuk kleiner weer ja, tegen de 40 miljoen inwoners of zo?
Ik ga het ook even opzoeken, want de KNVB zit volgens mij op iets boven de miljoen leden, maar misschien dat ze de afgelopen jaren enorm gegroeid zijn.
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik had het natuurlijk eerst even opgezochtWat mij trouwens opviel is dat Argentinië vergeleken met Brazilië, Duitsland, Engeland, Italië, etc, ook relatief maar een "klein" voetballand is.
http://www.rtl.nl/%28/act(...)emers_wk_voetbal.xml
Van mij mag het doorgaan maar dan wel in een duikboot.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:37 schreef Lavenderr het volgende:
Ik hoop toch zo dat die rondvaart niet doorgaat.
Waarom dat?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:37 schreef Lavenderr het volgende:
Of aan of uit met dat ding graag!quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van mij mag het doorgaan maar dan wel in een duikboot.
Hij zou alleen maar plaatsvinden als we kampioen zouden worden, ik snap ook niet waarom het nu toch moet... leuk, die moderne "Ja, maar tweede plaats is ook goed hoor" mentaliteit, maar dan gaat zo'n rondvaart nergens meer over.quote:
quote:
Yep!quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:37 schreef Lavenderr het volgende:
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat het me voor die jongens uiterst genant lijkt. Ze hebben niet gewonnen, ze zijn tweede, dus het is het net niet.
Maar ik kan het mis hebben hoor, misschien lijkt het ze wel reuze leuk om op deze manier gefeteerd te worden.
Ook ben ik een beetje bang voor negatieve reacties van gefrustreerde supporters, die misschien lelijke dingen gaan schreeuwen vanaf de wal, dat vind ik dan weer zielig voor ze.
Dan zjin we het eens!quote:Op maandag 12 juli 2010 13:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij zou alleen maar plaatsvinden als we kampioen zouden worden, ik snap ook niet waarom het nu toch moet... leuk, die moderne "Ja, maar tweede plaats is ook goed hoor" mentaliteit, maar dan gaat zo'n rondvaart nergens meer over.
Laat ze dat lekker voorbehouden houden aan winnaars van het EK/WK, en niet aan de niet-winnaars.
De Spanjaarden krijgen een optocht in Pamplonaquote:Op maandag 12 juli 2010 13:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kunnen ze het Spaanse team niet op zo'n boot zetten en die door de grachten varen?
De Spaanse Armada!quote:Op maandag 12 juli 2010 13:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kunnen ze het Spaanse team niet op zo'n boot zetten en die door de grachten varen?
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Het pas aan de andere kant wel een beetje bij Amsterdam. Die doen graag met de grote jongens mee als "wereldstad" terwijl ze zelfs in Europa al niet eens in de top 20 van grootste steden staan.
En qua mondain, liberaal en vrijgevochten is Amsterdam ook al door tal van andere steden links en rechts ingehaald inmiddels, mede dankzij het kleinburgerlijke klimaat in Nederland.
Dus zo'n kneuterige rondvaart door de grachten terwijl je de finale verloren hebt, past wel in het plaatje.
En nu effe het dorp in.![]()
![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Dan zjin we het eens!
Ik postte het hier vorige week ook dat als ik als voetbal de finale had verloren, ik liever in mijn eentje op de Tafelberg zou gaan zitten.
Ik dacht heel heel dat Lavender op een woonboot woonde
De schiet ook niet echt opquote:Op maandag 12 juli 2010 13:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep!![]()
Wachten op wijkverpleegkundige om haar medicatie te wisselen, maar dat heeft ze zelf al gedaan. Die verpleegkundige komt om 2 terwijl ze maar medicatie had tot 12.30
Jackquote:
Kon ze maar klok kijken!quote:Op maandag 12 juli 2010 14:20 schreef Laysa het volgende:
Met zweet op het voorhoofd en in de handschoenen daarstraks mn medicatie cassete gewisseld....en dan nu nog steeds aan het wachten op de wijkverpleegkundige...die kon echt alleen maar om 14.00 uur vandaag
Wat een knullig gedoe weer.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:20 schreef Laysa het volgende:
Met zweet op het voorhoofd en in de handschoenen daarstraks mn medicatie cassete gewisseld....en dan nu nog steeds aan het wachten op de wijkverpleegkundige...die kon echt alleen maar om 14.00 uur vandaag
Wel blij dat ik thuis benquote:Op maandag 12 juli 2010 14:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een knullig gedoe weer.
Het is zeker wel weer lekker om fijn thuis te zijn. Wel een beetje je gemak houden hoor, laat je maar lekker een beetje verwennen.
Nee jack, het was géén buitenspelquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De Spanjaarden krijgen een optocht in Pamplona"Kom op jongens, een beetje doorlopen!"
quote:
quote:
Ja, Ping!quote:Op maandag 12 juli 2010 15:13 schreef CarOnline het volgende:
Ja, jammer van gister. Stomme scheids![]()
Eerste werkdag zit er op, veel informatie en halverwege een enorme stroomstoring. Hele winkelcentrum lag plat.
Stonden 2 transformatorhuisjes, de ene sloeg de bliksem in en de andere kreeg een boom op zijn dakje.
Dus na een uur ben ik maar naar huis gestuurd want ik hoefde nog maar een uurtje.
Lekker makkelijk. En morgen vrij
Waardeloos Laysa, maar ik geloof die wijkverpleegkundige wel. De mannen en meiden die de straat op moeten zitten nokkie nokkie vol. Het moet namelijk efficiënt en goedkoop van de managers. Dien een klacht in, dat lijkt mij de enige mogelijkheid op dit falend systeem.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:20 schreef Laysa het volgende:
Oh ja, nee dat wil niet.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, Ping!
Was net bij nagelboerin dus ja, gehandicapt.
Hoe was het? Leuke jongens?
Ah leuk!quote:Op maandag 12 juli 2010 15:16 schreef CarOnline het volgende:
Oh ja, nee dat wil niet.
Ja! Voel me alweer thuis![]()
Ze doen nog aardig en pesten nog niet. Over een weekje maar eens weer kijken
Ja!quote:Op maandag 12 juli 2010 15:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Ah leuk!
Is het goed materiaal om mee te werken. De producten hè, niet de jongens.
En zo komt alles toch nog goed! Je zal het ook maar 2 dagen in je hoofd moeten houden! Dat is verschrikkelijk!quote:Op maandag 12 juli 2010 15:20 schreef CarOnline het volgende:
Ja!
En ja. Veeeeeeeeeel info. Mijn arme hoofdje tolt er van![]()
Maar woensdag hoef ik pas weer en dan ben ik vast alles vergeten.
Reden voor een klein feestje Deesquote:Op maandag 12 juli 2010 15:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik krijg net het bericht dat mijn zus vandaag al naar huis mag!
Dat is nog eens een goed berichtquote:Op maandag 12 juli 2010 15:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik krijg net het bericht dat mijn zus vandaag al naar huis mag!
Een taaiequote:Op maandag 12 juli 2010 15:50 schreef Deisyy het volgende:
Ongelooflijk, 3 dagen geleden lag ze nog met een stuk uit haar koppie![]()
Ze had gisteren al gezegd dat ze naar huis wilde zodra ze kon lopen. Stoere
Nou ja zeg.........is ze inmiddels geweest?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:20 schreef Laysa het volgende:
Hele toffe meneer!quote:Op maandag 12 juli 2010 15:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wel blij dat ik thuis ben....net de meneer van de ketel geweest en krijg nog ff een nwe ketel....met als reden...die mevrouw heeft het aan dr rikketik en kan dus echt niet zonder warm water
...toffe meneer
Is dat niet heel snel? Aan de andere kant: je voelt jethuis vaak veel beter dan in een ziekenhuis, al was het alleen maar om je eigen bedje!quote:Op maandag 12 juli 2010 15:50 schreef Deisyy het volgende:
Ongelooflijk, 3 dagen geleden lag ze nog met een stuk uit haar koppie![]()
Ze had gisteren al gezegd dat ze naar huis wilde zodra ze kon lopen. Stoere
"Supporters wordt afgeraden naar het vliegveld te komen, spelers worden afgeschermd, alleen de pers is welkom."quote:Op maandag 12 juli 2010 17:09 schreef Toverheks het volgende:
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
de aankomst is nu bezig ze landen zo dit is de link op de NOS
ja jammer he, maar ja morgen wordt het toch feest.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:13 schreef spuitje het volgende:
[..]
"Supporters wordt afgeraden naar het vliegveld te komen, spelers worden afgeschermd, alleen de pers is welkom."
Toch best een beetje jammer voor al die mensen die Oranje zo hebben gesteund!
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:09 schreef Toverheks het volgende:
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
de aankomst is nu bezig ze landen zo dit is de link op de NOS
Je bent ook een beetje dom om naar schiphol af te reizen daarvoor..quote:Op maandag 12 juli 2010 17:13 schreef spuitje het volgende:
[..]
"Supporters wordt afgeraden naar het vliegveld te komen, spelers worden afgeschermd, alleen de pers is welkom."
Toch best een beetje jammer voor al die mensen die Oranje zo hebben gesteund!
denk dat die spanjaarde niet weten wat feest vieren is.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:15 schreef hondjes het volgende:
Spreek net mijn dochter, die zegt..Je ziet gewoon niet , dat die Spanjaarden gewonnen hebben, geen vlaggetje,
geen toeter, helemaal niets.
Zal wel in Madrid anders zijn, maar in Catalunya is er van het hele voetbal en hun overwinning niets te merken.
Kut voor je Pietquote:Op maandag 12 juli 2010 18:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben me net een partij nat geregend![]()
![]()
! Alles doorweekt (geen jas bij me want geen weerbericht gevolgd). Was op gegeven moment bang dat m'n telefoon 't niet zou overleven
.
Catalunya is nog steeds Spanje, maar ze willen hun eigen staatje..quote:Op maandag 12 juli 2010 18:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Catalonië is ook geen onderdeel van Spanje!
ETA en zulks!
Spanjaard!quote:Op maandag 12 juli 2010 18:35 schreef hondjes het volgende:
[..]
Catalunya is nog steeds Spanje, maar ze willen hun eigen staatje..
Hebben ook hun eigen taal, daar waar ik woon, spreken ze geeneens Spaans., zelfs niet op het gemeentehuis.
Catelonië is (onderdeel van) Baskenland en de ETA is de Baskische afscheidingsbeweging.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:41 schreef beequeen het volgende:
Wat heeft Catalonië in godsnaam te maken met de ETA?
Dus dat.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:48 schreef hondjes het volgende:
Catalunya heeft niets met Baskenland te maken.en al helemaal niet met de ETA.
Ow, dan heb ik weer iets geleerdquote:Op maandag 12 juli 2010 18:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Baskenland
En dit is Catalonië. Je bent nooit te oud om te leren.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:56 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Baskenland dus.
En dit is Catalonië:
[ afbeelding ]
De Catalanen hebben net zo een hekel aan de Basken als de Spanjaarden.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
En hoe zit dan weer tussen de Basken en de Catalanen?
En dat gebiedje daar tussenin wie wonen daar dan?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:00 schreef hondjes het volgende:
[..]
De Catalanen hebben net zo een hekel aan de Basken als de Spanjaarden.
O daar ben ik wel eens geweest! Toen we in de Spaans/Franse Pyreneeën waren. Toen reed je via Frankrijk Spanje in, vervolgens weer in Frankrijk, Spanje en toen was ik de draad kwijt.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:04 schreef hondjes het volgende:
Dat is Andorra..waar je belastingvrij kan kopen.
Strenge grenscontrole hoor, als je Spanje weer ingaat.
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:04 schreef hondjes het volgende:
Dat is Andorra..waar je belastingvrij kan kopen.
Strenge grenscontrole hoor, als je Spanje weer ingaat.
Ook al vind ik het fijn dat ze weer thuis is, ik vond het nog vreemder dat ze al weg mocht. Zo van, hop katheter eruit, infuus eruit en wegwezen.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent ook een beetje dom om naar schiphol af te reizen daarvoor..
Plus kunnen ze die rondvaart wat mij betreft in hun reet steken afkappen, wat een raar gedoe.
@ Diesszzz.. Wat een goed nieuws, maar ik ben het wel een beetje met Spuitje eens. Lijkt me echt erg snel. Al was het maar vanwegen het feit dat ze uren onder narcose is geweest. Daar krijgt je lijf een opsodemieter van.
Zolang het in haar huiselijke omgeving redelijk rustig is, is thuis zijn wel het beste opknap middel iig
Heel veel sterkte! Tja, dat is het beleid hè! Herstellen doe je thuis maar.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook al vind ik het fijn dat ze weer thuis is, ik vond het nog vreemder dat ze al weg mocht. Zo van, hop katheter eruit, infuus eruit en wegwezen.
Maar ze lag in het Erasmus op een zaal met van 4 personen, sliep daar slecht, er was veel onrust en ontzettend warm. Mijn zus heeft nu juist heel veel behoefte aan rust om zich heen en zal thuis veel meer tot rust komen dan in het ziekenhuis.
Mijn zwager heeft het bericht uit laten gaan dat iedereen eerst moet bellen voor ze langs komen, dus hij houdt de boel daar goed in de gaten.
Jij kan het wetenquote:Op maandag 12 juli 2010 19:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heel veel sterkte! Tja, dat is het beleid hè! Herstellen doe je thuis maar.
Ben benieuwd wie ie MP gaat maken.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:59 schreef Deisyy het volgende:
Marc Rutte zonder bril. Leuk![]()
[ afbeelding ]
Omdat ie gezegd heeft niet in het kabinet te gaan zitten als er een 'vechtkabinet' uit zou rollen. En dat mag je Paars+ toch wel noemen, ze willen er zelfs een kernkabinet van maken.quote:
Zou willen dat het hier fris werd. En we eindelijk eens wat regen kregen.............Zie er tegenaan om naar bed te gaan, alles erg warm en klam.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dit topic is morsdood. En ik eigenlijk ook. Nu het fris begint te worden voel ik mijn moeheid pas goed. Die warmte breekt toch op.
Beetje flauw van Marcquote:Op maandag 12 juli 2010 23:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ie gezegd heeft niet in het kabinet te gaan zitten als er een 'vechtkabinet' uit zou rollen. En dat mag je Paars+ toch wel noemen, ze willen er zelfs een kernkabinet van maken.
Ik heb net de tuindeur dicht gedaan, het is echt goed afgekoeld hier binnen.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:37 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zou willen dat het hier fris werd. En we eindelijk eens wat regen kregen.............Zie er tegenaan om naar bed te gaan, alles erg warm en klam.
Ja, het wil hier maar niet regenen. Warmte vind ik niet heel erg, kan ik vrij goed tegen, maar het moeten zien hoe hele oogsten kapot gaan, dat vind ik wel erg! Boeren hebben het over het algemeen al slecht en zo een jaar zal velen de das om doen. Hoorde van vrienden van ons dat wanneer het binnen een week niet verandert hij de wintervoorraad voor het vee aan zal moeten spreken, maar die wintervoorraad is al te klein! En als ik zie hoe hun mais er bij staat springen me de tranen in de ogen, is echt helemaal niets!quote:Op maandag 12 juli 2010 23:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb net de tuindeur dicht gedaan, het is echt goed afgekoeld hier binnen.
Bij jou in Frankrijk is het dus nog warm en droog.
oh dus je bent al flink aan het rommelen, nou als je in de gelegenheid nog bent de komende dagen, en bv je water breekt nog wel ff melden hier hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 07:57 schreef Marrije het volgende:
Ja, ben er nog. Vind het nu zelf ook wel spannend worden met nog 4 dagen op de teller![]()
Maar mijn gevoel zegt morgen of overmorgen. Vandaag dus maar rustig aan doen.
Ik had het van Van Marwijk ook gezien en zag het gisteren van Sneijder, die laatste kreeg toen op zijn sodemieter van Van Bronckhorst. En terecht, want toont je wel als een slecht verliezer als je zoiets doet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:16 schreef spuitje het volgende:
Nog even voetbal.............
Zag in diverse overzichten dat zowel Van Marwijk als Sneyder direct na het uitreiken van de medailles hun medaille afdeden. Als je zoiets doet ben je een wel heel slechte verliezer! Je team is tweede geworden op een mondiaal tournooi en dan doe je gelijk na de uitreiking je medaille weg???
Kan me voorstellen dat ze baalden, maar ze kregen wat ze verdienden en daar horen ze trots op te zijn!
BTW: manlief zei vanavond dat dit pas het achtste WK was en dat Nederland dus drie keer in de finale heeft gestaan! En ja, drie keer tweede geworden, maar is dat iets om je voor te schamen en een reden om je medaille (eerlijk verdiend!!!!) te verstoppen? Wat een loosers zeg!
Is het niet veel goedkoper om te vliegen Hondjes?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:31 schreef hondjes het volgende:
Spannend, Marrije...
Helaas zit ik dan twee dagen in de auto, maar zal aan je denken, tijd henoeg om mee te puffen.
Jawel, maar ik hou niet van vliegen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het niet veel goedkoper om te vliegen Hondjes?
Mijn zus vloog vorige week van Verona naar Amsterdam voor 59 euro!
Laysa heeft goed geslapen!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:08 schreef Toverheks het volgende:
Hoop dat Laysa en Deisyy haar zusje de 1e nacht weer thuis goed geslapen hebben.
Rechtstreeks? Die moet ik onthouden dan. Weet jij ook welke maatschappij?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:58 schreef Deisyy het volgende:
Mijn zus vloog vorige week van Verona naar Amsterdam voor 59 euro!
Ja ze vloog rechtstreeks met Transavia.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Rechtstreeks? Die moet ik onthouden dan. Weet jij ook welke maatschappij?
En een goedemorgen. Sort of.
goedenmorgane allemaal.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, is er nou echt van 10:25 t/m vanmiddag laat huldiging op tv
Cc mijn oudste gaat altijd vanaf Eindhoven, dat is veel goedkoper, je kan ook via Brussel , daar hebben ze aanbiedingen vanaf 19 euro. er bestaat een site, weet niet welke die elke dag alle tarieven on line zet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Rechtstreeks? Die moet ik onthouden dan. Weet jij ook welke maatschappij?
En een goedemorgen. Sort of.
Niet helemaal... dit was het 19de WK, maar NL heeft niet iedere keer meegedaan, dit was de 9de keer dat ze meededen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:16 schreef spuitje het volgende:
BTW: manlief zei vanavond dat dit pas het achtste WK was en dat Nederland dus drie keer in de finale heeft gestaan! En ja, drie keer tweede geworden,
Je bedoelt met Ryan Air? Daar heb ik inderdaad vaak mee gevlogen toen beste vriend nog in Noord-Italië zat. Maar dan vlieg je niet op Verona, maar op Treviso of Bergamo. En ik wil deze zomer een paar dagen specifiek naar Verona.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:29 schreef Toverheks het volgende:
Cc mijn oudste gaat altijd vanaf Eindhoven, dat is veel goedkoper, je kan ook via Brussel , daar hebben ze aanbiedingen vanaf 19 euro. er bestaat een site, weet niet welke die elke dag alle tarieven on line zet.
Je zit toch niet al stiekem weeën te hebben hèquote:Op dinsdag 13 juli 2010 07:57 schreef Marrije het volgende:
Ja, ben er nog. Vind het nu zelf ook wel spannend worden met nog 4 dagen op de teller![]()
Maar mijn gevoel zegt morgen of overmorgen. Vandaag dus maar rustig aan doen.
ja, maar er zijn ook andere maatschappijen die stunten met dagprijzen, verdorrie weet niet welke site, en ben al aan het zoeken maar google geeft heel veel pagina`s aan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bedoelt met Ryan Air? Daar heb ik inderdaad vaak mee gevlogen toen beste vriend nog in Noord-Italië zat. Maar dan vlieg je niet op Verona, maar op Treviso of Bergamo. En ik wil deze zomer een paar dagen specifiek naar Verona.
Dat hoop ik welquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:43 schreef Toverheks het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
nou spannend hoor, deze week krijgen we een baby![]()
![]()
het was toch de 17e he Marrije dat je was uitgerekend, maar vandaag of morgen mag ook wel hoor.
Ah, o.k., weer wat wijzer op voetbalgebiedquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet helemaal... dit was het 19de WK, maar NL heeft niet iedere keer meegedaan, dit was de 9de keer dat ze meededen.
Bron
Deisyy, wat geweldig dat je zus al naar huis mag, hoewel ik me met zoveel drukte om me heen heel goed kan voorstellen dat ze liever thuis is dan in het ziekenhuis, maar ze moet sowieso goed herstellen willen ze haar zo snel al laten gaan, echt super![]()
Môgguh
je mag toch 2 weken na de uitgerekende datum??quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat hoop ik welAnders ga ik over de datum en dat lijkt me een stuk minder leuk
tegenwoordig is wel het beleid bij de meeste vk dat je met 41 weken al wordt doorgestuurd naar de gyn. Maar eh, of het mag of niet maakt me niet zoveel uit, graag voor de uitgerekende datumquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je mag toch 2 weken na de uitgerekende datum??
Maar dat wil toch niemand? En al helemaal niet met die warmte lijkt me. Nee hoor Marrije, beval maar lekker zo snel mogelijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je mag toch 2 weken na de uitgerekende datum??
Dat doet maar!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:40 schreef Copycat het volgende:
Als ik voor 60 piek naar Verona kan vliegen, ipv gedoe met auto huren/treinen om er vanuit Treviso te komen, dan weet ik wel waar ik voor kies.
Op zakelijke uitnodiging, hè!quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
tegenwoordig is wel het beleid bij de meeste vk dat je met 41 weken al wordt doorgestuurd naar de gyn. Maar eh, of het mag of niet maakt me niet zoveel uit, graag voor de uitgerekende datum
Komt die verpleegkundige nu wel om 12 uur? En doe je wel rustig? En kan me voorstellen dat je liever thuis bent, vind ziekenhuizen helemaal niets en de franse al helemaal niet, ook al is de verzorging goed.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:00 schreef Laysa het volgende:
Vandaag ff een rustige dag....dadelijk douchen en dan op de verpleegkundige wachten...misschien dat ik tussendoor nog wat aanrommel in huis...DK is even weg en vanmiddag gaat hij met een vriend de nwe kleine kolekast ophalen...verders zet ik lekker de tour afwisselend met de huldiging op...Menn wat ben ik blij om thuis te zijn...ik snap supergoed waarom je zus liever naar huis gaat deis
he lekker dat je koelkastje vandaag staat, en wat betreft de huldiging en de tour is zelfde net, de NOS heeft het te druk voor de tour denk ik, dus wordt zappen naar belgie.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:00 schreef Laysa het volgende:
Vandaag ff een rustige dag....dadelijk douchen en dan op de verpleegkundige wachten...misschien dat ik tussendoor nog wat aanrommel in huis...DK is even weg en vanmiddag gaat hij met een vriend de nwe kleine kolekast ophalen...verders zet ik lekker de tour afwisselend met de huldiging op...Menn wat ben ik blij om thuis te zijn...ik snap supergoed waarom je zus liever naar huis gaat deis
stond al een groepje om half 5 vannacht, die wilde echt de eerste zijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Treurige boel vooralsnog op 't museumplein.
In Spanje, In Madrid, dat zei ik al..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:40 schreef Toverheks het volgende:
nou Hondjes, ze vierden het dus masaal die spanjaarde zit nu te kijken, wat een mensen gisteren
Lekker hè om weer thuis te zijn Laysa. Maar wel rustig aan doen hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:00 schreef Laysa het volgende:
Nee voor het Catshuis dan......... staan Klink en Balkenende daar te wachten, komt er uit die bus eerst een hele voorraad ouwe knarren van de KNVB rollen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
ja jammer he bij jou, moet heel gezellig geweest zijn als ik zo de beelden bekeek, en lekker druk.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:43 schreef hondjes het volgende:
[..]
In Spanje, In Madrid, dat zei ik al..
Maar niet in Catalunya, geen vlaggetje te zien.
er had er 1 voor 300 euro aan flesjes opgehaald, maar de flesseninname was stuk, denk AH die zit schuin op Museumplein.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:55 schreef Leandra het volgende:
Lachen, beelden van het Museumplein; staat Marieke de Vries daar haar NOS-verhaaltje te houden, komt er een oma met fiets langslopen die echt zo kijkt van "zo, zo.... dat zijn al meer mensen dan ik verwacht had"
Maar haar boodschappentas hangt aan t stuur dus ik vermoed dat ze zo rustig boodschappen gaat doen
veel plezierquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:47 schreef Deisyy het volgende:
Even nog aan paar dingetjes doen en dan ga ik vanmiddag van de Zeeuwse zon genieten in Renesse
ja had er eens een doc. van gezien hoe die spanjaarde met hun club meeleven.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:45 schreef hondjes het volgende:
Als Barcelona wint, is het een groot feest, toeterende autos, vuurwerk.
Maar nu houdt Catalunya zich gedeisd.
Geloof het of niet, maar Balkenende kent alle spelers bij naam en toenaamquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee voor het Catshuis dan......... staan Klink en Balkenende daar te wachten, komt er uit die bus eerst een hele voorraad ouwe knarren van de KNVB rollen.
Nou ja, misschien maar goed ook, dat zijn de personen waarvan Ab en JP waarschijnlijk wel de namen weten, die zitten immers al tig jaar in dezelfde perkamentclubjes.
Het verbaast me van een refo sowieso al dat hij gek op sport zou zijn.....quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:03 schreef spuitje het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar Balkenende kent alle spelers bij naam en toenaamJe ziet het hem bepaald niet aan maar die man is gek op sport!
Ik neem aan dat je op zij geloof doelt? Waarom zou iemand die gelooft niet gek op sport kunnen zijn?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het verbaast me van een refo sowieso al dat hij gek op sport zou zijn.....
Maar zijn verschrikkelijk kwijlerige overdreven aanwezigheid stoort me enorm, zowel vorig weekend bij de Tour in Rotterdam (uit het open dak van een Tour-auto gaan staan zwaaien, schiet toch op prutser, die mensen staan daar echt niet voor jou) als afgelopen weekend bij het WK....
Ja uiteraard doel ik op zijn geloof, ik woon in een refodorp (en dan het echte werk, bible belt to the max) en geloof mij maar dat die refo's niet aan sport doen, het liefst zou de SGP het zwembad nog sluiten op zondag.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:19 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je op zij geloof doelt? Waarom zou iemand die gelooft niet gek op sport kunnen zijn?
Die hele zwaren sporten inderdaad niet op zondag, ze kijken er zelfs niet naar op t.v.!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja uiteraard doel ik op zijn geloof, ik woon in een refodorp (en dan het echte werk, bible belt to the max) en geloof mij maar dat die refo's niet aan sport doen, het liefst zou de SGP het zwembad nog sluiten op zondag.
Alleen de gematigden sporten wel.... korfbal ofzo.
Kortjakje bracht de gehele week door in bed en om nou niet direct iedereen te vertellen dat ze een hoertje was zeiden ze dat ze ziek was. Op Zondag ging ze naar de kerk met een bijbel vol zilverwerk, ze had immers een goed betaalde professie.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:16 schreef Noek het volgende:
Dus waarom is Kortjakje alleen op zondag niet ziek??
Echt zwaren hebben niet eens een TV, en die beschouwen sport gewoon als iets van de duivel, ook op andere dagen dan zondag.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:20 schreef spuitje het volgende:
[..]
Die hele zwaren sporten inderdaad niet op zondag, ze kijken er zelfs niet naar op t.v.!
Ik heb een jaar in zo'n dorp gewerkt dus ik ken het. En een paar jaar terug waren we in Elspeet maar daar kon je toen op zondag niet tanken of pinnen.
Rare mensen hoor, die hele zwarenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt zwaren hebben niet eens een TV, en die beschouwen sport gewoon als iets van de duivel, ook op andere dagen dan zondag.
Ja, Elspeet is leuk.... maar nog een stuk minder erg dan Uddel.
Overigens is het niet kunnen pinnen ook vrij simpel: of de pinautomaat is onderdeel van de supermarkt van de zeer gereformeerde supermarkt-eigenaar en dus is het daarom geen optie, of er is wel een Rabobank, maar een Rabobank is nog steeds een co-operatie, en dus hebben de leden inspraak, en dus kan het zijn dat die lokaal op zondag gesloten is, ook de pinautomaat... want je wilt niet het risico lopen dat een stuk of wat van je rijkste klanten weglopen.
Overigens was de pinautomaat (van de Rabobank) in Garderen tot een paar jaar geleden ook op zondag buiten gebruik, en dan valt Garderen nog mee ten opzichte van mijn dorp, met het verschil dat de hervormden in Garderen veel strenger zijn dan de Gereformeerden, en ze geen Gereformeerde Gemeente hebben, en die laatste is over het algemeen het strengst.
Maar de Rabo Garderen viel toen nog onder Voorthuizen, en die van ons niet, en dus hadden ze daar wel de mogelijkheid, terwijl die paar hele strengen bij ons niet de overhand konden krijgen.
Inmiddels loopt het redelijk vol. Maar de gemeente heeft wel het aantal bezoekers wat ze verwachten bijgesteld: tussen de 250.000 en 750.000quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wordt ie behalve nat ook vies van de regen dan??quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:30 schreef Copycat het volgende:
Fijn.
Mijn hangmat uitgewassen en dacht vanochtend: laat ik 'm weer ophangen, staat gezelliger dan zo'n lege paal en straks hangen is een lekker vooruitzicht.
Barst me nu toch een bui van jewelste los. Kan het wascircus straks weer opnieuw beginnen.
Als er een laagje water in blijft staan (en het valt echt met bakken, dus dat staat er al in) dan krijg je van die waterkringen. No biggie, dus grote kans dat ik 'm lekker laat hangen, 't natte vod.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:32 schreef Leandra het volgende:
Wordt ie behalve nat ook vies van de regen dan??
Hang je m toch even ondersteboven?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als er een laagje water in blijft staan (en het valt echt met bakken, dus dat staat er al in) dan krijg je van die waterkringen. No biggie, dus grote kans dat ik 'm lekker laat hangen, 't natte vod.
Ziet er gezellig uit, die gracht.
In iedere community heb je dwarsliggers. duwers, trekkers, meelopers, etcquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:28 schreef Leandra het volgende:
Ja Teun.... over de dresscode in deze SC.... ik mis bij jou toch een bepaald type avatar eigenlijk![]()
En dan valt het water in de andere kant in een kuil ...quote:
Zo te zien (buienradar), krijg je er strakkies nog een vettere bui overheenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als er een laagje water in blijft staan (en het valt echt met bakken, dus dat staat er al in) dan krijg je van die waterkringen. No biggie, dus grote kans dat ik 'm lekker laat hangen, 't natte vod.
Okay, na de regen dus... wel balen als ie net helemaal schoon en droog wasquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan valt het water in de andere kant in een kuil ...
Het stortregent nog steeds.
Daarbij wil jij ook helemaal niet bij de goegemeente horen hèquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
In iedere community heb je dwarsliggers. duwers, trekkers, meelopers, etc
Ik weet het, heb er een jaartje gewoondquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt zwaren hebben niet eens een TV, en die beschouwen sport gewoon als iets van de duivel, ook op andere dagen dan zondag.
Ja, Elspeet is leuk.... maar nog een stuk minder erg dan Uddel.
Overigens is het niet kunnen pinnen ook vrij simpel: of de pinautomaat is onderdeel van de supermarkt van de zeer gereformeerde supermarkt-eigenaar en dus is het daarom geen optie, of er is wel een Rabobank, maar een Rabobank is nog steeds een co-operatie, en dus hebben de leden inspraak, en dus kan het zijn dat die lokaal op zondag gesloten is, ook de pinautomaat... want je wilt niet het risico lopen dat een stuk of wat van je rijkste klanten weglopen.
Overigens was de pinautomaat (van de Rabobank) in Garderen tot een paar jaar geleden ook op zondag buiten gebruik, en dan valt Garderen nog mee ten opzichte van mijn dorp, met het verschil dat de hervormden in Garderen veel strenger zijn dan de Gereformeerden, en ze geen Gereformeerde Gemeente hebben, en die laatste is over het algemeen het strengst.
Maar de Rabo Garderen viel toen nog onder Voorthuizen, en die van ons niet, en dus hadden ze daar wel de mogelijkheid, terwijl die paar hele strengen bij ons niet de overhand konden krijgen.
Wel en niet denk ik? Ik heb iets tegen groepsgedrag, daarentegen meestal niets tegen mensen in een groep. 't Is bij mij meestal hinken op twee gedachtenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarbij wil jij ook helemaal niet bij de goegemeente horen hè
Ik begrijp wel wat je bedoelt, ergens bijhoren is wat anders dan met die meute waar je bijhoort blind meelopen.... aan dat laatste heb ik ook een broertje dood.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wel en niet denk ik? Ik heb iets tegen groepsgedrag, daarentegen meestal niets tegen mensen in een groep. 't Is bij mij meestal hinken op twee gedachten
* Is graag de weg kwijtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met het verschil dat jij volgens mij sowieso de andere kant op gaat lopen als de hele groep de ene kant oploopt, en ik gewoon afweeg wat ik van de richting die de groep kiest vind, maar ook net zo makkelijk de andere kant oploop als die richting me niet bevalt.
Ja, zo zag het er ook echt uit hè. Maar gisteren wel heel erg veel gedaan en vanmorgen ook. Daarnaast is veel werk dubbel en betreft het wat kopiëren en plakken, da's best handig.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:04 schreef Leandra het volgende:
Gut gut gut, en vrijdag nog klagen dat het een shitload aan werk was...... voor wel 3 weken terwijl je maar 1 week de tijd had
Eigenlijk had ze het vorige week met een beetje doorwerken dus nog wel even zelf kunnen doenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, zo zag het er ook echt uit hè. Maar gisteren wel heel erg veel gedaan en vanmorgen ook. Daarnaast is veel werk dubbel en betreft het wat kopiëren en plakken, da's best handig.
Nee, ze was de hele week al bezig, tot laat in de avond. Sterker nog, ze wilde vrijdag ook nog doorgaan na vijven maar ik heb haar weggestuurd. Vakantie is vakantie hè.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eigenlijk had ze het vorige week met een beetje doorwerken dus nog wel even zelf kunnen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |