abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:40:29 #1
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83838321
Vorige topic: Zwangerschap en geboorte deel 665

06 juli 2010: Sonnetje85 (jongetje)
14 juli 2010: nytar (jongetje)
15 juli 2010: Webcrowler (papa) (meisje)
*** 21 juli 2010: flugeltje en Martijn_AR *** (jongetje)
25 juli 2010: Lenaatje en Tazz
27 juli 2010: Pessie
29 juli 2010: sanger (papa)
01 augustus 2010: ChilllayD
10 augustus 2010: Orea (meisje)
23 augustus 2010: Cantare
23 augustus 2010: Ticootje
27 augustus 2010: maffemuts
28 augustus 2010: Saffier
12 september 2010: Arinyo
14 september 2010: Floria
*** 18 september 2010: Fannetje en Tackleberry *** (meisje)
20 september 2010: Tessie (meisje)
21 september 2010: Rixtje
27 september 2010: Troeta (jongetje)
09 oktober 2010: devilishbaby
13 oktober 2010: kaatjejannie (meisje)
19 oktober 2010: Barbabientje01 en Pipo_de_clown (meisje)
24 oktober 2010: Suzanna
25 oktober 2010: Veerle1982
28 oktober 2010: Hobbesje
*** 04 november 2010: Silmarwen en Knut ***
*** 15 november 2010: Pvoesss en _mimic *** (jongetje)
16 november 2010: Koningin
23 november 2010: Tierrr
02 december 2010: Shirley
*** 06 december 2010: Leandra en Nostalgist ***
10 december 2010: Jore
27 december 2010: mrien

2011
11 januari 2011: Claudia_x
12 januari 2011: Sugarsnap
23 januari 2011: ik80lll
27 januari 2011: Basboussa
03 februari 2011: Dizzy-Miss-Lizzy
10 maart 2011: stengeltje

***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 49% gewijzigd door flugeltje op 11-07-2010 00:52:04 ]
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_83838394
bedankt flugel!!
whaha als ik in dit topic beval ga k m damian noemen
pi_83838395
De topic titel voorspelt niet veel goeds
Ik zit op mn werk met extreme last van mn buik net als weeen met harde buik.. En er is niemand anders op werk.. Heb er flink de pest in.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:43:53 #4
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83838400
Laatste posts;
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:03 schreef flugeltje het volgende:
Knuffelbeestje van harte meid Sterkte met het natraject!

Sonnetje, is toch hartstikke begrijpelijk joh dat 't naar is om over die datum te gaan... Je leeft zo lang toe naar die ene datum en dan gaat ie gewoon voorbij zonder dat er iets gebeurd. En dat de muren op je afkomen snap ik ook helemaal. Ik zit pas 4 weken thuis en ik heb er al last van, laat staan dat het al 12 weken duurt. Hopelijk voel je jezelf vandaag al weer een stuk beter, nog even meid en je hebt je mannetje echt in je armen

Shirley, dat op je hand reageren is gaaf he? Willem kroop zo altijd helemaal naar de hand van Martijn toe en die voelde dan ineens zo'n 'plok' tegen z'n handpalm Geniet maar lekker van dit gevoel, ik vind dat dus echt het allermooiste van zwanger zijn...

Hier gisteravond eens een keer rustig in de buik, wel typisch. Misschien vind m'n buik het zelfs te warm om drukte te maken Ik slaap alleen wel iedere dag nog een beetje beter. Alsof m'n lichaam alles mee probeert te pikken wat nog kan. (of ik doe te veel, kan ook natuurlijk )

Doe rustig aan vandaag dames, het wordt warm! Hopelijk vanavond nog wat verkoeling door een buitje her en der...
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:30 schreef pessie het volgende:
Knuffelbeestje gefeliciteerd met Owen!

Son, ik vind dat je best mag klagen! Daar is dit topic af en toe best geschikt voor! Gaat het vandaag weer iets beter?

Fluugs, ik denk dat het van de warmte komt. Hier gisteravond en vannacht ook geen voorweeën. Ben wel blij, heb ik een keer geen spierpijn 's ochtends.

Vanmiddag mag ik weer naar de vk!!!

Mijn man heeft meer last van de warmte dan ik heb .
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:34 schreef Sonnetje85 het volgende:
knuffelbeestje gefeliciteerd met owen jammer dat t niet zo'n soepele bevalling was. hopelijk mogen jullie snel naar huis!!

hier gaat t wel weer beter vroeg slapen had alleen geen zin. mijn lichaam wil niet slapen voor enen en tot maximaal 9 uur...
maar goed ik slaap iig
ga mezelf vandaag lekker verwennen met een maclunch heb ik bedacht

allemaal nogmaals bedankt voor alle lieve woorden!!

kut sluitik m e. zit op mn telefoon, anyone
kan de op niet quoten namelijk
En een hoop felicitaties voor de geboorte van de zoon van knuffbeestje
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:44:31 #5
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83838423
Gewoon heel heel heel erg snel volposten dit topic...
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:48:10 #6
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_83838515
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:44 schreef flugeltje het volgende:
Gewoon heel heel heel erg snel volposten dit topic...
Gaan we doen .

Kreeg de politie trouwens aan de deur, buurtonderzoek. De supermarkt hierachter is vanochtend overvallen . (Welke junk overvalt er nou een aldi om 9 uur 's ochtends? Dan zit er toch niets in de kassa?).
pi_83838697
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:48 schreef pessie het volgende:

[..]

Gaan we doen .

Kreeg de politie trouwens aan de deur, buurtonderzoek. De supermarkt hierachter is vanochtend overvallen . (Welke junk overvalt er nou een aldi om 9 uur 's ochtends? Dan zit er toch niets in de kassa?).

Waar in het land?
There are no regrets in life, just lessons
pi_83838702
Flugel, zou je mijn naam aan willen passen in de OP? Valt me nu pas op dat er _ staan i.p.v. -.

Dank je wel
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_83838736
Son echt fijn dat je wel hebt geslapen en Mclunch
Flugel ook lekker geslapen

Ik heb lekker geslapen, maar wel elk uur even piesen dus ben er om 6:15 uitgegaan, het was nog zooo lekker koel buiten container weggezet, oud papier weggebracht, beddengoed is al gewassen (vanavond weer schoon bed, jeeeej!) en nu heb ik alles weer dicht om de ergste warmte buiten te houden en ga ik even lekker tukken op de bank!

Mijn buik hangt trouwens ineens best laag viel me gisteren al op, maar vandaag is het nog wat verder gezakt lijkt het (en zit er nog meer striae in )

Speklap aka dikbil trekt zich nergens wat van aan! Ze ligt trouwens wel echt vast nu, het zijn hoofdzakelijk nog haar benen/billen die wat bewegen als ze lekkerder probeert te gaan liggen (denk ik dan) en soms is mijn buik ineens helemaal leeg aan één kant dat is echt raar!
pi_83838772
Genoeg voor een junk gok ik zo!
En bij de macdonalds bijvoorbeeld start je ook met een redelijk groot bedrag in de kassa..

Ik vraag me echt af wat ik allemaal aan jassen en spul nodig heb voor de winter.. Wel of niet jasje mt 56 enzo.. Als ik weer een dikkerd krijg dan is het er zo uit gegroeid..
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:58:25 #11
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83838827
Oe spannend pessie... 's ochtends is er altijd nog wisselgeld aanwezig, dat is voor een junk meestal al wel heel erg veel

DML aangepast!

Orea, gek is dat he zo'n halflege buik Zit er echt zo'n toeter op aan 1 kant. Zeker als je dan ook nog een harde buik hebt tekent het mooi af. Gewoon de contouren van je kindje
pi_83838837
Orea niets mis met striae toch! Je laat je innerlijke tijger naar buiten komen tijgervelletjes zijn in dit jaar!
pi_83838883
lekker bezig geweest orea
die lege buik aan 1 kant das hier standaard
gek kind
pi_83839047
Haha, ik leg me uiteindelijk wel neer bij de striae hoor (kan ook weinig anders ) maar tis wel ff wennen!
En ja!! Speklap mag over 1,5 week ongeveer officieel komen, maar ik hoop pas vanaf over 2 weken precies, want dan wordt ze Leeuw-Tijger dubbel katachtige (en als ze mijn karakter ook maar een beetje krijgt ajajaj arme meneer!)

Die lege buik is écht vaag! Gisteren ook, pakte de meneer zijn vinger en kon die zo helemaal naar beneden duwen op mijn buik, die zat al HEE! Niet zo in ons kind prikken maar voelde gauw genoeg dat daar geen stuk kind lag, hihi!!
pi_83839131
Hier een lege blubberbuik..

Kwam even stiekem kijken hoe het hier gaat (mis jullie gewoon! )
Er rommelt van alles lees ik wel!

Hier gaat alles heel erg goed! Op krampjes na dan..
Nanique is alweer zo goed als een maand oud en je merkt nu dat ik rond de eigenlijke uitgerekende datum zit aan haar want prematuur verdwijnt en ze is al bijna een baby..
Zelf zit ik nog heerlijk onder de hormonen enzo zeg.. Huilen!!! Lekkende borsten nog pfff Ach ja hoort erbij maar met dit soort temperaturen niet echt fijn...

Goed ik trek me weer terug! Wil jullie een dikke knuffel geven voor de warmte en sterkte voor de voorweeen, weeen, misselijkheid en alles meer!

Altijd blijven lachen... :)
pi_83839136
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:56 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vraag me echt af wat ik allemaal aan jassen en spul nodig heb voor de winter.. Wel of niet jasje mt 56 enzo.. Als ik weer een dikkerd krijg dan is het er zo uit gegroeid..
Kan je niet een jasje aanschaffen als je beeb er is? Mocht je in zkh bevallen de kleine in omslagdoeken enzo naar huis vervoeren en dan je meneer erop uitsturen (of lang leve internetshoppen? )
pi_83839314
Ik heb ook nog geen jasje gekocht... heb nog niks leuks kunnen vinden.

Sonnetje nog ff

Mereltje, gefeliciteerd met jullie kleine Femke! Wat fijn dat het zo vlot is gegaan. Heel veel geluk met elkaar!

Knuffelbeestje, dat klinkt heftig, maar het resultaat mag er zijn! Van harte met jullie zoon Owen (mooie naam)! En een snel herstel gewenst.

Ik sta in de top 10

Volgens mij is mijn baby ook aan de indaling begonnen. Veel harde buiken en steken vanonderen, een iets lagere buik (als ik het me niet verbeeld) en een stuk minder maagzuur. Wie weet, zou wel mooi zijn!

Nu zit ik te wachten op m'n kinderwagen en box whiiiii
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:17:31 #18
259886 pessie
pi_83839411
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:53 schreef identify het volgende:

[..]

Waar in het land?
Groningen.

Lies, fijn dat Nanique het goed doet. Bijna een baby klinkt grappig .

Jammer dat je zelf nog last van wat ongemakjes hebt. Ik hoop dat dat snel voorbij is voor je!

Orea, heb jij zoveel striae? Ikzelf heb nog steeds maar 1 in het verlengde van mn litteken. Oh ja wat betreft het litteken, alle medici die mn buik hebben onderzocht vinden dat het een echte jaap is. Dat ben ik nu wel met ze eens, zag afgelopen zondag een normaal blindedarm litteken, wow, wat ziet dat er goed uit!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:18:22 #19
259886 pessie
pi_83839441
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:14 schreef Cantare het volgende:
Ik heb ook nog geen jasje gekocht... heb nog niks leuks kunnen vinden.

Sonnetje nog ff

Mereltje, gefeliciteerd met jullie kleine Femke! Wat fijn dat het zo vlot is gegaan. Heel veel geluk met elkaar!

Knuffelbeestje, dat klinkt heftig, maar het resultaat mag er zijn! Van harte met jullie zoon Owen (mooie naam)! En een snel herstel gewenst.

Ik sta in de top 10

Volgens mij is mijn baby ook aan de indaling begonnen. Veel harde buiken en steken vanonderen, een iets lagere buik (als ik het me niet verbeeld) en een stuk minder maagzuur. Wie weet, zou wel mooi zijn!

Nu zit ik te wachten op m'n kinderwagen en box whiiiii

Klinkt als indalen inderdaad!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:18:43 #20
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83839452
Bij mij begint de striae nu ook te verergeren Orea Als ik nog een paar weken doorloop komt het denk ik boven m'n navel uit....
pi_83839633
Ai, al die striae... ik heb het nog niet op m'n buik (wel op m'n borsten en op m'n heupen van de puberteit), maar zit er ook niet echt op te wachten. Maar ja, niks aan te doen, ik probeer het maar als m'n oorlogswonden te zien.

Oh, ik vergat nog dat ik naar de 1e avond van de borstvoedingscursus was geweest! Ik had al veel informatie gelezen maar het was echt informatief, zou het iedereen aanraden. Het ging nu over hoe je borst werkt, het vraag- en aanbodprincipe, goed aanleggen, etc. We kregen ook een filmpje te zien van een pasgeboren baby die zelf op zoek ging naar de tepel. Ik weer emo. Volgende week gaat het vooral over welke problemen je tegen kunt komen en wat je daaraan kunt doen.
pi_83839669
Cantare leuk!! Ga je gelijk de box ook opzetten?

Striae:

Het zit aan beide kanten van mijn navel... En het kan natuurlijk altijd erger, maar ik moet er gewoon even aan wennen Buik is natuurlijk ook wel explosief gegroeid de afgelopen maanden...
pi_83839788
Vanaf welke week kregen jullie striae?? Want vorige week voelde mijn huid een beetje strak en jeukerig aan, dus vreesde er al voor, maar dat is nu weer weg en nog geen streepjes.

Valt reuze mee Orea en je hebt een mooie streep onder je navel!!! Dat vind ik zo leuk staan altijd.
pi_83839823
ik heb ook striae gekregen
precies op de plekken waar zijn kont vaak zit en waar het echt strak staat met harde buiken. nou ja het is niet anders, oorlogswondenzoals cantare het zo mooi zei
tis gelukkig niet heel erg.
pi_83839840
Bij mij vanaf een week of 30 denk ik... Heel licht en dunne streepjes, en het begint nu wel wat dikker te worden en richting omhoog uit te breiden...

Smeren is altijd lekker, maar helaas helpt het niet tegen striae. Dat krijg je of dat krijg je niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')