quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:03 schreef flugeltje het volgende:
Knuffelbeestje van harte meid![]()
Sterkte met het natraject!
Sonnetje, is toch hartstikke begrijpelijk joh dat 't naar is om over die datum te gaan... Je leeft zo lang toe naar die ene datum en dan gaat ie gewoon voorbij zonder dat er iets gebeurd. En dat de muren op je afkomen snap ik ook helemaal. Ik zit pas 4 weken thuis en ik heb er al last van, laat staan dat het al 12 weken duurt. Hopelijk voel je jezelf vandaag al weer een stuk beter, nog even meid en je hebt je mannetje echt in je armen
Shirley, dat op je hand reageren is gaaf he? Willem kroop zo altijd helemaal naar de hand van Martijn toe en die voelde dan ineens zo'n 'plok' tegen z'n handpalmGeniet maar lekker van dit gevoel, ik vind dat dus echt het allermooiste van zwanger zijn...
Hier gisteravond eens een keer rustig in de buik, wel typisch. Misschien vind m'n buik het zelfs te warm om drukte te makenIk slaap alleen wel iedere dag nog een beetje beter. Alsof m'n lichaam alles mee probeert te pikken wat nog kan. (of ik doe te veel, kan ook natuurlijk
)
Doe rustig aan vandaag dames, het wordt warm! Hopelijk vanavond nog wat verkoeling door een buitje her en der...
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:30 schreef pessie het volgende:
Knuffelbeestje gefeliciteerd met Owen!![]()
![]()
![]()
Son, ik vind dat je best mag klagen! Daar is dit topic af en toe best geschikt voor! Gaat het vandaag weer iets beter?
Fluugs, ik denk dat het van de warmte komt. Hier gisteravond en vannacht ook geen voorweeën. Ben wel blij, heb ik een keer geen spierpijn 's ochtends.
Vanmiddag mag ik weer naar de vk!!!![]()
![]()
![]()
Mijn man heeft meer last van de warmte dan ik heb.
En een hoop felicitaties voor de geboorte van de zoon van knuffbeestjequote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:34 schreef Sonnetje85 het volgende:
knuffelbeestje gefeliciteerd met owenjammer dat t niet zo'n soepele bevalling was. hopelijk mogen jullie snel naar huis!!
hier gaat t wel weer betervroeg slapen had alleen geen zin. mijn lichaam wil niet slapen voor enen en tot maximaal 9 uur...
maar goed ik slaap iig![]()
ga mezelf vandaag lekker verwennen met een maclunch heb ik bedacht
allemaal nogmaals bedankt voor alle lieve woorden!!![]()
kut sluitik m e. zit op mn telefoon, anyone
kan de op niet quoten namelijk
Gaan we doenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:44 schreef flugeltje het volgende:
Gewoon heel heel heel erg snel volposten dit topic...
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:48 schreef pessie het volgende:
[..]
Gaan we doen.
Kreeg de politie trouwens aan de deur, buurtonderzoek. De supermarkt hierachter is vanochtend overvallen. (Welke junk overvalt er nou een aldi om 9 uur 's ochtends? Dan zit er toch niets in de kassa?).
Kan je niet een jasje aanschaffen als je beeb er is? Mocht je in zkh bevallen de kleine in omslagdoeken enzo naar huis vervoeren en dan je meneer erop uitsturen (of lang leve internetshoppen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:56 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vraag me echt af wat ik allemaal aan jassen en spul nodig heb voor de winter.. Wel of niet jasje mt 56 enzo.. Als ik weer een dikkerd krijg dan is het er zo uit gegroeid..
Groningen.quote:
Klinkt als indalen inderdaad!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:14 schreef Cantare het volgende:
Ik heb ook nog geen jasje gekocht... heb nog niks leuks kunnen vinden.
Sonnetjenog ff
Mereltje, gefeliciteerd met jullie kleine Femke!Wat fijn dat het zo vlot is gegaan. Heel veel geluk met elkaar!
Knuffelbeestje, dat klinkt heftig, maar het resultaat mag er zijn! Van harte met jullie zoon Owen (mooie naam)!En een snel herstel gewenst.
Ik sta in de top 10![]()
Volgens mij is mijn baby ook aan de indaling begonnen. Veel harde buiken en steken vanonderen, een iets lagere buik (als ik het me niet verbeeld) en een stuk minder maagzuur. Wie weet, zou wel mooi zijn!
Nu zit ik te wachten op m'n kinderwagen en boxwhiiiii
Geen idee, ik was een keer stoer aan het roepen dat ik er toch geen last van had en toen kwam Martijn even later erg subtiel met een spiegel aangelopenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:28 schreef Troeta het volgende:
Vanaf welke week kregen jullie striae?? Want vorige week voelde mijn huid een beetje strak en jeukerig aan, dus vreesde er al voor, maar dat is nu weer weg en nog geen streepjes.
uhuhquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:25 schreef Orea het volgende:
Cantareleuk!! Ga je gelijk de box ook opzetten?
![]()
Ghehe, achteloos een paar flessen wijn erin mikken...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:32 schreef Orea het volgende:gewoon even boodschappen doen met de kinderwagen en dan iets wat hardhandig de bak ingooien
leuk om de blikken van mensen dan te zien
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:32 schreef Orea het volgende:gewoon even boodschappen doen met de kinderwagen en dan iets wat hardhandig de bak ingooien
leuk om de blikken van mensen dan te zien
ik zit op nn telefoon te internetten..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:41 schreef Orea het volgende:
Foto!!!
excuses excusesquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ik zit op nn telefoon te internetten..
Ik heb een kelder...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:27 schreef Orea het volgende:
Ik heb een trapkast die alleen aan de buitenkant open en dicht kan3 keer raden wie daar dan in verdwijnt
oh dat heb ikook. beetje jammer dat t een voorraadkast isquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:27 schreef Orea het volgende:
Ik heb een trapkast die alleen aan de buitenkant open en dicht kan3 keer raden wie daar dan in verdwijnt
met haar kont past dat toch nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:31 schreef Orea het volgende:dit is ook zoiets maar dan bovengronds, enige jammere is dat er een kattenluik in zit (zit een afzuigsysteem in, en er staat een kattenbak) dus als ze een dunne spriet wordt, kan ze via daar nog ontsnappen... Hmmmzz.. gelukkig heb ik nog even om daar een oplossing voor te verzinnen
Helaas Shirley, 3 keer knipperen met je ogen en het is al zover
Ik nog 50quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:36 schreef Leandra het volgende:
Knuffelbeestje gefeliciteerd met de geboorte van Owen![]()
Hier nog 150 dagen.... wat klinkt dat overzichtelijk
Typen mag nog wel hoor, dat kan minder kwaad dan hardop roepen, Willem heeft al wel oortjes maar kan nog niet meelezenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:13 schreef flugeltje het volgende:
Sonnetje wint...
Het is inderdaad <insert scheldwoord> warm vandaag... Ik voel ook helemaal vies en klam aan nu
Zit nu in de huiskamer de bak van de kinderwagen maar vast te schrobben en in orde te maken, Martijn krijgt het onderstel hopelijk ooit nog wel af
Kijk je uit, anders gaan we zo in een spontane poststakingquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
haha, daarom zei ik al: dan ga ik m damian noemen
Maar op dit tempo gaat t niet lukken denk ikOf ik moet opeens een hele snelle bevalling hebben
whha naahh doe maar niet.. Ik vind de naam die je nu hebt veul leuker!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
haha, daarom zei ik al: dan ga ik m damian noemen
Maar op dit tempo gaat t niet lukken denk ikOf ik moet opeens een hele snelle bevalling hebben
Ik ookquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
whha naahh doe maar niet.. Ik vind de naam die je nu hebt veul leuker!
Maar DML is nu toch al ruim 10 weken? Lijkt me dat je dan wel kunt proberen toch?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nou ja, volgens mij welBij de eerste afspraak probeerden ze t bij mij niet eens, omdat het waarschijnlijk toch niet te horen was.
Pas bij de 2e afspraak ging ze luisteren.
.., of wel....quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:08 schreef nytar het volgende:
Hier is het ook niet te harden van de hitte, ik ben het schoonmaken zat en ga lekker in mn badje in de achtertuin zitten. Tot morgen weer! (of niet, dan heb ik het gewoon druk met de verjaardag van mn lief en ben ik echt niet aan het bevallen)
*denial*quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:17 schreef pessie het volgende:
[..]
.., of wel....
Bij de vk geweest: bloeddruk 120/80![]()
![]()
![]()
![]()
Kortom, alles lijkt weer goed!!!
En weer het hartje gehoord.
Ja dat wel!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:17 schreef Orea het volgende:
Pvoess, je hebt wel een vrolijk stel dan samen
ja, tot nu toe heb ik dat geluk geloof ik ook en ik heb toch het idee dat smeren op die momenten dan wel helpt, want met een zalfje erop voelt het wat kalmer.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:32 schreef pessie het volgende:
Troeta ik heb vaak dat het dan een paar dagen strak aan voelt en daarna rekt mn huid rustig uit. Heb dus altijd wel iets over. Maar we weten niet wat de laatste weken nog brengt!
En inderdaad Orea, jij krijgt een kind met rondingen, die past echt niet door een kattenluikje.
Ik heb zelf inderdaad ook het idee dat smeren dan wel helpt. Gewoon een beetje tegen de spanning van de huid. Nou ja, heb het al 37+3 weken gered bijna zonder striae, kijken hoe ver we komen!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:41 schreef Troeta het volgende:
[..]
ja, tot nu toe heb ik dat geluk geloof ik ook en ik heb toch het idee dat smeren op die momenten dan wel helpt, want met een zalfje erop voelt het wat kalmer.
Achja, misschien worden we in d elaatste week dan wel gepakt met heel veel strepen,haha
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:35 schreef Saffier het volgende:
Natuurlijk! Omgeving Rotjeknor red je dat in een kwartier?
Ik wel!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:35 schreef Saffier het volgende:
Hmm... Sorry, heb nog steeds geen last van de warmte...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:14 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ik wel!![]()
Ladies, succes allemaal met de hitte.
Een troost, ook zonder baby-in-de-buik is 't niet te harden momenteel.
jammer zag ik te laatquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:35 schreef Saffier het volgende:
U zei pannenkoeken?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:42 schreef Saffier het volgende:
Net onder Rotjeknor. Volgende keer zal ik eerder roepen hier
Keshet volgende keer samen met Sonnetje dan maar pannekoeken eten hier?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:47 schreef Keshet het volgende:
[..]
U zei pannenkoeken?![]()
Ik lust altijd wel pannenkoeken.Ben genetisch belast met die afwijking, sorry.
We kunnen ook een pannenkoekenboot-meet doen natuurlijk!
Ik krijg bij elke zwangerschap weer meer streepjes... ik dacht er nu misschien toch goed af te komen (tenminste, ik dacht dat mijn buik al vol genoeg zatquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:49 schreef flugeltje het volgende:
zwitsal mama, bio-oil, weleda... Ik heb alles gesmeerd.... Guess what?
Het is gewoon een kwestie van geluk, of pech, hebben.
goed planquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:42 schreef Saffier het volgende:
Net onder Rotjeknor. Volgende keer zal ik eerder roepen hier
Keshet volgende keer samen met Sonnetje dan maar pannekoeken eten hier?
goed planquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:42 schreef maffemuts het volgende:
Sonnetje doe eens bevallen![]()
![]()
Alle andere dames veel succes komende nacht, t blijft n warme en klamme nacht, morgen wederom temperaturen boven de 30
Ik wilde eigenlijk niet posten, want ik vind Beelzebub wel een heule mooie naam.... Dat het maar een heel langzaam topic is voor je...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:45 schreef Saffier het volgende:
En ik heb besloten dat mocht de mijne zich ineens aan gaan kondigen in 666 (afkloppennnnn) noemen we het Beelzebub![]()
Alleen de betekenis ervan staat me niet zo aanquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:49 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk niet posten, want ik vind Beelzebub wel een heule mooie naam.... Dat het maar een heel langzaam topic is voor je...![]()
Nytar, succes!
Ja hoi ik ben weer thuis van vakantie dus je mag losquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik heb besloten mijn zus niet meer terug te bellen
die belde net op mn mobiel, maar ik stond onder de douche. toen op de vaste lijn, r nam op. kwam de vraag: is mn zus daar. hij nee, doei (hij zit naast me) dus toen nog een keer vaste lijn en toen nam ik op en vroeg ze of t voetbal morgen nog doorgaat. hoezo controle
al heb ik wel de hele tijd harde buiken en onderin een rotgevoel. dus tis niet meer helemaal rustig meer
Ik kan de OP niet meer aanpassen, dus dat zou een Modje moeten doen...quote:Op zondag 11 juli 2010 08:48 schreef Vanyel het volgende:
Mag ik voor 28 januari in de op?
Pfff, ik vind het met mijn 11 weken al verschrikkelijk heet. Respect voor de mensen met grote buiken die nog normaal functioneren.
oh ja ik zie hetquote:Op zondag 11 juli 2010 10:25 schreef Saffier het volgende:
Huup vind je het goed dat ik het bevallen nog heel even uit wil stellen?![]()
Hoe was je vakantie?
Wc succes voor je vrouw! Son hoe is het?
in t ziekenhuis!quote:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 11 juli 2010 10:34 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
in t ziekenhuis!
floris is er! 7.44 vanochtend met vacuumpomp. ben moe. hij weegt 3570 gram. ben verliefd
morgen naar huis.
Van harte gefeliciteerd met Floris! Mooie naam ook...quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:23 schreef flugeltje het volgende:
Enne, het zou me nog niet eens verbazen als sonnetje ineens ergens op een ochtend komt melden dat ze die nacht mama is geworden...
Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 11 juli 2010 10:34 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
in t ziekenhuis!
floris is er! 7.44 vanochtend met vacuumpomp. ben moe. hij weegt 3570 gram. ben verliefd
morgen naar huis.
quote:
Gefeliciteerd met jullie zoonquote:Op zondag 11 juli 2010 10:34 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
in t ziekenhuis!
morgen naar huis.
jeetje zeg! Behoorlijk snelle bevalling dus!quote:Op zondag 11 juli 2010 10:56 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]af en toe beetje te snel.
te snel voor pijnstilling iig
begon met 3 a 4 cm bij de verloskundige, vliezen doorgeprikt, ziekenhuis, daar waren we om half 4...
nog ff dus...quote:Op zondag 11 juli 2010 11:05 schreef Webcrowler het volgende:
ontsluiting is nu al 7 a 8 cm en de weeen worden steeds heftiger.. Ze houdt het allemaal nog wel vol.
Dat gaat ook vandaag nog wel lukken dus...quote:Op zondag 11 juli 2010 11:05 schreef Webcrowler het volgende:
ontsluiting is nu al 7 a 8 cm en de weeen worden steeds heftiger.. Ze houdt het allemaal nog wel vol.
leuk!quote:Op zondag 11 juli 2010 11:08 schreef Webcrowler het volgende:
ja, thuis bevalling. Wilde ze heel graag dus doen we dat maar
ik zeg 11.45quote:Op zondag 11 juli 2010 11:17 schreef Webcrowler het volgende:
duurt niet lang meer, krijgt hele lange weeen nu.
Nog ffies
LOL.... nog even en het wordt een onderdeel bij FOK!sport en je kunt gaan inzetten op tijdstippen enzoquote:
En vergeet nytar niet;quote:Op zondag 11 juli 2010 11:18 schreef Orea het volgende:
En wat zie ik, datum tweeling! Nog even volhouden webcrowler-mevrouw en webcrowler!
Woowwwwww babyboom!!![]()
Ik gok erop dat die dus ook vandaag nog iets komt meldenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:39 schreef nytar het volgende:
Toch nog even online vandaag, we hebben de verjaardag van mn lief niet kunnen vieren omdat ik weeen kreeg/heb. Het zet alleen niet door, dus hebben we en geen baby en geen feestje
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:22 schreef Leandra het volgende:
Ik zat net te kijken of Nytar vandaag al gepost had...
Zou me niets verbazen als het er gewoon 3 worden vandaag
Ja die gaat wel weer.... vannacht uiteraard wel weer moeten opstaan om te plassen maar als het dan toch een keuze wordt tussen de halve dagquote:Op zondag 11 juli 2010 11:23 schreef flugeltje het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met jou vandaag Leandra? Misselijkheid minder hoop ik?
Fijn dat het weg begint te trekken. En het plassen went, nog even en je doet het half slapendquote:Op zondag 11 juli 2010 11:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja die gaat wel weer.... vannacht uiteraard wel weer moeten opstaan om te plassen maar als het dan toch een keuze wordt tussen de halve dagen 's nachts 1 keer opstaan dan denk ik dat ik voor het laatste ga
Ben wel blij dat ik met nachten als deze niet met zo'n enorme buik loop, ik voel met jullie mee
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Fijn dat het weg begint te trekken. En het plassen went, nog even en je doet het half slapend
Het ruikt vandaag ook zo lekker hequote:Op zondag 11 juli 2010 11:28 schreef Orea het volgende:
Zou het toch met de storm van gisteren te maken hebben?
Jemig wat ging het er hard aan toe! Hadden hier hofjesfeest, elk jaar... maar om half 11 met zijn allen alles maar met spoed naar binnen gebracht, jemig wat een weer! (wel lekker afgekoeld en echt PRACHTIG onweer)
Ik moet geholpen wordenquote:Op zondag 11 juli 2010 11:29 schreef Orea het volgende:
[..]
![]()
Enige wat niet went is dat ik met opstaan steeds meer pijn in schaambeen heb(en nu merk ik een verband
had krampen gisteren, voelde dat ze nóg dieper is gaan liggen, dus meer druk op schaambeen enzo... en dan liggend omhoog proberen te komen, geen succes!)
Nah, dat wel maar de WC boven is kapot (reservoir) dus daar gooien we meestal 's morgens een emmer water door, maar soms heb ik daar ook geen zin in, en besluit ik dus naar beneden te gaan.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Fijn dat het weg begint te trekken. En het plassen went, nog even en je doet het half slapend
Ik las in een ander topic juist iemand wiens VK ooit had gezegd dat er meer kinderen geboren worden met een verandering van weer.... het zou dus best samen kunnen hangen.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:28 schreef Orea het volgende:
Zou het toch met de storm van gisteren te maken hebben?
Jemig wat ging het er hard aan toe! Hadden hier hofjesfeest, elk jaar... maar om half 11 met zijn allen alles maar met spoed naar binnen gebracht, jemig wat een weer! (wel lekker afgekoeld en echt PRACHTIG onweer)
Hij doet het slapend en ik hoef gelukkig maar 2 keer per nachtquote:Op zondag 11 juli 2010 11:34 schreef Orea het volgende:ik maak mijn meneer daar niet om wakker, ik hou al het vocht wat drink op een dag (en das veel!) vast tot 's nachts, dus om hem elk uur mij omhoog te laten takelen... die arme vent moet ook gewoon nog werken de hele week
maar als je niet zó vaak hoeft is dat wel te doen
![]()
Lieve buuf!quote:Ik ben gisteren in de watten gelegd door de buufdie vond dat ik ook oranje nagellak op mijn tenen moest
(dus ik zei al: weet je hoe blij ik ben dat ik van de week mijn teennagels nog kon knippen
ik kom er écht niet bij) dus die is mijn teennagels oranje gaan lakken
![]()
Nu hopen dat Oranje wint dan kan ik het laten zitten, leuk met de bevalling
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:42 schreef Webcrowler het volgende:
Lara Mijnders is om 11.35 uur geboren op 11 juli 2010!!!
Jij hoopt op een potje kwartetten vandaag?quote:Op zondag 11 juli 2010 11:43 schreef Orea het volgende:![]()
![]()
Van harte gefeliciteerd met Lara![]()
Wowowwww!! Nytar, kom jij er dan ook maar innog meer mensen op vandaag?? (de dag is nog niet om
)
Kijk dat zijn verse updates!quote:Op zondag 11 juli 2010 11:42 schreef Webcrowler het volgende:
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jij hoopt op een potje kwartetten vandaag?
Ik heb het net aan Willem gevraagd, maar die blijft nog even zitten zegt ie....
Veel te warm om te neukenquote:Op zondag 11 juli 2010 11:56 schreef Orea het volgende:
[..]
Huppa, sleep jij Martijn eens mee naar de slaapkamer!!
![]()
WOW!!! Darn dat ging snelquote:Op zondag 11 juli 2010 11:42 schreef Webcrowler het volgende:
Ik zou in de auto stappen en over hobbelige wegen gaan rijdenquote:Op zondag 11 juli 2010 11:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Veel te warm om te neuken
Heb trouwens wel alles voor pannekoeken én bitter lemon in huis
Als het in dit tempo doorgaat (iedere 4 uur een kindje) dan hebben we al problemen voor de wedstrijd begintquote:Op zondag 11 juli 2010 11:43 schreef Orea het volgende:
![]()
![]()
Van harte gefeliciteerd met Lara![]()
Wowowwww!! Nytar, kom jij er dan ook maar innog meer mensen op vandaag?? (de dag is nog niet om
)
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het op dit tempo doorgaat (iedere 4 uur een kindje) dan hebben we al problemen voor de wedstrijd begint
whehehe, ik ga zo buiten zitten in de schaduw met m'n voetjes in het water... Meer ben ik niet van plan te doen...quote:Op zondag 11 juli 2010 12:00 schreef Orea het volgende:
[..]
Ik zou in de auto stappen en over hobbelige wegen gaan rijdenmisschien werkt dat ook!
Of misschien een rondje Ikea?
Spelbrekerquote:Op zondag 11 juli 2010 12:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
whehehe, ik ga zo buiten zitten in de schaduw met m'n voetjes in het water... Meer ben ik niet van plan te doen...
Je was ook pas vanavond om 19.15 aan de beurt, in dit tempo hoort Nytar eerst nog zo rond 15.25 te bevallenquote:Op zondag 11 juli 2010 12:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
whehehe, ik ga zo buiten zitten in de schaduw met m'n voetjes in het water... Meer ben ik niet van plan te doen...
Naja, de dag is nog niet voorbij, dus wie weetquote:
Toch tijdens de wedstrijd doen dan?quote:Op zondag 11 juli 2010 12:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je was ook pas vanavond om 19.15 aan de beurt, in dit tempo hoort Nytar eerst nog zo rond 15.25 te bevallen
Aaaw ik hoop voor het arme kind dat het dan maar wel wat eerder komt, als ze gisteren al weeën had...quote:Op zondag 11 juli 2010 12:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je was ook pas vanavond om 19.15 aan de beurt, in dit tempo hoort Nytar eerst nog zo rond 15.25 te bevallen
het zou me niets verbazen als nytar al ligt te genieten nu...quote:Op zondag 11 juli 2010 12:06 schreef Orea het volgende:
[..]
Aaaw ik hoop voor het arme kind dat het dan maar wel wat eerder komt, als ze gisteren al weeën had...
Nee, dan is de volgende aan de beurt.... net voor het eindsignaal om 23.05quote:
Ja ook al zoiets, iedereen aan het begin nog roepen dat ze niet willen in 666 en dan *plop* babyboomquote:Op zondag 11 juli 2010 12:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dan is de volgende aan de beurt.... net voor het eindsignaal om 23.05
Maar misschien kun je net als Nytar en Webcrowler van plek wisselen met Lenaaatje, dat zij om 19.15 bevalt, dan kun jij om 23.05.
En dan verder niet het topic volbaggeren![]()
Allemaal in # 666
Ik ga wel een tukje doenquote:Op zondag 11 juli 2010 12:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan verder niet het topic volbaggeren![]()
Allemaal in # 666
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:17 schreef Orea het volgende:
Sonnetje!! Hij is er gewoon! Je bent mama![]()
![]()
![]()
En dan ook nog vandaag!!
Floris, gefeliciteerd met je papa en je mama!wat een prachtige dag om geboren te worden!
*beetje emo is*
Dat wordt toch even zoeken voor ons vrees ikquote:Op zondag 11 juli 2010 12:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
er was nog een jongetje geboren vannacht/vanmorgen hier in t ziekenhuis.
en volgens mij wilde nytar hier ook bevallen, dus wie weet
Hier hopelijk niet...quote:Op zondag 11 juli 2010 11:43 schreef Orea het volgende:
nog meer mensen op vandaag?? (de dag is nog niet om)
Ik hoop echt dat het zo gaat ja...quote:Op zondag 11 juli 2010 14:01 schreef Leandra het volgende:
Kan me aan de ene kant wel voorstellen Fluugs, maar echt, als hij een week oud is weet je bijna niet meer hoe het was om geen Willem in je armen te kunnen nemen
dit... Helemaal!!quote:Op zondag 11 juli 2010 14:54 schreef Poppedein het volgende:
Kun je je een dag voor de bevalling nog niet voorstellen dat hij ooit buiten je buik zal leven, een dag erna kan je je al niet meer voorstellen en begrijpen dat hij er ooit in heeft gepast!
Ik denk niet dat er in dit topic een Damian/Damien geboren wordt.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:02 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Zwangerschap en geboorte deel 666.
Kon je niet beter dit deel overslaan en doorgaan met deel 667.
Ik herinner me ineens de film "Rosemary's baby"
Niet bijzonder leuk niks aan of echt vervelend niks aan?quote:Op zondag 11 juli 2010 15:05 schreef Vicky het volgende:
de 1e paar dagen dat Amber er was vond ik er echt helemaal niks aan![]()
niet bijzonder leuk niks aan...quote:Op zondag 11 juli 2010 15:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet bijzonder leuk niks aan of echt vervelend niks aan?
Dat was "the Omen", die wou ik ook eigenlijk noemen.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er in dit topic een Damian/Damien geboren wordt.
Dat herken ik!quote:
Met een beetje pech krijg je die kraamtranen zo ook al. Ik zie me nog altijd de derde dag 's avonds in mijn ziekenhuisbed zitten op het moment dat mijn man zei dat hij "dan maar weer naar huis ging"quote:Op zondag 11 juli 2010 15:14 schreef flugeltje het volgende:
Dat heb ik inderdaad wel vaker gehoord Vicky, dat na de eerste dag van hevige verliefdheid en bewondering heel even een soort van 'is dit nou alles' gevoel erin komt... Ik zal m'n kraamtranen wel nodig gaan hebben gok ik zo, ik reageer toch al zo hevig op hormonen
En dan een remake van The Omen met Mia Farrow en we zijn weer rondquote:Op zondag 11 juli 2010 15:14 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Dat was "the Omen", die wou ik ook eigenlijk noemen.
Net als de Excorcist, maar goed.
Dat lijkt mij ook niet tof inderdaad, ik hoop dan ook dat ik snel naar huis mag na de bevalling... Kunnen we samen janken...quote:Op zondag 11 juli 2010 15:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Met een beetje pech krijg je die kraamtranen zo ook al. Ik zie me nog altijd de derde dag 's avonds in mijn ziekenhuisbed zitten op het moment dat mijn man zei dat hij "dan maar weer naar huis ging"![]()
![]()
Nou... ik vond de film als net-puber destijds overigens wel behoorlijk pittig.... maar goed, in 1980 was het dat misschien ook nog welquote:Op zondag 11 juli 2010 15:20 schreef Ticootje het volgende:
het boek van rosemary's baby is echt zo'n saai boek... Niet raar dat het verplichte kost is op de middelbare.. Dat zijn allemaal van die kutboeken.
Dat is een understatement..quote:Op zondag 11 juli 2010 15:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet tof inderdaad, ik hoop dan ook dat ik snel naar huis mag na de bevalling... Kunnen we samen janken...
@tico ging het echt zo naar met je borstvoeding dan?
Zo heb ik, eigenlijk net iets te jong, ooit eens stiekem met m'n broer naar het eerste deel van Poltergeist gekeken. Ik heb 'm daarna nooit meer durven kijken.... Geen flauw idee meer wat er nou precies gebeurde bij die film, maar het is wel blijven hangen dat ik het heul eng vond...quote:Op zondag 11 juli 2010 15:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou... ik vond de film als net-puber destijds overigens wel behoorlijk pittig.... maar goed, in 1980 was het dat misschien ook nog wel
Ik weet niet hoe het voelt, maar het klinkt in elk geval erg pijnlijk. Is het uiteindelijk wel gelukt?quote:Op zondag 11 juli 2010 15:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is een understatement..![]()
Ik zeg, stuwing (!!), bobbels en schijven, tepelkloven, lekken(!!) en een kind dat niet goed kon drinken..
De melk kwam juist heeeel goed op gang.. Alleen Jennie was niet echt een natuurtalentje. (en ik had ook pethedine gehad, later hoorde ik dus dat dat ook kan zorgen dat je kindje wat suffer is, en daar zelf tot 3 weken later last van kan hebben. Dus als het al niet een talent aan de borst is helpt dat ook niet mee)quote:Op zondag 11 juli 2010 15:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het voelt, maar het klinkt in elk geval erg pijnlijk. Is het uiteindelijk wel gelukt?
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet tof inderdaad, ik hoop dan ook dat ik snel naar huis mag na de bevalling... Kunnen we samen janken...
kuddo's dat je bent blijven proberen, ik hoop dat ik ook zo'n doorzetter zal zijn als het niet helemaal lekker loopt...quote:Op zondag 11 juli 2010 15:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De melk kwam juist heeeel goed op gang.. Alleen Jennie was niet echt een natuurtalentje. (en ik had ook pethedine gehad, later hoorde ik dus dat dat ook kan zorgen dat je kindje wat suffer is, en daar zelf tot 3 weken later last van kan hebben. Dus als het al niet een talent aan de borst is helpt dat ook niet mee)
Maar het is goedgekomen hoor, met een hoop tranen dat wel. Jen heeft een jaartje borstvoeding gehad.
even dramaqueen zijn mag best na zo'n heftige ervaringquote:Op zondag 11 juli 2010 15:30 schreef leonieke het volgende:
[..]Nee, ik denk dat ik op dat moment de "klik" heb gemaakt dat ik me zeker genoeg voelde om naar huis te gaan. De twee avonden ervoor vond ik het ook heel spijtig dat hij naar huis ging, maar was het geruststellend dat de verpleegsters nog in de buurt waren. De zondagavond (derde avond) had ik er echt genoeg van en kon ik alleen maar denken dat ik met mijn man naar huis wou (met Thomas mee uiteraard
) en dat ik daar nog een nacht moest blijven (maandag op dinsdag). De maandagavond ging het dan weer beter omdat ik wist dat we de volgende dag naar huis mochten
Dramaqueen hé
![]()
![]()
Maar mijn arme P. kon zich tijdens mijn huilbui niet rap genoeg terug op het bed zetten. En een half uur nadat ik uitgehuild was, kwam hij schoorvoetend terug met de mededeling dat hij toch echt wel moest vertrekken maar dat hij zijn wekker heel vroeg ging zetten en hij zorgen dat hij terug was nog voor ze mijn ontbijt kwamen brengen(en dan heb ik die avond toch nog zitten wenen in mijn bed terwijl ik naar CSI zat te kijken
)
Ik vind het geen kuddo's waard hoor... Het kwam gewoon niet in me op om kunstvoeding te laten halen. Ik heb er gewoon niet aan gedacht. Als je kraam of mijn man het had aangeboden had ik waarschijnlijk wel gehapt hoor. Maar dat was ook mijn gebrek aan voorbereiding... Ik had gewoon geen idee.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
kuddo's dat je bent blijven proberen, ik hoop dat ik ook zo'n doorzetter zal zijn als het niet helemaal lekker loopt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |