wees eerlijk Pietje, de Jong maakt vaker vieze overtredingen, en het liefst met 2 voetjes iemand onder uit halen. vind de jong ook geen mooie voetballer met stijl nee rammen is zijn motto, en of je nou een speler verwond voor zijn verdere leven daar staat hij vaak niet bij stil.quote:
De fiets laten staan en met de trein naar huis lijkt mij niet onverstandigquote:Op maandag 12 juli 2010 10:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik dacht dat 't 28 graden werd, ben hier op de fiets zonder jas. Wie houdt dan ook 't weer bij als je in de WKfinale staat en 't 34 graden is
Zeker, was simpelweg smerig. En hij heeft 't al eerder gedaan, dit toernooi.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:22 schreef Toverheks het volgende:
wees eerlijk Pietje, de Jong maakt vaker vieze overtredingen, en het liefst met 2 voetjes iemand onder uit halen. vind de jong ook geen mooie voetballer met stijl nee rammen is zijn motto, en of je nou een speler verwond voor zijn verdere leven daar staat hij vaak niet bij stil.
Is het al voorbij gekomen dat de scheids partijdig was?quote:Op maandag 12 juli 2010 10:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik vond die scheidsrechter erg snel geel trekken, erg snel fluiten, maar een paar overtredingen hadden rustig rood kunnen zijn.
Ik ben benieuwd of er morgen nog veel mensen op het museumplein zullen staan, ik denk eigenlijk van niet.
Ja, en dat leek hij ook af en toe te zijnquote:Op maandag 12 juli 2010 10:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Is het al voorbij gekomen dat de scheids partijdig was?
denk dat je raar op je neus zou kijken, denk dat heel museumplein weer afgeladen is, veel mensen hadden al vrij geregeld.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik vond die scheidsrechter erg snel geel trekken, erg snel fluiten, maar een paar overtredingen hadden rustig rood kunnen zijn.
Ik ben benieuwd of er morgen nog veel mensen op het museumplein zullen staan, ik denk eigenlijk van niet.
Omgekochtquote:Op maandag 12 juli 2010 10:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, en dat leek hij ook af en toe te zijn
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:17 schreef Jian het volgende:
"The mean-spirited, bad-tempered Van Marwijk had said earlier in the tournament that no one would win anything these days playing Total Football. Apart from millions of friends. Instead, here he chose to send in his Clogs of War."
Volgens mij was hij niet partijdig, maar gewoon ronduit slecht ! Ik vind niet dat hij Nederland meer benadeeld heeft dan Spanje.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, en dat leek hij ook af en toe te zijn
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij was hij niet partijdig, maar gewoon ronduit slecht ! Ik vind niet dat hij Nederland meer benadeeld heeft dan Spanje.
Dezelfde bladen schijven idd vooraf dat de best 'voetballende' ploegen in de finale staan, terechtquote:Op maandag 12 juli 2010 10:28 schreef Gert het volgende:
The Sun
Zo gaat dat dus bij de pulpbladen in Engeland. Dag-in-dag-uit.
Neemt niet weg dat er een kleine kern van waarheid zit in de kritiek op het voetbal van Oanje.
Maar het leest toch vooral als forum-achtig geblaat van een gefrustreerde "journalist" die de ontluisterende, genante afgang van z'n eigen team nog niet helemaal te boven is.
En een afgezant van z'n land heeft nog wél even de finale stuk gefloten. Bedankt voor jullie bijdrage, sukkels.
Eenschquote:Op maandag 12 juli 2010 10:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Eens. Die niet gegeven corner kwam lullig uit omdat meteen daarna het doelpunt viel, maar hij heeft Nederland niet bewúst benadeeld. De wedstrijd is nooit op gang gekomen omdat hij voor elk wissewasje de boel stillegde, de voordeelregel niet toepaste en naast een aantal terechte ook een aantal onterechte kaarten trok.
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dezelfde bladen schijven idd vooraf dat de best 'voetballende' ploegen in de finale staan, terecht.
Wie?quote:Op maandag 12 juli 2010 10:35 schreef Copycat het volgende:
En VerPestie deed ook zijn uiterste best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |