Ow, dan heb ik weer iets geleerdquote:Op maandag 12 juli 2010 18:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Baskenland
En dit is Catalonië. Je bent nooit te oud om te leren.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:56 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Baskenland dus.
En dit is Catalonië:
[ afbeelding ]
De Catalanen hebben net zo een hekel aan de Basken als de Spanjaarden.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
En hoe zit dan weer tussen de Basken en de Catalanen?
En dat gebiedje daar tussenin wie wonen daar dan?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:00 schreef hondjes het volgende:
[..]
De Catalanen hebben net zo een hekel aan de Basken als de Spanjaarden.
O daar ben ik wel eens geweest! Toen we in de Spaans/Franse Pyreneeën waren. Toen reed je via Frankrijk Spanje in, vervolgens weer in Frankrijk, Spanje en toen was ik de draad kwijt.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:04 schreef hondjes het volgende:
Dat is Andorra..waar je belastingvrij kan kopen.
Strenge grenscontrole hoor, als je Spanje weer ingaat.
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:04 schreef hondjes het volgende:
Dat is Andorra..waar je belastingvrij kan kopen.
Strenge grenscontrole hoor, als je Spanje weer ingaat.
Ook al vind ik het fijn dat ze weer thuis is, ik vond het nog vreemder dat ze al weg mocht. Zo van, hop katheter eruit, infuus eruit en wegwezen.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent ook een beetje dom om naar schiphol af te reizen daarvoor..
Plus kunnen ze die rondvaart wat mij betreft in hun reet steken afkappen, wat een raar gedoe.
@ Diesszzz.. Wat een goed nieuws, maar ik ben het wel een beetje met Spuitje eens. Lijkt me echt erg snel. Al was het maar vanwegen het feit dat ze uren onder narcose is geweest. Daar krijgt je lijf een opsodemieter van.
Zolang het in haar huiselijke omgeving redelijk rustig is, is thuis zijn wel het beste opknap middel iig
Heel veel sterkte! Tja, dat is het beleid hè! Herstellen doe je thuis maar.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook al vind ik het fijn dat ze weer thuis is, ik vond het nog vreemder dat ze al weg mocht. Zo van, hop katheter eruit, infuus eruit en wegwezen.
Maar ze lag in het Erasmus op een zaal met van 4 personen, sliep daar slecht, er was veel onrust en ontzettend warm. Mijn zus heeft nu juist heel veel behoefte aan rust om zich heen en zal thuis veel meer tot rust komen dan in het ziekenhuis.
Mijn zwager heeft het bericht uit laten gaan dat iedereen eerst moet bellen voor ze langs komen, dus hij houdt de boel daar goed in de gaten.
Jij kan het wetenquote:Op maandag 12 juli 2010 19:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heel veel sterkte! Tja, dat is het beleid hè! Herstellen doe je thuis maar.
Ben benieuwd wie ie MP gaat maken.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:59 schreef Deisyy het volgende:
Marc Rutte zonder bril. Leuk![]()
[ afbeelding ]
Omdat ie gezegd heeft niet in het kabinet te gaan zitten als er een 'vechtkabinet' uit zou rollen. En dat mag je Paars+ toch wel noemen, ze willen er zelfs een kernkabinet van maken.quote:
Zou willen dat het hier fris werd. En we eindelijk eens wat regen kregen.............Zie er tegenaan om naar bed te gaan, alles erg warm en klam.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dit topic is morsdood. En ik eigenlijk ook. Nu het fris begint te worden voel ik mijn moeheid pas goed. Die warmte breekt toch op.
Beetje flauw van Marcquote:Op maandag 12 juli 2010 23:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ie gezegd heeft niet in het kabinet te gaan zitten als er een 'vechtkabinet' uit zou rollen. En dat mag je Paars+ toch wel noemen, ze willen er zelfs een kernkabinet van maken.
Ik heb net de tuindeur dicht gedaan, het is echt goed afgekoeld hier binnen.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:37 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zou willen dat het hier fris werd. En we eindelijk eens wat regen kregen.............Zie er tegenaan om naar bed te gaan, alles erg warm en klam.
Ja, het wil hier maar niet regenen. Warmte vind ik niet heel erg, kan ik vrij goed tegen, maar het moeten zien hoe hele oogsten kapot gaan, dat vind ik wel erg! Boeren hebben het over het algemeen al slecht en zo een jaar zal velen de das om doen. Hoorde van vrienden van ons dat wanneer het binnen een week niet verandert hij de wintervoorraad voor het vee aan zal moeten spreken, maar die wintervoorraad is al te klein! En als ik zie hoe hun mais er bij staat springen me de tranen in de ogen, is echt helemaal niets!quote:Op maandag 12 juli 2010 23:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb net de tuindeur dicht gedaan, het is echt goed afgekoeld hier binnen.
Bij jou in Frankrijk is het dus nog warm en droog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |