Geen idee, ik was een keer stoer aan het roepen dat ik er toch geen last van had en toen kwam Martijn even later erg subtiel met een spiegel aangelopenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:28 schreef Troeta het volgende:
Vanaf welke week kregen jullie striae?? Want vorige week voelde mijn huid een beetje strak en jeukerig aan, dus vreesde er al voor, maar dat is nu weer weg en nog geen streepjes.
uhuhquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:25 schreef Orea het volgende:
Cantareleuk!! Ga je gelijk de box ook opzetten?
![]()
Ghehe, achteloos een paar flessen wijn erin mikken...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:32 schreef Orea het volgende:gewoon even boodschappen doen met de kinderwagen en dan iets wat hardhandig de bak ingooien
leuk om de blikken van mensen dan te zien
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:32 schreef Orea het volgende:gewoon even boodschappen doen met de kinderwagen en dan iets wat hardhandig de bak ingooien
leuk om de blikken van mensen dan te zien
ik zit op nn telefoon te internetten..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:41 schreef Orea het volgende:
Foto!!!
excuses excusesquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ik zit op nn telefoon te internetten..
Ik heb een kelder...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:27 schreef Orea het volgende:
Ik heb een trapkast die alleen aan de buitenkant open en dicht kan3 keer raden wie daar dan in verdwijnt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |