.., of wel....quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:08 schreef nytar het volgende:
Hier is het ook niet te harden van de hitte, ik ben het schoonmaken zat en ga lekker in mn badje in de achtertuin zitten. Tot morgen weer! (of niet, dan heb ik het gewoon druk met de verjaardag van mn lief en ben ik echt niet aan het bevallen)
*denial*quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:17 schreef pessie het volgende:
[..]
.., of wel....
Bij de vk geweest: bloeddruk 120/80![]()
![]()
![]()
![]()
Kortom, alles lijkt weer goed!!!
En weer het hartje gehoord.
Ja dat wel!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:17 schreef Orea het volgende:
Pvoess, je hebt wel een vrolijk stel dan samen
ja, tot nu toe heb ik dat geluk geloof ik ook en ik heb toch het idee dat smeren op die momenten dan wel helpt, want met een zalfje erop voelt het wat kalmer.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:32 schreef pessie het volgende:
Troeta ik heb vaak dat het dan een paar dagen strak aan voelt en daarna rekt mn huid rustig uit. Heb dus altijd wel iets over. Maar we weten niet wat de laatste weken nog brengt!
En inderdaad Orea, jij krijgt een kind met rondingen, die past echt niet door een kattenluikje.
Ik heb zelf inderdaad ook het idee dat smeren dan wel helpt. Gewoon een beetje tegen de spanning van de huid. Nou ja, heb het al 37+3 weken gered bijna zonder striae, kijken hoe ver we komen!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:41 schreef Troeta het volgende:
[..]
ja, tot nu toe heb ik dat geluk geloof ik ook en ik heb toch het idee dat smeren op die momenten dan wel helpt, want met een zalfje erop voelt het wat kalmer.
Achja, misschien worden we in d elaatste week dan wel gepakt met heel veel strepen,haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |