tnx chacama, lief dat je eraan denkt dat het niet zo lekker gaat met dit weer...

Is nu inderdaad wel zo dat kruiken wellicht overbodig zijn, maakt de overgang voor de kleintjes natuurlijk wel wat makkelijker... Heb ook een paar hele leuke rompers, dus dat komt mooi uit

Saffier, ik vind het zo fijn om jou lekker opgewekt te zien posten hier!

@Tico, dat in- en uitploffen uit je bekken is inderdaad een klote-gevoel. Ik hoop dat ze snel klemvast zit... En ook al lekker aan het nestelen zie ik....
Oe Orea, goed plan die Airco hoor

Ik vind het een zegen dat ding!
@Pessie, jij vind het echt nog steeds niet warm? Geen gezweet of extra behoefte aan koel drinken enzo?
Ik wil eigenlijk ook al een paar dagen aan de pannenkoeken, maar Martijn maakt die altijd en ik heb m'n fornuis zo netjes schoon
Ik denk dat ik er morgen toch maar voor ga (die pannekoeken dan), vanavond heb ik een liter bitter lemon op. Ik word gek van de warmte en aangezien Willem mooi voorloopt op schema mag ie er van mij wel uit nu... Ik wil niet de klagende zwangere zijn, maar ik weet van gekkigheid af en toe ook niet meer hoe ik moet gaan zitten/liggen. Godzijdank voor m'n airco in de slaapkamer, maar daar kan ik natuurlijk ook niet de hele dag gaan zitten. Nog even volhouden, dan kan ik hem daarna ieder jaar op z'n verjaardag vertellen hoe warm het wel niet was toen ik 'op het laatst' liep van hem. Net zoals mijn moeder nog steeds praktisch ieder jaar even een dag vantevoren belt om te zeggen dat het nu zo-en-zo lang geleden is dat haar water brak en ze nog 26 uur weeën voor de boeg had

Enfin, net een half uur onder een koele douche gestaan en nu airco aan. Goed te doen dus
[ Bericht 0% gewijzigd door flugeltje op 10-07-2010 07:47:58 ]
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?