ik had de link die ik gebruikte er al bij gezetquote:Op maandag 12 juli 2010 13:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Argentinië is wel een stuk kleiner weer ja, tegen de 40 miljoen inwoners of zo?
Ik ga het ook even opzoeken, want de KNVB zit volgens mij op iets boven de miljoen leden, maar misschien dat ze de afgelopen jaren enorm gegroeid zijn.
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik had het natuurlijk eerst even opgezochtWat mij trouwens opviel is dat Argentinië vergeleken met Brazilië, Duitsland, Engeland, Italië, etc, ook relatief maar een "klein" voetballand is.
http://www.rtl.nl/%28/act(...)emers_wk_voetbal.xml
Van mij mag het doorgaan maar dan wel in een duikboot.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:37 schreef Lavenderr het volgende:
Ik hoop toch zo dat die rondvaart niet doorgaat.
Waarom dat?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:37 schreef Lavenderr het volgende:
Of aan of uit met dat ding graag!quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van mij mag het doorgaan maar dan wel in een duikboot.
Hij zou alleen maar plaatsvinden als we kampioen zouden worden, ik snap ook niet waarom het nu toch moet... leuk, die moderne "Ja, maar tweede plaats is ook goed hoor" mentaliteit, maar dan gaat zo'n rondvaart nergens meer over.quote:
quote:
Yep!quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:37 schreef Lavenderr het volgende:
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat het me voor die jongens uiterst genant lijkt. Ze hebben niet gewonnen, ze zijn tweede, dus het is het net niet.
Maar ik kan het mis hebben hoor, misschien lijkt het ze wel reuze leuk om op deze manier gefeteerd te worden.
Ook ben ik een beetje bang voor negatieve reacties van gefrustreerde supporters, die misschien lelijke dingen gaan schreeuwen vanaf de wal, dat vind ik dan weer zielig voor ze.
Dan zjin we het eens!quote:Op maandag 12 juli 2010 13:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij zou alleen maar plaatsvinden als we kampioen zouden worden, ik snap ook niet waarom het nu toch moet... leuk, die moderne "Ja, maar tweede plaats is ook goed hoor" mentaliteit, maar dan gaat zo'n rondvaart nergens meer over.
Laat ze dat lekker voorbehouden houden aan winnaars van het EK/WK, en niet aan de niet-winnaars.
De Spanjaarden krijgen een optocht in Pamplonaquote:Op maandag 12 juli 2010 13:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kunnen ze het Spaanse team niet op zo'n boot zetten en die door de grachten varen?
De Spaanse Armada!quote:Op maandag 12 juli 2010 13:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kunnen ze het Spaanse team niet op zo'n boot zetten en die door de grachten varen?
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Het pas aan de andere kant wel een beetje bij Amsterdam. Die doen graag met de grote jongens mee als "wereldstad" terwijl ze zelfs in Europa al niet eens in de top 20 van grootste steden staan.
En qua mondain, liberaal en vrijgevochten is Amsterdam ook al door tal van andere steden links en rechts ingehaald inmiddels, mede dankzij het kleinburgerlijke klimaat in Nederland.
Dus zo'n kneuterige rondvaart door de grachten terwijl je de finale verloren hebt, past wel in het plaatje.
En nu effe het dorp in.![]()
![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Dan zjin we het eens!
Ik postte het hier vorige week ook dat als ik als voetbal de finale had verloren, ik liever in mijn eentje op de Tafelberg zou gaan zitten.
Ik dacht heel heel dat Lavender op een woonboot woonde
De schiet ook niet echt opquote:Op maandag 12 juli 2010 13:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep!![]()
Wachten op wijkverpleegkundige om haar medicatie te wisselen, maar dat heeft ze zelf al gedaan. Die verpleegkundige komt om 2 terwijl ze maar medicatie had tot 12.30
Jackquote:
Kon ze maar klok kijken!quote:Op maandag 12 juli 2010 14:20 schreef Laysa het volgende:
Met zweet op het voorhoofd en in de handschoenen daarstraks mn medicatie cassete gewisseld....en dan nu nog steeds aan het wachten op de wijkverpleegkundige...die kon echt alleen maar om 14.00 uur vandaag
Wat een knullig gedoe weer.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:20 schreef Laysa het volgende:
Met zweet op het voorhoofd en in de handschoenen daarstraks mn medicatie cassete gewisseld....en dan nu nog steeds aan het wachten op de wijkverpleegkundige...die kon echt alleen maar om 14.00 uur vandaag
Wel blij dat ik thuis benquote:Op maandag 12 juli 2010 14:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een knullig gedoe weer.
Het is zeker wel weer lekker om fijn thuis te zijn. Wel een beetje je gemak houden hoor, laat je maar lekker een beetje verwennen.
Nee jack, het was géén buitenspelquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De Spanjaarden krijgen een optocht in Pamplona"Kom op jongens, een beetje doorlopen!"
quote:
quote:
Ja, Ping!quote:Op maandag 12 juli 2010 15:13 schreef CarOnline het volgende:
Ja, jammer van gister. Stomme scheids![]()
Eerste werkdag zit er op, veel informatie en halverwege een enorme stroomstoring. Hele winkelcentrum lag plat.
Stonden 2 transformatorhuisjes, de ene sloeg de bliksem in en de andere kreeg een boom op zijn dakje.
Dus na een uur ben ik maar naar huis gestuurd want ik hoefde nog maar een uurtje.
Lekker makkelijk. En morgen vrij
Waardeloos Laysa, maar ik geloof die wijkverpleegkundige wel. De mannen en meiden die de straat op moeten zitten nokkie nokkie vol. Het moet namelijk efficiënt en goedkoop van de managers. Dien een klacht in, dat lijkt mij de enige mogelijkheid op dit falend systeem.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:20 schreef Laysa het volgende:
Oh ja, nee dat wil niet.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, Ping!
Was net bij nagelboerin dus ja, gehandicapt.
Hoe was het? Leuke jongens?
Ah leuk!quote:Op maandag 12 juli 2010 15:16 schreef CarOnline het volgende:
Oh ja, nee dat wil niet.
Ja! Voel me alweer thuis![]()
Ze doen nog aardig en pesten nog niet. Over een weekje maar eens weer kijken
Ja!quote:Op maandag 12 juli 2010 15:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Ah leuk!
Is het goed materiaal om mee te werken. De producten hè, niet de jongens.
En zo komt alles toch nog goed! Je zal het ook maar 2 dagen in je hoofd moeten houden! Dat is verschrikkelijk!quote:Op maandag 12 juli 2010 15:20 schreef CarOnline het volgende:
Ja!
En ja. Veeeeeeeeeel info. Mijn arme hoofdje tolt er van![]()
Maar woensdag hoef ik pas weer en dan ben ik vast alles vergeten.
Reden voor een klein feestje Deesquote:Op maandag 12 juli 2010 15:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik krijg net het bericht dat mijn zus vandaag al naar huis mag!
Dat is nog eens een goed berichtquote:Op maandag 12 juli 2010 15:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik krijg net het bericht dat mijn zus vandaag al naar huis mag!
Een taaiequote:Op maandag 12 juli 2010 15:50 schreef Deisyy het volgende:
Ongelooflijk, 3 dagen geleden lag ze nog met een stuk uit haar koppie![]()
Ze had gisteren al gezegd dat ze naar huis wilde zodra ze kon lopen. Stoere
Nou ja zeg.........is ze inmiddels geweest?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:20 schreef Laysa het volgende:
Hele toffe meneer!quote:Op maandag 12 juli 2010 15:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wel blij dat ik thuis ben....net de meneer van de ketel geweest en krijg nog ff een nwe ketel....met als reden...die mevrouw heeft het aan dr rikketik en kan dus echt niet zonder warm water
...toffe meneer
Is dat niet heel snel? Aan de andere kant: je voelt jethuis vaak veel beter dan in een ziekenhuis, al was het alleen maar om je eigen bedje!quote:Op maandag 12 juli 2010 15:50 schreef Deisyy het volgende:
Ongelooflijk, 3 dagen geleden lag ze nog met een stuk uit haar koppie![]()
Ze had gisteren al gezegd dat ze naar huis wilde zodra ze kon lopen. Stoere
"Supporters wordt afgeraden naar het vliegveld te komen, spelers worden afgeschermd, alleen de pers is welkom."quote:Op maandag 12 juli 2010 17:09 schreef Toverheks het volgende:
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
de aankomst is nu bezig ze landen zo dit is de link op de NOS
ja jammer he, maar ja morgen wordt het toch feest.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:13 schreef spuitje het volgende:
[..]
"Supporters wordt afgeraden naar het vliegveld te komen, spelers worden afgeschermd, alleen de pers is welkom."
Toch best een beetje jammer voor al die mensen die Oranje zo hebben gesteund!
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:09 schreef Toverheks het volgende:
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
de aankomst is nu bezig ze landen zo dit is de link op de NOS
Je bent ook een beetje dom om naar schiphol af te reizen daarvoor..quote:Op maandag 12 juli 2010 17:13 schreef spuitje het volgende:
[..]
"Supporters wordt afgeraden naar het vliegveld te komen, spelers worden afgeschermd, alleen de pers is welkom."
Toch best een beetje jammer voor al die mensen die Oranje zo hebben gesteund!
denk dat die spanjaarde niet weten wat feest vieren is.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:15 schreef hondjes het volgende:
Spreek net mijn dochter, die zegt..Je ziet gewoon niet , dat die Spanjaarden gewonnen hebben, geen vlaggetje,
geen toeter, helemaal niets.
Zal wel in Madrid anders zijn, maar in Catalunya is er van het hele voetbal en hun overwinning niets te merken.
Kut voor je Pietquote:Op maandag 12 juli 2010 18:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben me net een partij nat geregend![]()
![]()
! Alles doorweekt (geen jas bij me want geen weerbericht gevolgd). Was op gegeven moment bang dat m'n telefoon 't niet zou overleven
.
Catalunya is nog steeds Spanje, maar ze willen hun eigen staatje..quote:Op maandag 12 juli 2010 18:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Catalonië is ook geen onderdeel van Spanje!
ETA en zulks!
Spanjaard!quote:Op maandag 12 juli 2010 18:35 schreef hondjes het volgende:
[..]
Catalunya is nog steeds Spanje, maar ze willen hun eigen staatje..
Hebben ook hun eigen taal, daar waar ik woon, spreken ze geeneens Spaans., zelfs niet op het gemeentehuis.
Catelonië is (onderdeel van) Baskenland en de ETA is de Baskische afscheidingsbeweging.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:41 schreef beequeen het volgende:
Wat heeft Catalonië in godsnaam te maken met de ETA?
Dus dat.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:48 schreef hondjes het volgende:
Catalunya heeft niets met Baskenland te maken.en al helemaal niet met de ETA.
Ow, dan heb ik weer iets geleerdquote:Op maandag 12 juli 2010 18:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Baskenland
En dit is Catalonië. Je bent nooit te oud om te leren.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:56 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Baskenland dus.
En dit is Catalonië:
[ afbeelding ]
De Catalanen hebben net zo een hekel aan de Basken als de Spanjaarden.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
En hoe zit dan weer tussen de Basken en de Catalanen?
En dat gebiedje daar tussenin wie wonen daar dan?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:00 schreef hondjes het volgende:
[..]
De Catalanen hebben net zo een hekel aan de Basken als de Spanjaarden.
O daar ben ik wel eens geweest! Toen we in de Spaans/Franse Pyreneeën waren. Toen reed je via Frankrijk Spanje in, vervolgens weer in Frankrijk, Spanje en toen was ik de draad kwijt.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:04 schreef hondjes het volgende:
Dat is Andorra..waar je belastingvrij kan kopen.
Strenge grenscontrole hoor, als je Spanje weer ingaat.
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:04 schreef hondjes het volgende:
Dat is Andorra..waar je belastingvrij kan kopen.
Strenge grenscontrole hoor, als je Spanje weer ingaat.
Ook al vind ik het fijn dat ze weer thuis is, ik vond het nog vreemder dat ze al weg mocht. Zo van, hop katheter eruit, infuus eruit en wegwezen.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent ook een beetje dom om naar schiphol af te reizen daarvoor..
Plus kunnen ze die rondvaart wat mij betreft in hun reet steken afkappen, wat een raar gedoe.
@ Diesszzz.. Wat een goed nieuws, maar ik ben het wel een beetje met Spuitje eens. Lijkt me echt erg snel. Al was het maar vanwegen het feit dat ze uren onder narcose is geweest. Daar krijgt je lijf een opsodemieter van.
Zolang het in haar huiselijke omgeving redelijk rustig is, is thuis zijn wel het beste opknap middel iig
Heel veel sterkte! Tja, dat is het beleid hè! Herstellen doe je thuis maar.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook al vind ik het fijn dat ze weer thuis is, ik vond het nog vreemder dat ze al weg mocht. Zo van, hop katheter eruit, infuus eruit en wegwezen.
Maar ze lag in het Erasmus op een zaal met van 4 personen, sliep daar slecht, er was veel onrust en ontzettend warm. Mijn zus heeft nu juist heel veel behoefte aan rust om zich heen en zal thuis veel meer tot rust komen dan in het ziekenhuis.
Mijn zwager heeft het bericht uit laten gaan dat iedereen eerst moet bellen voor ze langs komen, dus hij houdt de boel daar goed in de gaten.
Jij kan het wetenquote:Op maandag 12 juli 2010 19:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heel veel sterkte! Tja, dat is het beleid hè! Herstellen doe je thuis maar.
Ben benieuwd wie ie MP gaat maken.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:59 schreef Deisyy het volgende:
Marc Rutte zonder bril. Leuk![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |