quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:03 schreef flugeltje het volgende:
Knuffelbeestje van harte meid![]()
Sterkte met het natraject!
Sonnetje, is toch hartstikke begrijpelijk joh dat 't naar is om over die datum te gaan... Je leeft zo lang toe naar die ene datum en dan gaat ie gewoon voorbij zonder dat er iets gebeurd. En dat de muren op je afkomen snap ik ook helemaal. Ik zit pas 4 weken thuis en ik heb er al last van, laat staan dat het al 12 weken duurt. Hopelijk voel je jezelf vandaag al weer een stuk beter, nog even meid en je hebt je mannetje echt in je armen
Shirley, dat op je hand reageren is gaaf he? Willem kroop zo altijd helemaal naar de hand van Martijn toe en die voelde dan ineens zo'n 'plok' tegen z'n handpalmGeniet maar lekker van dit gevoel, ik vind dat dus echt het allermooiste van zwanger zijn...
Hier gisteravond eens een keer rustig in de buik, wel typisch. Misschien vind m'n buik het zelfs te warm om drukte te makenIk slaap alleen wel iedere dag nog een beetje beter. Alsof m'n lichaam alles mee probeert te pikken wat nog kan. (of ik doe te veel, kan ook natuurlijk
)
Doe rustig aan vandaag dames, het wordt warm! Hopelijk vanavond nog wat verkoeling door een buitje her en der...
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:30 schreef pessie het volgende:
Knuffelbeestje gefeliciteerd met Owen!![]()
![]()
![]()
Son, ik vind dat je best mag klagen! Daar is dit topic af en toe best geschikt voor! Gaat het vandaag weer iets beter?
Fluugs, ik denk dat het van de warmte komt. Hier gisteravond en vannacht ook geen voorweeën. Ben wel blij, heb ik een keer geen spierpijn 's ochtends.
Vanmiddag mag ik weer naar de vk!!!![]()
![]()
![]()
Mijn man heeft meer last van de warmte dan ik heb.
En een hoop felicitaties voor de geboorte van de zoon van knuffbeestjequote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:34 schreef Sonnetje85 het volgende:
knuffelbeestje gefeliciteerd met owenjammer dat t niet zo'n soepele bevalling was. hopelijk mogen jullie snel naar huis!!
hier gaat t wel weer betervroeg slapen had alleen geen zin. mijn lichaam wil niet slapen voor enen en tot maximaal 9 uur...
maar goed ik slaap iig![]()
ga mezelf vandaag lekker verwennen met een maclunch heb ik bedacht
allemaal nogmaals bedankt voor alle lieve woorden!!![]()
kut sluitik m e. zit op mn telefoon, anyone
kan de op niet quoten namelijk
Gaan we doenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:44 schreef flugeltje het volgende:
Gewoon heel heel heel erg snel volposten dit topic...
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:48 schreef pessie het volgende:
[..]
Gaan we doen.
Kreeg de politie trouwens aan de deur, buurtonderzoek. De supermarkt hierachter is vanochtend overvallen. (Welke junk overvalt er nou een aldi om 9 uur 's ochtends? Dan zit er toch niets in de kassa?).
Kan je niet een jasje aanschaffen als je beeb er is? Mocht je in zkh bevallen de kleine in omslagdoeken enzo naar huis vervoeren en dan je meneer erop uitsturen (of lang leve internetshoppen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:56 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vraag me echt af wat ik allemaal aan jassen en spul nodig heb voor de winter.. Wel of niet jasje mt 56 enzo.. Als ik weer een dikkerd krijg dan is het er zo uit gegroeid..
Groningen.quote:
Klinkt als indalen inderdaad!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:14 schreef Cantare het volgende:
Ik heb ook nog geen jasje gekocht... heb nog niks leuks kunnen vinden.
Sonnetjenog ff
Mereltje, gefeliciteerd met jullie kleine Femke!Wat fijn dat het zo vlot is gegaan. Heel veel geluk met elkaar!
Knuffelbeestje, dat klinkt heftig, maar het resultaat mag er zijn! Van harte met jullie zoon Owen (mooie naam)!En een snel herstel gewenst.
Ik sta in de top 10![]()
Volgens mij is mijn baby ook aan de indaling begonnen. Veel harde buiken en steken vanonderen, een iets lagere buik (als ik het me niet verbeeld) en een stuk minder maagzuur. Wie weet, zou wel mooi zijn!
Nu zit ik te wachten op m'n kinderwagen en boxwhiiiii
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |