Omdat ie gezegd heeft niet in het kabinet te gaan zitten als er een 'vechtkabinet' uit zou rollen. En dat mag je Paars+ toch wel noemen, ze willen er zelfs een kernkabinet van maken.quote:
Zou willen dat het hier fris werd. En we eindelijk eens wat regen kregen.............Zie er tegenaan om naar bed te gaan, alles erg warm en klam.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dit topic is morsdood. En ik eigenlijk ook. Nu het fris begint te worden voel ik mijn moeheid pas goed. Die warmte breekt toch op.
Beetje flauw van Marcquote:Op maandag 12 juli 2010 23:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ie gezegd heeft niet in het kabinet te gaan zitten als er een 'vechtkabinet' uit zou rollen. En dat mag je Paars+ toch wel noemen, ze willen er zelfs een kernkabinet van maken.
Ik heb net de tuindeur dicht gedaan, het is echt goed afgekoeld hier binnen.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:37 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zou willen dat het hier fris werd. En we eindelijk eens wat regen kregen.............Zie er tegenaan om naar bed te gaan, alles erg warm en klam.
Ja, het wil hier maar niet regenen. Warmte vind ik niet heel erg, kan ik vrij goed tegen, maar het moeten zien hoe hele oogsten kapot gaan, dat vind ik wel erg! Boeren hebben het over het algemeen al slecht en zo een jaar zal velen de das om doen. Hoorde van vrienden van ons dat wanneer het binnen een week niet verandert hij de wintervoorraad voor het vee aan zal moeten spreken, maar die wintervoorraad is al te klein! En als ik zie hoe hun mais er bij staat springen me de tranen in de ogen, is echt helemaal niets!quote:Op maandag 12 juli 2010 23:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb net de tuindeur dicht gedaan, het is echt goed afgekoeld hier binnen.
Bij jou in Frankrijk is het dus nog warm en droog.
oh dus je bent al flink aan het rommelen, nou als je in de gelegenheid nog bent de komende dagen, en bv je water breekt nog wel ff melden hier hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 07:57 schreef Marrije het volgende:
Ja, ben er nog. Vind het nu zelf ook wel spannend worden met nog 4 dagen op de teller![]()
Maar mijn gevoel zegt morgen of overmorgen. Vandaag dus maar rustig aan doen.
Ik had het van Van Marwijk ook gezien en zag het gisteren van Sneijder, die laatste kreeg toen op zijn sodemieter van Van Bronckhorst. En terecht, want toont je wel als een slecht verliezer als je zoiets doet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:16 schreef spuitje het volgende:
Nog even voetbal.............
Zag in diverse overzichten dat zowel Van Marwijk als Sneyder direct na het uitreiken van de medailles hun medaille afdeden. Als je zoiets doet ben je een wel heel slechte verliezer! Je team is tweede geworden op een mondiaal tournooi en dan doe je gelijk na de uitreiking je medaille weg???
Kan me voorstellen dat ze baalden, maar ze kregen wat ze verdienden en daar horen ze trots op te zijn!
BTW: manlief zei vanavond dat dit pas het achtste WK was en dat Nederland dus drie keer in de finale heeft gestaan! En ja, drie keer tweede geworden, maar is dat iets om je voor te schamen en een reden om je medaille (eerlijk verdiend!!!!) te verstoppen? Wat een loosers zeg!
Is het niet veel goedkoper om te vliegen Hondjes?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:31 schreef hondjes het volgende:
Spannend, Marrije...
Helaas zit ik dan twee dagen in de auto, maar zal aan je denken, tijd henoeg om mee te puffen.
Jawel, maar ik hou niet van vliegen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het niet veel goedkoper om te vliegen Hondjes?
Mijn zus vloog vorige week van Verona naar Amsterdam voor 59 euro!
Laysa heeft goed geslapen!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:08 schreef Toverheks het volgende:
Hoop dat Laysa en Deisyy haar zusje de 1e nacht weer thuis goed geslapen hebben.
Rechtstreeks? Die moet ik onthouden dan. Weet jij ook welke maatschappij?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:58 schreef Deisyy het volgende:
Mijn zus vloog vorige week van Verona naar Amsterdam voor 59 euro!
Ja ze vloog rechtstreeks met Transavia.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Rechtstreeks? Die moet ik onthouden dan. Weet jij ook welke maatschappij?
En een goedemorgen. Sort of.
goedenmorgane allemaal.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, is er nou echt van 10:25 t/m vanmiddag laat huldiging op tv
Cc mijn oudste gaat altijd vanaf Eindhoven, dat is veel goedkoper, je kan ook via Brussel , daar hebben ze aanbiedingen vanaf 19 euro. er bestaat een site, weet niet welke die elke dag alle tarieven on line zet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Rechtstreeks? Die moet ik onthouden dan. Weet jij ook welke maatschappij?
En een goedemorgen. Sort of.
Niet helemaal... dit was het 19de WK, maar NL heeft niet iedere keer meegedaan, dit was de 9de keer dat ze meededen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:16 schreef spuitje het volgende:
BTW: manlief zei vanavond dat dit pas het achtste WK was en dat Nederland dus drie keer in de finale heeft gestaan! En ja, drie keer tweede geworden,
Je bedoelt met Ryan Air? Daar heb ik inderdaad vaak mee gevlogen toen beste vriend nog in Noord-Italië zat. Maar dan vlieg je niet op Verona, maar op Treviso of Bergamo. En ik wil deze zomer een paar dagen specifiek naar Verona.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:29 schreef Toverheks het volgende:
Cc mijn oudste gaat altijd vanaf Eindhoven, dat is veel goedkoper, je kan ook via Brussel , daar hebben ze aanbiedingen vanaf 19 euro. er bestaat een site, weet niet welke die elke dag alle tarieven on line zet.
Je zit toch niet al stiekem weeën te hebben hèquote:Op dinsdag 13 juli 2010 07:57 schreef Marrije het volgende:
Ja, ben er nog. Vind het nu zelf ook wel spannend worden met nog 4 dagen op de teller![]()
Maar mijn gevoel zegt morgen of overmorgen. Vandaag dus maar rustig aan doen.
ja, maar er zijn ook andere maatschappijen die stunten met dagprijzen, verdorrie weet niet welke site, en ben al aan het zoeken maar google geeft heel veel pagina`s aan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bedoelt met Ryan Air? Daar heb ik inderdaad vaak mee gevlogen toen beste vriend nog in Noord-Italië zat. Maar dan vlieg je niet op Verona, maar op Treviso of Bergamo. En ik wil deze zomer een paar dagen specifiek naar Verona.
Dat hoop ik welquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:43 schreef Toverheks het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
nou spannend hoor, deze week krijgen we een baby![]()
![]()
het was toch de 17e he Marrije dat je was uitgerekend, maar vandaag of morgen mag ook wel hoor.
Ah, o.k., weer wat wijzer op voetbalgebiedquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet helemaal... dit was het 19de WK, maar NL heeft niet iedere keer meegedaan, dit was de 9de keer dat ze meededen.
Bron
Deisyy, wat geweldig dat je zus al naar huis mag, hoewel ik me met zoveel drukte om me heen heel goed kan voorstellen dat ze liever thuis is dan in het ziekenhuis, maar ze moet sowieso goed herstellen willen ze haar zo snel al laten gaan, echt super![]()
Môgguh
je mag toch 2 weken na de uitgerekende datum??quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat hoop ik welAnders ga ik over de datum en dat lijkt me een stuk minder leuk
tegenwoordig is wel het beleid bij de meeste vk dat je met 41 weken al wordt doorgestuurd naar de gyn. Maar eh, of het mag of niet maakt me niet zoveel uit, graag voor de uitgerekende datumquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je mag toch 2 weken na de uitgerekende datum??
Maar dat wil toch niemand? En al helemaal niet met die warmte lijkt me. Nee hoor Marrije, beval maar lekker zo snel mogelijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je mag toch 2 weken na de uitgerekende datum??
Dat doet maar!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:40 schreef Copycat het volgende:
Als ik voor 60 piek naar Verona kan vliegen, ipv gedoe met auto huren/treinen om er vanuit Treviso te komen, dan weet ik wel waar ik voor kies.
Op zakelijke uitnodiging, hè!quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
tegenwoordig is wel het beleid bij de meeste vk dat je met 41 weken al wordt doorgestuurd naar de gyn. Maar eh, of het mag of niet maakt me niet zoveel uit, graag voor de uitgerekende datum
Komt die verpleegkundige nu wel om 12 uur? En doe je wel rustig? En kan me voorstellen dat je liever thuis bent, vind ziekenhuizen helemaal niets en de franse al helemaal niet, ook al is de verzorging goed.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:00 schreef Laysa het volgende:
Vandaag ff een rustige dag....dadelijk douchen en dan op de verpleegkundige wachten...misschien dat ik tussendoor nog wat aanrommel in huis...DK is even weg en vanmiddag gaat hij met een vriend de nwe kleine kolekast ophalen...verders zet ik lekker de tour afwisselend met de huldiging op...Menn wat ben ik blij om thuis te zijn...ik snap supergoed waarom je zus liever naar huis gaat deis
he lekker dat je koelkastje vandaag staat, en wat betreft de huldiging en de tour is zelfde net, de NOS heeft het te druk voor de tour denk ik, dus wordt zappen naar belgie.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:00 schreef Laysa het volgende:
Vandaag ff een rustige dag....dadelijk douchen en dan op de verpleegkundige wachten...misschien dat ik tussendoor nog wat aanrommel in huis...DK is even weg en vanmiddag gaat hij met een vriend de nwe kleine kolekast ophalen...verders zet ik lekker de tour afwisselend met de huldiging op...Menn wat ben ik blij om thuis te zijn...ik snap supergoed waarom je zus liever naar huis gaat deis
stond al een groepje om half 5 vannacht, die wilde echt de eerste zijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Treurige boel vooralsnog op 't museumplein.
In Spanje, In Madrid, dat zei ik al..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:40 schreef Toverheks het volgende:
nou Hondjes, ze vierden het dus masaal die spanjaarde zit nu te kijken, wat een mensen gisteren
Lekker hè om weer thuis te zijn Laysa. Maar wel rustig aan doen hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:00 schreef Laysa het volgende:
Nee voor het Catshuis dan......... staan Klink en Balkenende daar te wachten, komt er uit die bus eerst een hele voorraad ouwe knarren van de KNVB rollen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
ja jammer he bij jou, moet heel gezellig geweest zijn als ik zo de beelden bekeek, en lekker druk.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:43 schreef hondjes het volgende:
[..]
In Spanje, In Madrid, dat zei ik al..
Maar niet in Catalunya, geen vlaggetje te zien.
er had er 1 voor 300 euro aan flesjes opgehaald, maar de flesseninname was stuk, denk AH die zit schuin op Museumplein.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:55 schreef Leandra het volgende:
Lachen, beelden van het Museumplein; staat Marieke de Vries daar haar NOS-verhaaltje te houden, komt er een oma met fiets langslopen die echt zo kijkt van "zo, zo.... dat zijn al meer mensen dan ik verwacht had"
Maar haar boodschappentas hangt aan t stuur dus ik vermoed dat ze zo rustig boodschappen gaat doen
veel plezierquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:47 schreef Deisyy het volgende:
Even nog aan paar dingetjes doen en dan ga ik vanmiddag van de Zeeuwse zon genieten in Renesse
ja had er eens een doc. van gezien hoe die spanjaarde met hun club meeleven.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:45 schreef hondjes het volgende:
Als Barcelona wint, is het een groot feest, toeterende autos, vuurwerk.
Maar nu houdt Catalunya zich gedeisd.
Geloof het of niet, maar Balkenende kent alle spelers bij naam en toenaamquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee voor het Catshuis dan......... staan Klink en Balkenende daar te wachten, komt er uit die bus eerst een hele voorraad ouwe knarren van de KNVB rollen.
Nou ja, misschien maar goed ook, dat zijn de personen waarvan Ab en JP waarschijnlijk wel de namen weten, die zitten immers al tig jaar in dezelfde perkamentclubjes.
Het verbaast me van een refo sowieso al dat hij gek op sport zou zijn.....quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:03 schreef spuitje het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar Balkenende kent alle spelers bij naam en toenaamJe ziet het hem bepaald niet aan maar die man is gek op sport!
Ik neem aan dat je op zij geloof doelt? Waarom zou iemand die gelooft niet gek op sport kunnen zijn?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het verbaast me van een refo sowieso al dat hij gek op sport zou zijn.....
Maar zijn verschrikkelijk kwijlerige overdreven aanwezigheid stoort me enorm, zowel vorig weekend bij de Tour in Rotterdam (uit het open dak van een Tour-auto gaan staan zwaaien, schiet toch op prutser, die mensen staan daar echt niet voor jou) als afgelopen weekend bij het WK....
Ja uiteraard doel ik op zijn geloof, ik woon in een refodorp (en dan het echte werk, bible belt to the max) en geloof mij maar dat die refo's niet aan sport doen, het liefst zou de SGP het zwembad nog sluiten op zondag.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:19 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je op zij geloof doelt? Waarom zou iemand die gelooft niet gek op sport kunnen zijn?
Die hele zwaren sporten inderdaad niet op zondag, ze kijken er zelfs niet naar op t.v.!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja uiteraard doel ik op zijn geloof, ik woon in een refodorp (en dan het echte werk, bible belt to the max) en geloof mij maar dat die refo's niet aan sport doen, het liefst zou de SGP het zwembad nog sluiten op zondag.
Alleen de gematigden sporten wel.... korfbal ofzo.
Kortjakje bracht de gehele week door in bed en om nou niet direct iedereen te vertellen dat ze een hoertje was zeiden ze dat ze ziek was. Op Zondag ging ze naar de kerk met een bijbel vol zilverwerk, ze had immers een goed betaalde professie.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:16 schreef Noek het volgende:
Dus waarom is Kortjakje alleen op zondag niet ziek??
Echt zwaren hebben niet eens een TV, en die beschouwen sport gewoon als iets van de duivel, ook op andere dagen dan zondag.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:20 schreef spuitje het volgende:
[..]
Die hele zwaren sporten inderdaad niet op zondag, ze kijken er zelfs niet naar op t.v.!
Ik heb een jaar in zo'n dorp gewerkt dus ik ken het. En een paar jaar terug waren we in Elspeet maar daar kon je toen op zondag niet tanken of pinnen.
Rare mensen hoor, die hele zwarenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt zwaren hebben niet eens een TV, en die beschouwen sport gewoon als iets van de duivel, ook op andere dagen dan zondag.
Ja, Elspeet is leuk.... maar nog een stuk minder erg dan Uddel.
Overigens is het niet kunnen pinnen ook vrij simpel: of de pinautomaat is onderdeel van de supermarkt van de zeer gereformeerde supermarkt-eigenaar en dus is het daarom geen optie, of er is wel een Rabobank, maar een Rabobank is nog steeds een co-operatie, en dus hebben de leden inspraak, en dus kan het zijn dat die lokaal op zondag gesloten is, ook de pinautomaat... want je wilt niet het risico lopen dat een stuk of wat van je rijkste klanten weglopen.
Overigens was de pinautomaat (van de Rabobank) in Garderen tot een paar jaar geleden ook op zondag buiten gebruik, en dan valt Garderen nog mee ten opzichte van mijn dorp, met het verschil dat de hervormden in Garderen veel strenger zijn dan de Gereformeerden, en ze geen Gereformeerde Gemeente hebben, en die laatste is over het algemeen het strengst.
Maar de Rabo Garderen viel toen nog onder Voorthuizen, en die van ons niet, en dus hadden ze daar wel de mogelijkheid, terwijl die paar hele strengen bij ons niet de overhand konden krijgen.
Inmiddels loopt het redelijk vol. Maar de gemeente heeft wel het aantal bezoekers wat ze verwachten bijgesteld: tussen de 250.000 en 750.000quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wordt ie behalve nat ook vies van de regen dan??quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:30 schreef Copycat het volgende:
Fijn.
Mijn hangmat uitgewassen en dacht vanochtend: laat ik 'm weer ophangen, staat gezelliger dan zo'n lege paal en straks hangen is een lekker vooruitzicht.
Barst me nu toch een bui van jewelste los. Kan het wascircus straks weer opnieuw beginnen.
Als er een laagje water in blijft staan (en het valt echt met bakken, dus dat staat er al in) dan krijg je van die waterkringen. No biggie, dus grote kans dat ik 'm lekker laat hangen, 't natte vod.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:32 schreef Leandra het volgende:
Wordt ie behalve nat ook vies van de regen dan??
Hang je m toch even ondersteboven?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als er een laagje water in blijft staan (en het valt echt met bakken, dus dat staat er al in) dan krijg je van die waterkringen. No biggie, dus grote kans dat ik 'm lekker laat hangen, 't natte vod.
Ziet er gezellig uit, die gracht.
In iedere community heb je dwarsliggers. duwers, trekkers, meelopers, etcquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:28 schreef Leandra het volgende:
Ja Teun.... over de dresscode in deze SC.... ik mis bij jou toch een bepaald type avatar eigenlijk![]()
En dan valt het water in de andere kant in een kuil ...quote:
Zo te zien (buienradar), krijg je er strakkies nog een vettere bui overheenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als er een laagje water in blijft staan (en het valt echt met bakken, dus dat staat er al in) dan krijg je van die waterkringen. No biggie, dus grote kans dat ik 'm lekker laat hangen, 't natte vod.
Okay, na de regen dus... wel balen als ie net helemaal schoon en droog wasquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan valt het water in de andere kant in een kuil ...
Het stortregent nog steeds.
Daarbij wil jij ook helemaal niet bij de goegemeente horen hèquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
In iedere community heb je dwarsliggers. duwers, trekkers, meelopers, etc
Ik weet het, heb er een jaartje gewoondquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt zwaren hebben niet eens een TV, en die beschouwen sport gewoon als iets van de duivel, ook op andere dagen dan zondag.
Ja, Elspeet is leuk.... maar nog een stuk minder erg dan Uddel.
Overigens is het niet kunnen pinnen ook vrij simpel: of de pinautomaat is onderdeel van de supermarkt van de zeer gereformeerde supermarkt-eigenaar en dus is het daarom geen optie, of er is wel een Rabobank, maar een Rabobank is nog steeds een co-operatie, en dus hebben de leden inspraak, en dus kan het zijn dat die lokaal op zondag gesloten is, ook de pinautomaat... want je wilt niet het risico lopen dat een stuk of wat van je rijkste klanten weglopen.
Overigens was de pinautomaat (van de Rabobank) in Garderen tot een paar jaar geleden ook op zondag buiten gebruik, en dan valt Garderen nog mee ten opzichte van mijn dorp, met het verschil dat de hervormden in Garderen veel strenger zijn dan de Gereformeerden, en ze geen Gereformeerde Gemeente hebben, en die laatste is over het algemeen het strengst.
Maar de Rabo Garderen viel toen nog onder Voorthuizen, en die van ons niet, en dus hadden ze daar wel de mogelijkheid, terwijl die paar hele strengen bij ons niet de overhand konden krijgen.
Wel en niet denk ik? Ik heb iets tegen groepsgedrag, daarentegen meestal niets tegen mensen in een groep. 't Is bij mij meestal hinken op twee gedachtenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarbij wil jij ook helemaal niet bij de goegemeente horen hè
Ik begrijp wel wat je bedoelt, ergens bijhoren is wat anders dan met die meute waar je bijhoort blind meelopen.... aan dat laatste heb ik ook een broertje dood.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wel en niet denk ik? Ik heb iets tegen groepsgedrag, daarentegen meestal niets tegen mensen in een groep. 't Is bij mij meestal hinken op twee gedachten
* Is graag de weg kwijtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met het verschil dat jij volgens mij sowieso de andere kant op gaat lopen als de hele groep de ene kant oploopt, en ik gewoon afweeg wat ik van de richting die de groep kiest vind, maar ook net zo makkelijk de andere kant oploop als die richting me niet bevalt.
Ja, zo zag het er ook echt uit hè. Maar gisteren wel heel erg veel gedaan en vanmorgen ook. Daarnaast is veel werk dubbel en betreft het wat kopiëren en plakken, da's best handig.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:04 schreef Leandra het volgende:
Gut gut gut, en vrijdag nog klagen dat het een shitload aan werk was...... voor wel 3 weken terwijl je maar 1 week de tijd had
Eigenlijk had ze het vorige week met een beetje doorwerken dus nog wel even zelf kunnen doenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, zo zag het er ook echt uit hè. Maar gisteren wel heel erg veel gedaan en vanmorgen ook. Daarnaast is veel werk dubbel en betreft het wat kopiëren en plakken, da's best handig.
Nee, ze was de hele week al bezig, tot laat in de avond. Sterker nog, ze wilde vrijdag ook nog doorgaan na vijven maar ik heb haar weggestuurd. Vakantie is vakantie hè.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eigenlijk had ze het vorige week met een beetje doorwerken dus nog wel even zelf kunnen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |