Omdat ie gezegd heeft niet in het kabinet te gaan zitten als er een 'vechtkabinet' uit zou rollen. En dat mag je Paars+ toch wel noemen, ze willen er zelfs een kernkabinet van maken.quote:
Zou willen dat het hier fris werd. En we eindelijk eens wat regen kregen.............Zie er tegenaan om naar bed te gaan, alles erg warm en klam.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dit topic is morsdood. En ik eigenlijk ook. Nu het fris begint te worden voel ik mijn moeheid pas goed. Die warmte breekt toch op.
Beetje flauw van Marcquote:Op maandag 12 juli 2010 23:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ie gezegd heeft niet in het kabinet te gaan zitten als er een 'vechtkabinet' uit zou rollen. En dat mag je Paars+ toch wel noemen, ze willen er zelfs een kernkabinet van maken.
Ik heb net de tuindeur dicht gedaan, het is echt goed afgekoeld hier binnen.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:37 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zou willen dat het hier fris werd. En we eindelijk eens wat regen kregen.............Zie er tegenaan om naar bed te gaan, alles erg warm en klam.
Ja, het wil hier maar niet regenen. Warmte vind ik niet heel erg, kan ik vrij goed tegen, maar het moeten zien hoe hele oogsten kapot gaan, dat vind ik wel erg! Boeren hebben het over het algemeen al slecht en zo een jaar zal velen de das om doen. Hoorde van vrienden van ons dat wanneer het binnen een week niet verandert hij de wintervoorraad voor het vee aan zal moeten spreken, maar die wintervoorraad is al te klein! En als ik zie hoe hun mais er bij staat springen me de tranen in de ogen, is echt helemaal niets!quote:Op maandag 12 juli 2010 23:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb net de tuindeur dicht gedaan, het is echt goed afgekoeld hier binnen.
Bij jou in Frankrijk is het dus nog warm en droog.
oh dus je bent al flink aan het rommelen, nou als je in de gelegenheid nog bent de komende dagen, en bv je water breekt nog wel ff melden hier hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 07:57 schreef Marrije het volgende:
Ja, ben er nog. Vind het nu zelf ook wel spannend worden met nog 4 dagen op de teller![]()
Maar mijn gevoel zegt morgen of overmorgen. Vandaag dus maar rustig aan doen.
Ik had het van Van Marwijk ook gezien en zag het gisteren van Sneijder, die laatste kreeg toen op zijn sodemieter van Van Bronckhorst. En terecht, want toont je wel als een slecht verliezer als je zoiets doet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:16 schreef spuitje het volgende:
Nog even voetbal.............
Zag in diverse overzichten dat zowel Van Marwijk als Sneyder direct na het uitreiken van de medailles hun medaille afdeden. Als je zoiets doet ben je een wel heel slechte verliezer! Je team is tweede geworden op een mondiaal tournooi en dan doe je gelijk na de uitreiking je medaille weg???
Kan me voorstellen dat ze baalden, maar ze kregen wat ze verdienden en daar horen ze trots op te zijn!
BTW: manlief zei vanavond dat dit pas het achtste WK was en dat Nederland dus drie keer in de finale heeft gestaan! En ja, drie keer tweede geworden, maar is dat iets om je voor te schamen en een reden om je medaille (eerlijk verdiend!!!!) te verstoppen? Wat een loosers zeg!
Is het niet veel goedkoper om te vliegen Hondjes?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:31 schreef hondjes het volgende:
Spannend, Marrije...
Helaas zit ik dan twee dagen in de auto, maar zal aan je denken, tijd henoeg om mee te puffen.
Jawel, maar ik hou niet van vliegen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het niet veel goedkoper om te vliegen Hondjes?
Mijn zus vloog vorige week van Verona naar Amsterdam voor 59 euro!
Laysa heeft goed geslapen!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:08 schreef Toverheks het volgende:
Hoop dat Laysa en Deisyy haar zusje de 1e nacht weer thuis goed geslapen hebben.
Rechtstreeks? Die moet ik onthouden dan. Weet jij ook welke maatschappij?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:58 schreef Deisyy het volgende:
Mijn zus vloog vorige week van Verona naar Amsterdam voor 59 euro!
Ja ze vloog rechtstreeks met Transavia.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Rechtstreeks? Die moet ik onthouden dan. Weet jij ook welke maatschappij?
En een goedemorgen. Sort of.
goedenmorgane allemaal.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, is er nou echt van 10:25 t/m vanmiddag laat huldiging op tv
Cc mijn oudste gaat altijd vanaf Eindhoven, dat is veel goedkoper, je kan ook via Brussel , daar hebben ze aanbiedingen vanaf 19 euro. er bestaat een site, weet niet welke die elke dag alle tarieven on line zet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Rechtstreeks? Die moet ik onthouden dan. Weet jij ook welke maatschappij?
En een goedemorgen. Sort of.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |