Niet helemaal... dit was het 19de WK, maar NL heeft niet iedere keer meegedaan, dit was de 9de keer dat ze meededen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:16 schreef spuitje het volgende:
BTW: manlief zei vanavond dat dit pas het achtste WK was en dat Nederland dus drie keer in de finale heeft gestaan! En ja, drie keer tweede geworden,
Je bedoelt met Ryan Air? Daar heb ik inderdaad vaak mee gevlogen toen beste vriend nog in Noord-Italië zat. Maar dan vlieg je niet op Verona, maar op Treviso of Bergamo. En ik wil deze zomer een paar dagen specifiek naar Verona.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:29 schreef Toverheks het volgende:
Cc mijn oudste gaat altijd vanaf Eindhoven, dat is veel goedkoper, je kan ook via Brussel , daar hebben ze aanbiedingen vanaf 19 euro. er bestaat een site, weet niet welke die elke dag alle tarieven on line zet.
Je zit toch niet al stiekem weeën te hebben hèquote:Op dinsdag 13 juli 2010 07:57 schreef Marrije het volgende:
Ja, ben er nog. Vind het nu zelf ook wel spannend worden met nog 4 dagen op de teller![]()
Maar mijn gevoel zegt morgen of overmorgen. Vandaag dus maar rustig aan doen.
ja, maar er zijn ook andere maatschappijen die stunten met dagprijzen, verdorrie weet niet welke site, en ben al aan het zoeken maar google geeft heel veel pagina`s aan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bedoelt met Ryan Air? Daar heb ik inderdaad vaak mee gevlogen toen beste vriend nog in Noord-Italië zat. Maar dan vlieg je niet op Verona, maar op Treviso of Bergamo. En ik wil deze zomer een paar dagen specifiek naar Verona.
Dat hoop ik welquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:43 schreef Toverheks het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
nou spannend hoor, deze week krijgen we een baby![]()
![]()
het was toch de 17e he Marrije dat je was uitgerekend, maar vandaag of morgen mag ook wel hoor.
Ah, o.k., weer wat wijzer op voetbalgebiedquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet helemaal... dit was het 19de WK, maar NL heeft niet iedere keer meegedaan, dit was de 9de keer dat ze meededen.
Bron
Deisyy, wat geweldig dat je zus al naar huis mag, hoewel ik me met zoveel drukte om me heen heel goed kan voorstellen dat ze liever thuis is dan in het ziekenhuis, maar ze moet sowieso goed herstellen willen ze haar zo snel al laten gaan, echt super![]()
Môgguh
je mag toch 2 weken na de uitgerekende datum??quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat hoop ik welAnders ga ik over de datum en dat lijkt me een stuk minder leuk
tegenwoordig is wel het beleid bij de meeste vk dat je met 41 weken al wordt doorgestuurd naar de gyn. Maar eh, of het mag of niet maakt me niet zoveel uit, graag voor de uitgerekende datumquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je mag toch 2 weken na de uitgerekende datum??
Maar dat wil toch niemand? En al helemaal niet met die warmte lijkt me. Nee hoor Marrije, beval maar lekker zo snel mogelijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je mag toch 2 weken na de uitgerekende datum??
Dat doet maar!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:40 schreef Copycat het volgende:
Als ik voor 60 piek naar Verona kan vliegen, ipv gedoe met auto huren/treinen om er vanuit Treviso te komen, dan weet ik wel waar ik voor kies.
Op zakelijke uitnodiging, hè!quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
tegenwoordig is wel het beleid bij de meeste vk dat je met 41 weken al wordt doorgestuurd naar de gyn. Maar eh, of het mag of niet maakt me niet zoveel uit, graag voor de uitgerekende datum
Komt die verpleegkundige nu wel om 12 uur? En doe je wel rustig? En kan me voorstellen dat je liever thuis bent, vind ziekenhuizen helemaal niets en de franse al helemaal niet, ook al is de verzorging goed.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:00 schreef Laysa het volgende:
Vandaag ff een rustige dag....dadelijk douchen en dan op de verpleegkundige wachten...misschien dat ik tussendoor nog wat aanrommel in huis...DK is even weg en vanmiddag gaat hij met een vriend de nwe kleine kolekast ophalen...verders zet ik lekker de tour afwisselend met de huldiging op...Menn wat ben ik blij om thuis te zijn...ik snap supergoed waarom je zus liever naar huis gaat deis
he lekker dat je koelkastje vandaag staat, en wat betreft de huldiging en de tour is zelfde net, de NOS heeft het te druk voor de tour denk ik, dus wordt zappen naar belgie.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:00 schreef Laysa het volgende:
Vandaag ff een rustige dag....dadelijk douchen en dan op de verpleegkundige wachten...misschien dat ik tussendoor nog wat aanrommel in huis...DK is even weg en vanmiddag gaat hij met een vriend de nwe kleine kolekast ophalen...verders zet ik lekker de tour afwisselend met de huldiging op...Menn wat ben ik blij om thuis te zijn...ik snap supergoed waarom je zus liever naar huis gaat deis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |