Een taaiequote:Op maandag 12 juli 2010 15:50 schreef Deisyy het volgende:
Ongelooflijk, 3 dagen geleden lag ze nog met een stuk uit haar koppie![]()
Ze had gisteren al gezegd dat ze naar huis wilde zodra ze kon lopen. Stoere
Nou ja zeg.........is ze inmiddels geweest?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:20 schreef Laysa het volgende:
Met zweet op het voorhoofd en in de handschoenen daarstraks mn medicatie cassete gewisseld....en dan nu nog steeds aan het wachten op de wijkverpleegkundige...die kon echt alleen maar om 14.00 uur vandaag
Hele toffe meneer!quote:Op maandag 12 juli 2010 15:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wel blij dat ik thuis ben....net de meneer van de ketel geweest en krijg nog ff een nwe ketel....met als reden...die mevrouw heeft het aan dr rikketik en kan dus echt niet zonder warm water
...toffe meneer
Is dat niet heel snel? Aan de andere kant: je voelt jethuis vaak veel beter dan in een ziekenhuis, al was het alleen maar om je eigen bedje!quote:Op maandag 12 juli 2010 15:50 schreef Deisyy het volgende:
Ongelooflijk, 3 dagen geleden lag ze nog met een stuk uit haar koppie![]()
Ze had gisteren al gezegd dat ze naar huis wilde zodra ze kon lopen. Stoere
"Supporters wordt afgeraden naar het vliegveld te komen, spelers worden afgeschermd, alleen de pers is welkom."quote:Op maandag 12 juli 2010 17:09 schreef Toverheks het volgende:
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
de aankomst is nu bezig ze landen zo dit is de link op de NOS
ja jammer he, maar ja morgen wordt het toch feest.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:13 schreef spuitje het volgende:
[..]
"Supporters wordt afgeraden naar het vliegveld te komen, spelers worden afgeschermd, alleen de pers is welkom."
Toch best een beetje jammer voor al die mensen die Oranje zo hebben gesteund!
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:09 schreef Toverheks het volgende:
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
de aankomst is nu bezig ze landen zo dit is de link op de NOS
Je bent ook een beetje dom om naar schiphol af te reizen daarvoor..quote:Op maandag 12 juli 2010 17:13 schreef spuitje het volgende:
[..]
"Supporters wordt afgeraden naar het vliegveld te komen, spelers worden afgeschermd, alleen de pers is welkom."
Toch best een beetje jammer voor al die mensen die Oranje zo hebben gesteund!
denk dat die spanjaarde niet weten wat feest vieren is.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:15 schreef hondjes het volgende:
Spreek net mijn dochter, die zegt..Je ziet gewoon niet , dat die Spanjaarden gewonnen hebben, geen vlaggetje,
geen toeter, helemaal niets.
Zal wel in Madrid anders zijn, maar in Catalunya is er van het hele voetbal en hun overwinning niets te merken.
Kut voor je Pietquote:Op maandag 12 juli 2010 18:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben me net een partij nat geregend![]()
![]()
! Alles doorweekt (geen jas bij me want geen weerbericht gevolgd). Was op gegeven moment bang dat m'n telefoon 't niet zou overleven
.
Catalunya is nog steeds Spanje, maar ze willen hun eigen staatje..quote:Op maandag 12 juli 2010 18:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Catalonië is ook geen onderdeel van Spanje!
ETA en zulks!
Spanjaard!quote:Op maandag 12 juli 2010 18:35 schreef hondjes het volgende:
[..]
Catalunya is nog steeds Spanje, maar ze willen hun eigen staatje..
Hebben ook hun eigen taal, daar waar ik woon, spreken ze geeneens Spaans., zelfs niet op het gemeentehuis.
Catelonië is (onderdeel van) Baskenland en de ETA is de Baskische afscheidingsbeweging.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:41 schreef beequeen het volgende:
Wat heeft Catalonië in godsnaam te maken met de ETA?
Dus dat.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:48 schreef hondjes het volgende:
Catalunya heeft niets met Baskenland te maken.en al helemaal niet met de ETA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |