Typen mag nog wel hoor, dat kan minder kwaad dan hardop roepen, Willem heeft al wel oortjes maar kan nog niet meelezenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:13 schreef flugeltje het volgende:
Sonnetje wint...
Het is inderdaad <insert scheldwoord> warm vandaag... Ik voel ook helemaal vies en klam aan nu
Zit nu in de huiskamer de bak van de kinderwagen maar vast te schrobben en in orde te maken, Martijn krijgt het onderstel hopelijk ooit nog wel af
Kijk je uit, anders gaan we zo in een spontane poststakingquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
haha, daarom zei ik al: dan ga ik m damian noemen
Maar op dit tempo gaat t niet lukken denk ikOf ik moet opeens een hele snelle bevalling hebben
whha naahh doe maar niet.. Ik vind de naam die je nu hebt veul leuker!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
haha, daarom zei ik al: dan ga ik m damian noemen
Maar op dit tempo gaat t niet lukken denk ikOf ik moet opeens een hele snelle bevalling hebben
Ik ookquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
whha naahh doe maar niet.. Ik vind de naam die je nu hebt veul leuker!
Maar DML is nu toch al ruim 10 weken? Lijkt me dat je dan wel kunt proberen toch?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nou ja, volgens mij welBij de eerste afspraak probeerden ze t bij mij niet eens, omdat het waarschijnlijk toch niet te horen was.
Pas bij de 2e afspraak ging ze luisteren.
.., of wel....quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:08 schreef nytar het volgende:
Hier is het ook niet te harden van de hitte, ik ben het schoonmaken zat en ga lekker in mn badje in de achtertuin zitten. Tot morgen weer! (of niet, dan heb ik het gewoon druk met de verjaardag van mn lief en ben ik echt niet aan het bevallen)
*denial*quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:17 schreef pessie het volgende:
[..]
.., of wel....
Bij de vk geweest: bloeddruk 120/80![]()
![]()
![]()
![]()
Kortom, alles lijkt weer goed!!!
En weer het hartje gehoord.
Ja dat wel!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:17 schreef Orea het volgende:
Pvoess, je hebt wel een vrolijk stel dan samen
ja, tot nu toe heb ik dat geluk geloof ik ook en ik heb toch het idee dat smeren op die momenten dan wel helpt, want met een zalfje erop voelt het wat kalmer.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:32 schreef pessie het volgende:
Troeta ik heb vaak dat het dan een paar dagen strak aan voelt en daarna rekt mn huid rustig uit. Heb dus altijd wel iets over. Maar we weten niet wat de laatste weken nog brengt!
En inderdaad Orea, jij krijgt een kind met rondingen, die past echt niet door een kattenluikje.
Ik heb zelf inderdaad ook het idee dat smeren dan wel helpt. Gewoon een beetje tegen de spanning van de huid. Nou ja, heb het al 37+3 weken gered bijna zonder striae, kijken hoe ver we komen!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:41 schreef Troeta het volgende:
[..]
ja, tot nu toe heb ik dat geluk geloof ik ook en ik heb toch het idee dat smeren op die momenten dan wel helpt, want met een zalfje erop voelt het wat kalmer.
Achja, misschien worden we in d elaatste week dan wel gepakt met heel veel strepen,haha
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:35 schreef Saffier het volgende:
Natuurlijk! Omgeving Rotjeknor red je dat in een kwartier?
Ik wel!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:35 schreef Saffier het volgende:
Hmm... Sorry, heb nog steeds geen last van de warmte...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:14 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ik wel!![]()
Ladies, succes allemaal met de hitte.
Een troost, ook zonder baby-in-de-buik is 't niet te harden momenteel.
jammer zag ik te laatquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:35 schreef Saffier het volgende:
U zei pannenkoeken?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:42 schreef Saffier het volgende:
Net onder Rotjeknor. Volgende keer zal ik eerder roepen hier
Keshet volgende keer samen met Sonnetje dan maar pannekoeken eten hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |