oh dat heb ikook. beetje jammer dat t een voorraadkast isquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:27 schreef Orea het volgende:
Ik heb een trapkast die alleen aan de buitenkant open en dicht kan3 keer raden wie daar dan in verdwijnt
met haar kont past dat toch nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:31 schreef Orea het volgende:dit is ook zoiets maar dan bovengronds, enige jammere is dat er een kattenluik in zit (zit een afzuigsysteem in, en er staat een kattenbak) dus als ze een dunne spriet wordt, kan ze via daar nog ontsnappen... Hmmmzz.. gelukkig heb ik nog even om daar een oplossing voor te verzinnen
Helaas Shirley, 3 keer knipperen met je ogen en het is al zover
Ik nog 50quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:36 schreef Leandra het volgende:
Knuffelbeestje gefeliciteerd met de geboorte van Owen![]()
Hier nog 150 dagen.... wat klinkt dat overzichtelijk
Typen mag nog wel hoor, dat kan minder kwaad dan hardop roepen, Willem heeft al wel oortjes maar kan nog niet meelezenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:13 schreef flugeltje het volgende:
Sonnetje wint...
Het is inderdaad <insert scheldwoord> warm vandaag... Ik voel ook helemaal vies en klam aan nu
Zit nu in de huiskamer de bak van de kinderwagen maar vast te schrobben en in orde te maken, Martijn krijgt het onderstel hopelijk ooit nog wel af
Kijk je uit, anders gaan we zo in een spontane poststakingquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
haha, daarom zei ik al: dan ga ik m damian noemen
Maar op dit tempo gaat t niet lukken denk ikOf ik moet opeens een hele snelle bevalling hebben
whha naahh doe maar niet.. Ik vind de naam die je nu hebt veul leuker!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
haha, daarom zei ik al: dan ga ik m damian noemen
Maar op dit tempo gaat t niet lukken denk ikOf ik moet opeens een hele snelle bevalling hebben
Ik ookquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
whha naahh doe maar niet.. Ik vind de naam die je nu hebt veul leuker!
Maar DML is nu toch al ruim 10 weken? Lijkt me dat je dan wel kunt proberen toch?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nou ja, volgens mij welBij de eerste afspraak probeerden ze t bij mij niet eens, omdat het waarschijnlijk toch niet te horen was.
Pas bij de 2e afspraak ging ze luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |