Wordt ie behalve nat ook vies van de regen dan??quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:30 schreef Copycat het volgende:
Fijn.
Mijn hangmat uitgewassen en dacht vanochtend: laat ik 'm weer ophangen, staat gezelliger dan zo'n lege paal en straks hangen is een lekker vooruitzicht.
Barst me nu toch een bui van jewelste los. Kan het wascircus straks weer opnieuw beginnen.
Als er een laagje water in blijft staan (en het valt echt met bakken, dus dat staat er al in) dan krijg je van die waterkringen. No biggie, dus grote kans dat ik 'm lekker laat hangen, 't natte vod.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:32 schreef Leandra het volgende:
Wordt ie behalve nat ook vies van de regen dan??
Hang je m toch even ondersteboven?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als er een laagje water in blijft staan (en het valt echt met bakken, dus dat staat er al in) dan krijg je van die waterkringen. No biggie, dus grote kans dat ik 'm lekker laat hangen, 't natte vod.
Ziet er gezellig uit, die gracht.
In iedere community heb je dwarsliggers. duwers, trekkers, meelopers, etcquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:28 schreef Leandra het volgende:
Ja Teun.... over de dresscode in deze SC.... ik mis bij jou toch een bepaald type avatar eigenlijk![]()
En dan valt het water in de andere kant in een kuil ...quote:
Zo te zien (buienradar), krijg je er strakkies nog een vettere bui overheenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als er een laagje water in blijft staan (en het valt echt met bakken, dus dat staat er al in) dan krijg je van die waterkringen. No biggie, dus grote kans dat ik 'm lekker laat hangen, 't natte vod.
Okay, na de regen dus... wel balen als ie net helemaal schoon en droog wasquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan valt het water in de andere kant in een kuil ...
Het stortregent nog steeds.
Daarbij wil jij ook helemaal niet bij de goegemeente horen hèquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
In iedere community heb je dwarsliggers. duwers, trekkers, meelopers, etc
Ik weet het, heb er een jaartje gewoondquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt zwaren hebben niet eens een TV, en die beschouwen sport gewoon als iets van de duivel, ook op andere dagen dan zondag.
Ja, Elspeet is leuk.... maar nog een stuk minder erg dan Uddel.
Overigens is het niet kunnen pinnen ook vrij simpel: of de pinautomaat is onderdeel van de supermarkt van de zeer gereformeerde supermarkt-eigenaar en dus is het daarom geen optie, of er is wel een Rabobank, maar een Rabobank is nog steeds een co-operatie, en dus hebben de leden inspraak, en dus kan het zijn dat die lokaal op zondag gesloten is, ook de pinautomaat... want je wilt niet het risico lopen dat een stuk of wat van je rijkste klanten weglopen.
Overigens was de pinautomaat (van de Rabobank) in Garderen tot een paar jaar geleden ook op zondag buiten gebruik, en dan valt Garderen nog mee ten opzichte van mijn dorp, met het verschil dat de hervormden in Garderen veel strenger zijn dan de Gereformeerden, en ze geen Gereformeerde Gemeente hebben, en die laatste is over het algemeen het strengst.
Maar de Rabo Garderen viel toen nog onder Voorthuizen, en die van ons niet, en dus hadden ze daar wel de mogelijkheid, terwijl die paar hele strengen bij ons niet de overhand konden krijgen.
Wel en niet denk ik? Ik heb iets tegen groepsgedrag, daarentegen meestal niets tegen mensen in een groep. 't Is bij mij meestal hinken op twee gedachtenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarbij wil jij ook helemaal niet bij de goegemeente horen hè
Ik begrijp wel wat je bedoelt, ergens bijhoren is wat anders dan met die meute waar je bijhoort blind meelopen.... aan dat laatste heb ik ook een broertje dood.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wel en niet denk ik? Ik heb iets tegen groepsgedrag, daarentegen meestal niets tegen mensen in een groep. 't Is bij mij meestal hinken op twee gedachten
* Is graag de weg kwijtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met het verschil dat jij volgens mij sowieso de andere kant op gaat lopen als de hele groep de ene kant oploopt, en ik gewoon afweeg wat ik van de richting die de groep kiest vind, maar ook net zo makkelijk de andere kant oploop als die richting me niet bevalt.
Ja, zo zag het er ook echt uit hè. Maar gisteren wel heel erg veel gedaan en vanmorgen ook. Daarnaast is veel werk dubbel en betreft het wat kopiëren en plakken, da's best handig.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:04 schreef Leandra het volgende:
Gut gut gut, en vrijdag nog klagen dat het een shitload aan werk was...... voor wel 3 weken terwijl je maar 1 week de tijd had
Eigenlijk had ze het vorige week met een beetje doorwerken dus nog wel even zelf kunnen doenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, zo zag het er ook echt uit hè. Maar gisteren wel heel erg veel gedaan en vanmorgen ook. Daarnaast is veel werk dubbel en betreft het wat kopiëren en plakken, da's best handig.
Nee, ze was de hele week al bezig, tot laat in de avond. Sterker nog, ze wilde vrijdag ook nog doorgaan na vijven maar ik heb haar weggestuurd. Vakantie is vakantie hè.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eigenlijk had ze het vorige week met een beetje doorwerken dus nog wel even zelf kunnen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |